VVD Niveautje is het op elkaar vegen van problemen en dan gaan hyperventileren over de afmeting van de stapel, het lijkt me geen ongepaste omstrijving van door jou geponeerde stelling. Dat jij weinig zelfreflectie kent en nog minder incasseringsvermogen hebt maakt mijn reactie niet boosaardig.Peter schreef:VVD niveautje? Wat een argumentatie en reactie.
Het gaat er om dat een backpositie een minder cruciale positie in het elftal is en dat de markt van backs ook nog eens dunbezaaid is. Oftewel, zo'n positie moet je in principe altijd intern kunnen invullen, hoor. Ik ben geen groot kenner van de markt, maar volgens mij is het verdomd lastig om een goede back te kopen. Dan kun je ze beter gewoon uit de opleiding halen en dus Anita en Blind opstellen. Dat wat elders op de backpositie staat is niet van beter niveau. 5 miljoen voor Stam zou volslagen ridicuul zijn, trouwens. Je hoeft geen groot licht te zijn om door te breken als back. Beetje opleiding en zo'n jongen vis je gewoon uit de jeugd.
Ik ben het ook niet eens met je stelling dat iedere mislukte spits een goeie back is of dat je ze zo uit je jeugdopleiding vist. Ajax leidt de jeugd op, spelers voor iedere positie. Keepers, Centrale verdedigers, backs, middenvelders schaduwspitsen vleugelspitsen; ALLE POSITIES dus, wanneer het niveau van de eigen jeugd niet goed genoeg dan moet je kopen, OOK bachs!