Ik verwacht gewoon (weer) een goed Ajax. En natuurlijk een overwinning.

Moderator: mods
Wat mij betreft gaat Toby fijn naar de bank. Oleguer is gewoon beter en Vertonghen is opbouwend beter dan Alderweireld. Een geconcentreerde Oleguer is voor Ajax een goede verdediger.Peter schreef:Ben benieuwd of Jol het experiment met Jantje Vertonghen op de back vervolg gaat geven of dat hij kiest voor het ouderwetse duo met Alderweireld-Vertonghen en Anita/Urby op de back.
StekelZullen Eriksen en de Jong een basisplek krijgen of gaan we 4-3-3 spelen?
Selectie voor thuisduel tegen Utrecht
27 februari 2010
Trainer Martin Jol heeft zaterdag zijn selectie voor de thuiswedstrijd tegen FC Utrecht, zondagmiddag 12.30 uur, bekend gemaakt. Jol heeft negentien spelers geselecteerd.
De selectie, die uit negentien spelers bestaat, verschilt niet veel met die van de uitwedstrijd bij Juventus. Met dit verschil dat Suarez gewoon inzetbaar is. George Ogararu is buiten de groep gevallen. De volledige selectie is als volgt:
Maarten Stekelenburg
Gregory van der Wiel
Oleguer
Jan Vertonghen
Urby Emanuelson
Marko Pantelic
Miralem Sulejmani
Kenneth Vermeer
Luis Suarez
Gabri
Toby Alderweireld
Eyong Enoh
Siem de Jong
Vurnon Anita
Dennis Rommedahl
Hyun Jun Suk
Demy de Zeeuw
Nicolas Lodeiro
Christian Eriksen
Ajax - FC Utrecht begint zondag om 12.30 uur in de Amsterdam ArenA. Er zijn nog kaarten beschikbaar via de verkooppunten van Ticketbox. Voorafgaande het duel is er geen stadionverkoop. Let op: voor dit duel geldt een ClubCard-verplichting (1 op 1).
Oleguer voor Toby vind ik ook een goed plan. Verder hebben we betere spelers voor 4-4-2, maar dat krijg ik bijna niet over mijn lippen. Ben geneigd om mee te gaan met de opstelling, maar met Urby, Pantelic en Suarez kan ik ook prima leven. Anita dan back en Enoh/de Jong op de bank.wimpey schreef:Wat mij betreft gaat Toby fijn naar de bank. Oleguer is gewoon beter en Vertonghen is opbouwend beter dan Alderweireld. Een geconcentreerde Oleguer is voor Ajax een goede verdediger.Peter schreef:Ben benieuwd of Jol het experiment met Jantje Vertonghen op de back vervolg gaat geven of dat hij kiest voor het ouderwetse duo met Alderweireld-Vertonghen en Anita/Urby op de back.
StekelZullen Eriksen en de Jong een basisplek krijgen of gaan we 4-3-3 spelen?
Wiel, Oleguer, Vertonghen, Urby
Enoh, Demy
Eriksen, de Jong
Pantelic, Suarez
Zo zou ik het doen.
Eens. Oleguer of Alderweireld is lood om oud ijzer.999 schreef:Tja, ik kan ook niet zeggen dat Alderweireld het slechter doet dan Oleguer ( heeft geen opbouwspel ) .. en dan zouden we toch moeten kiezen voor eigen jeugd .. toch .. Tenminste dat hoor ik hier steeds mensen roepen .. .. die willen eigen jeugd zien ...
De Zeeuw, Enoh.De Dominee schreef:Wie staan er allemaal nog op scherp? Suarez, Alderweireld?
Gelukkig maakt Enoh niet zo vaak een onnodige overtreding.......Ajaciedjuh schreef:De Zeeuw, Enoh.De Dominee schreef:Wie staan er allemaal nog op scherp? Suarez, Alderweireld?
Tegen Juve gezien? Oleguer was 2 keer zeer degelijk. Alderweireld ging de mist in bij de 1e van Juve. In deze fase van het seizoen zou ik voor de ervaring van Oleguer kiezen.De Dominee schreef: Eens. Oleguer of Alderweireld is lood om oud ijzer.