Daarbij, als Fullham AJAX wel eerst had benaderd zoals het hoort, hadden die Fullham meteen duidelijk kunnen maken dat er GEEN clausule ( meer ) bestaat ..joey schreef:Dat had teveel financiële consequenties gehad voor Jol. Want Fulham gaat geen tien miljoen euro betalen.
Natuurlijk wilde hij weg, hij was rond met Fulham. Zie het statement van die club.
Het ergste vind ik nog het gelieg en gedraai. Jol die 'het niet kan maken om Ajax te verlaten', terwijl hij dus gewoon rond was met Fulham. En VDB die net doet alsof er niets aan de hand was, terwijl zijn trainer dus rond was met Fulham. Denken die lui dat we achterlijk zijn of zo?
Martin Jol ex-trainer Ajax
Moderator: mods
Re: Martin Jol nieuwe trainer Ajax
Blij met de punten ...
Jol had de juiste informatie kunnen geven. Of Fulham naar Ajax kunnen verwijzen. Blijkbaar had hij reden om dat niet te doen.
Het stinkt aan alle kanten!
Een club als Fullham weet precies hoe het gaat Joey.EERST naar de club dan naar degene die contractueel is vastgelegd.Dat is toch duidelijk.joey schreef:Jol had de juiste informatie kunnen geven. Of Fulham naar Ajax kunnen verwijzen. Blijkbaar had hij reden om dat niet te doen.
Al denken daar clubs in Engeland meestal anders over.Blijkbaar ook bij Fullham@cash, we zullen dat AJAX wel eens laten zien hoe het werkt ( en brachten dus ook als EERSTE naarbuiten dat het ROND was ).
Blij met de punten ...
Nou nee, Jol had een clausule, dachten ze. In dat geval had Ajax buitenspel gestaan.
Misschien moesten ze dat even controleren?
Waarom heeft Jol ze voorgelogen?
Dachten ze ?.Wat is dat nu voor zaken doen.Ze dachten ook dat zelfs zonder clausule Jol zou verkassen.Kijk, je gaat eerst naar de club om uberhaupt te vragen of het kan, kan het niet, dan ga je met die clausule lopen schermen.joey schreef:Nou nee, Jol had een clausule, dachten ze. In dat geval had Ajax buitenspel gestaan.
Dus dat netje en duidelijk van jou kan w.b. Fullham ook de prullenbak in.
Blij met de punten ...
Jöhnk schreef:Misschien moesten ze dat even controleren?
Misschien is dat hun kant van het verhaal.Onee, dat kan niet ..
Blij met de punten ...
V/d Boog erkent overigens tegenover AT5 dat Jol met Fulham heeft 'geflirt'.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Geflirt? Deep throat, noemen ze dat.
Ja, waarom? Vul het zelf maar in. Ik houd het erop dat het Jol goed uitkwam. De belangstelling van Fulham kwam precies op tijd. Jol had er op de ene of de andere manier baat bij.

Tja, ze geloofden Jol en Raiola blijkbaar. Dom van ze. Maar ook wel begrijpelijk.Jöhnk schreef:Misschien moesten ze dat even controleren?
Ja, waarom? Vul het zelf maar in. Ik houd het erop dat het Jol goed uitkwam. De belangstelling van Fulham kwam precies op tijd. Jol had er op de ene of de andere manier baat bij.

Daar heb ik al een invulling aan gegeven. Op welke manier denk jij dat Jol daar baat bij had?
Als Jol echt naar fulham wilde, vind ik het onlogisch dat hij ze verkeerd informeert.
Als Jol echt naar fulham wilde, vind ik het onlogisch dat hij ze verkeerd informeert.
-
Ik denk dat Fulham eerst naar Jol/Raiola is gestapt om te kijken of Jol uberhaupt wel te porren was. Daarna hebben Jol én Fulham, Ajax onder druk gezet.999 schreef:Dachten ze ?.Wat is dat nu voor zaken doen.Ze dachten ook dat zelfs zonder clausule Jol zou verkassen.Kijk, je gaat eerst naar de club om uberhaupt te vragen of het kan, kan het niet, dan ga je met die clausule lopen schermen.joey schreef:Nou nee, Jol had een clausule, dachten ze. In dat geval had Ajax buitenspel gestaan.
Whitey on the moon.
Dan waren ze meteen afgehaakt. Jol dacht waarschijnlijk dat El Fayed wel zou dokken als hij wist dat hij niet meer met de trainer hoefde te onderhandelen.
Jol was rond met Fulham. Stel je voor dat Ajax ja had gezegd, was hij dan tegen zijn zin naar Engeland gegaan? Een trainer wordt het echt niet eens met een club waar hij niet heen wil.
Of Jol moet een nog ingewikkelder spelletje hebben gespeeld dan gedacht. Leg het me dan maar uit.
Jol was rond met Fulham. Stel je voor dat Ajax ja had gezegd, was hij dan tegen zijn zin naar Engeland gegaan? Een trainer wordt het echt niet eens met een club waar hij niet heen wil.
Of Jol moet een nog ingewikkelder spelletje hebben gespeeld dan gedacht. Leg het me dan maar uit.
Daar gaat het me niet om GangstaRiB.Ik hoor hier te pas en te onpas de woorden "duidelijk ", " netjes ", en " Fullham valt niks te verwijten ".Nu, Fullham had EERST naar AJAX moeten stappen met de vraag OF er de mogelijkheid is, en HOEVEEL dat gaat kosten om het contract van Jol te ontbinden.GangstaRiB schreef:Ik denk dat Fulham eerst naar Jol/Raiola is gestapt om te kijken of Jol uberhaupt wel te porren was. Daarna hebben Jol én Fulham, Ajax onder druk gezet.999 schreef:Dachten ze ?.Wat is dat nu voor zaken doen.Ze dachten ook dat zelfs zonder clausule Jol zou verkassen.Kijk, je gaat eerst naar de club om uberhaupt te vragen of het kan, kan het niet, dan ga je met die clausule lopen schermen.joey schreef:Nou nee, Jol had een clausule, dachten ze. In dat geval had Ajax buitenspel gestaan.
M.a.w.Als Fullham dat dus niet doet, is Fullham, voor mij dan toch, net zo onduidelijk, niet netjes en valt ze wel degelijk een hoop te verwijten.
Blij met de punten ...
De fulham en Ajax website spreken elkaar dus tegen.. Jol en vd Boog zeggen a op Ajax.nl en de mensen van Fulham zeggen b op de fulham site.
Waarom zou fulham geloofwaardiger zijn dan Ajax.nl? Beide websites zijn niet echt onafhankelijk natuurlijk.
Waarom zou fulham geloofwaardiger zijn dan Ajax.nl? Beide websites zijn niet echt onafhankelijk natuurlijk.
Tja, wat is rond? Zolang er niet getekend is kan hij zich nog bedenken.joey schreef:Dan waren ze meteen afgehaakt. Jol dacht waarschijnlijk dat El Fayed wel zou dokken als hij wist dat hij niet meer met de trainer hoefde te onderhandelen.
Trainers die weg willen zijn niet houdbaar.
-
Okay, dan valt Fulham iets te verwijten. Maar dat heeft Jol verder niet belet om het spelletje te spelen. Dat is nog kwalijker vind ik.999 schreef:GangstaRiB schreef:[
Whitey on the moon.
Ajax.nl is sowieso een variatie op de Pravda.
Waarom hield Fulham zo aan, denk je? Terwijl het zo simpel was: er lag een contract ZONDER clausule, Ajax wilde Jol niet laten gaan, einde verhaal. Deze affaire had binnen een dag afgedaan kunnen zijn. Er is maar een reden waarom dat niet is gebeurd, en dat is omdat Jol heeft 'geflirt' (is vreemdgegaan) met Fulham.
Waarom hield Fulham zo aan, denk je? Terwijl het zo simpel was: er lag een contract ZONDER clausule, Ajax wilde Jol niet laten gaan, einde verhaal. Deze affaire had binnen een dag afgedaan kunnen zijn. Er is maar een reden waarom dat niet is gebeurd, en dat is omdat Jol heeft 'geflirt' (is vreemdgegaan) met Fulham.
Tuurlijk is Ajax.nl een propaganda site. Maar is de website van fullham dan een onafhankelijke nieuwsbron?
En waarom dachten ze dat? Dat hebben ze niet zelf verzonnen hoor, en Ajax heeft het ze ook niet verteld (was immers niet zo). De enige bron kan dus Jol/Raiola zijn. Dat betekent dus dat ze eerst contact hebben gezocht met Jol/Raiola en daarna pas met Ajax. Niet netjes dus.joey schreef:Nou nee, Jol had een clausule, dachten ze. In dat geval had Ajax buitenspel gestaan.
Face your fears and live your dreams, No Fear
http://www.ajax.nl/Ajax-TV/Jol-Ik-was-t ... ainer..htm
Opvallend 'kritische/confronterende' vragen van AjaxTV
Opvallend 'kritische/confronterende' vragen van AjaxTV
Laatst gewijzigd door Rooie op do jul 22, 2010 12:42 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Dat bedoel ik dus .. Maar dat wil Joey niet horen natuurlijkDe Dominee schreef:En waarom dachten ze dat? Dat hebben ze niet zelf verzonnen hoor, en Ajax heeft het ze ook niet verteld (was immers niet zo). De enige bron kan dus Jol/Raiola zijn. Dat betekent dus dat ze eerst contact hebben gezocht met Jol/Raiola en daarna pas met Ajax. Niet netjes dus.joey schreef:Nou nee, Jol had een clausule, dachten ze. In dat geval had Ajax buitenspel gestaan.

Blij met de punten ...
Dat weet je nooit, misschien keek Jol zelf wel rond. De belangstelling van Fulham kwam verdacht goed uit. Er zijn nu eenmaal zaakwaarnemers die hun cliënten in de markt zetten, en Raiola is een van hen.De Dominee schreef:En waarom dachten ze dat? Dat hebben ze niet zelf verzonnen hoor, en Ajax heeft het ze ook niet verteld (was immers niet zo). De enige bron kan dus Jol/Raiola zijn. Dat betekent dus dat ze eerst contact hebben gezocht met Jol/Raiola en daarna pas met Ajax. Niet netjes dus.joey schreef:Nou nee, Jol had een clausule, dachten ze. In dat geval had Ajax buitenspel gestaan.
Pfff, riiiight. Erg logisch verhaal inderdaad. Stuk logischer dan de uitleg die Voetske en ik geven. Maar goed, alles voor het eigen gelijk natuurlijk op AT.

Face your fears and live your dreams, No Fear
Ach, dat is dagelijkse kost. Spelers worden aangeboden en trainers ook. Er komen signalen dat een speler of trainer weg wil en hupsakee, opeens is er ook een club die hem wil. Rara.
Maar goed, Fulham is voor ons niet belangrijk meer. Jol wel. En Jol heeft een smerig spelletje gespeeld. Wat zegt dat over hem? Denk aan die karakterschets in de Independent.
@Voetske: ben jij soms ook een broer van Jol? Dick Jol of zo?
Maar goed, Fulham is voor ons niet belangrijk meer. Jol wel. En Jol heeft een smerig spelletje gespeeld. Wat zegt dat over hem? Denk aan die karakterschets in de Independent.
@Voetske: ben jij soms ook een broer van Jol? Dick Jol of zo?