Die jongen ken ik niet, jullie wel?

Lijkt me niet het type dat we zoeken.
Moderator: mods
VI heeft goede bronnen binnen Ajax.'Ajax kijkt naast Vagiannidis ook naar Regeer, Kumbedi en Mannini'
Kumbedi heeft al 50 wedstrijden voor Lyon gespeeld. Waarom zo een speler op ons lijstje staat is mij een raadsel.
Veltman en Tete zouden in de zomer komen. Maar Veltman is alweer 33 toch. Dus die is gewoon te oud.
Zit Lyon niet in geldnood?
Valladolid wil natuurlijk de best mogelijke deal. Als daar de indruk ontstaat dat andere clubs verder willen gaan dan hebben ze dus geen haast.zeux schreef: ↑do jan 16, 2025 1:22 pmDe vraag is nu: heeft Kroes dit slecht uitonderhandeld of vraagt Vallodolid simpelweg te veel. We weten dat Ajax niet tot het uiterste kan gaan. Als Valladolid voorbij dat uiterste wil gaan, kan Kroes daar ook niet veel aan verhelpen.wimpey schreef: ↑do jan 16, 2025 12:36 pmAls verwacht. Kroes komt straks gewoon met Forbs aankakken. Daar is Farioli lekker mee. Deze selectie schreeuwt om nieuw elan. Als je straks CL wilt spelen tenminste.'Ajax lijkt komst van Moro te kunnen vergeten'
Ajax lijkt de komst van Raúl Moro uit het hoofd te kunnen zetten, zo schrijft Jornada Perfecta donderdagochtend. De Amsterdammers zouden niet aan de eisen van zijn huidige club Real Valladolid kunnen voldoen en stappen daarom uit de onderhandelingen. Celtic, de andere club die een bod op de buitenspeler zou overwegen, lijkt nu de beste papieren te hebben om Moro aan zich te binden. Alex Kroes lijkt namens Ajax zijn focus te moeten verleggen in de zoektocht naar een nieuwe buitenspeler.
Als Rensch vertrekt, waar het naar uitziet, dan zal eerst een nieuwe rechtsback gehaald moeten worden. Moro zal dan even moeten wachten denk ik.Marillion schreef:Valladolid wil natuurlijk de best mogelijke deal. Als daar de indruk ontstaat dat andere clubs verder willen gaan dan hebben ze dus geen haast.
Dat kun je voorkomen maar dan moet je dus gewoon de vraagprijs op tafel leggen. Dat lijkt me doorgaans geen handige strategie. Was de speler dan onhaalbaar? Dat is maar de vraag. Voorlopig is hij ook nog niet verkocht aan bijvoorbeeld Celtic. Misschien blijkt hij straks toch haalbaar.
Deze categorie speler en de genoemde bedragen lijken me niet in de categorie per definitie onhaalbaar te vallen. Kijk, als je inzet op een speler van 20 miljoen of meer dan weet je dat het niet lukt. Maar daar komen we niet in de buurt.
Er was onlangs ook sprake van een Algerijn. Wellicht komen ze daar weer terug? De kunst is dat je er precies op het goede moment bij bent. Maar dat is ook het moment dat het lastiger inschatten is. Als je niet uitkijkt zit je ineens met een speler als Tobias Sana.
Ja ben ik met je eens. Maar als ik de berichten zo lees dan staat zijn vertrek wel vast.Marillion schreef:Ik ben het er mee eens dat de prioriteit voor een goede opvolger van Rensch hoger ligt. Maar ik zou Rensch alleen verkopen als de indruk bestaat dat we voor die transfer meer ontvangen dan dat we aan een geschikte vervanger gaan uitgeven zodat het per saldo in ieder geval geen negatieve impact heeft op de mogelijkheid om te investeren in een buitenspeler.
Het is lastig spelen met onze huidige set kaarten. Hopelijk gaat dit geen negatieve impact hebben op de komende wedstrijden maar ik ben er wat bang voor. De balans tussen goed en slecht is bij Ajax dun. We kunnen weinig hebben als het gaat over het vervangen van basisspelers.
Als hij weg wil, wil hij weg. En dan kun je hem dwingen nog een half jaartje te blijven (en dan loopt hij in de zomer gratis weg), maar de vraag is hoe gemotiveerd hij nog zou zijn.Trab schreef: ↑do jan 16, 2025 8:59 pmJa ben ik met je eens. Maar als ik de berichten zo lees dan staat zijn vertrek wel vast.Marillion schreef:Ik ben het er mee eens dat de prioriteit voor een goede opvolger van Rensch hoger ligt. Maar ik zou Rensch alleen verkopen als de indruk bestaat dat we voor die transfer meer ontvangen dan dat we aan een geschikte vervanger gaan uitgeven zodat het per saldo in ieder geval geen negatieve impact heeft op de mogelijkheid om te investeren in een buitenspeler.
Het is lastig spelen met onze huidige set kaarten. Hopelijk gaat dit geen negatieve impact hebben op de komende wedstrijden maar ik ben er wat bang voor. De balans tussen goed en slecht is bij Ajax dun. We kunnen weinig hebben als het gaat over het vervangen van basisspelers.
Dit helpt idd niet voor komende zondag.
Ajax/Amsterdam lijkt me ook aantrekkelijker dan Celtic/Glasgow...
Dit jaar pas 5. Ik ken hem niet maar ik kan mij niet voorstellen dat zo een jongen dan hierheen komt, ook als Lyon in geldnood zou zitten.
Over belangstelling van Ajax voor deze speler kan ik niets vinden. Misschien wordt hij aangeboden?Kumbedi c'est un peu comme Malo Gusto, pas mal en phase offensive et inquiétant en phase défensive, avec en plus la capacité à faire des fautes...
Yopii schreef:Van een OL-forum:
quote]Kumbedi c'est un peu comme Malo Gusto, pas mal en phase offensive et inquiétant en phase défensive, avec en plus la capacité à faire des fautes...