Ajax - NEC 27-01-2010 (KNVB-beker)

Voorbeschouwingen, tussenbeschouwingen en nabeschouwingen.

Moderator: mods

Toppie

Re: Ajax - NEC 27-01-2010 (KNVB-beker)

Bericht door Toppie »

Jöhnk schreef:Ik hoop maar dat Jol deze pot een beetje serieus neemt. De beker is de enige prijs die Ajax nog kan winnen.
Volgens mij was zijn zorg al dat Suarez er niet bij is vanwege een schorsing , maar dan zou ik toch met Pantelic en met links Sturby en Rommelpot op rechts beginnen.
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08

Bericht door Ramona »

Deli schreef:8000? Wow? Languit liggen over 5 stoelen!

W.b. het uitvak; ik begreep dat 12/13 bussen vol zitten nu...ondanks die kuttijd... Toch netjes.
D_skilled

Bericht door D_skilled »

Ik neem aan dat Suk begint, met de afwezigheid van Pantelic en Suarez. Volgens Hans Kraaij, die op een aantal trainingen aanwezig was ter wille van de inzamelingsactie voor Haïti, maakte hij een fantastische indruk. Tegen AZ overwoog Jol al om hem te laten beginnen.
Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog »

Ramona schreef:

W.b. het uitvak; ik begreep dat 12/13 bussen vol zitten nu...ondanks die kuttijd... Toch netjes.
Hoe laat gaan die rijden? Lekker hoor in de avondspits...

Ik moet mij verexcuseren. Ik doe het gewoon niet. 18.00 uur, da's werkelijk geen normaal tijdstip. Ik vind die EC-wedstrijden om 19 uur al bagger, maar dit is gewoon niet te halen.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
Rooie

Bericht door Rooie »

Kan je trouwens je geld nog terugvragen/eisen? Heb 4 kaarten aangeschaft in de wetenschap dat het om 20.45 begon (staat ook op de kaarten), nu kunnen er 2 personen niet en kan ook niet op zo'n korte termijn vervanging regelen (ben er pas net achter gekomen dat het om 18.30 start).
M..

Bericht door M.. »

Benji schreef:Kan je trouwens je geld nog terugvragen/eisen? Heb 4 kaarten aangeschaft in de wetenschap dat het om 20.45 begon (staat ook op de kaarten), nu kunnen er 2 personen niet en kan ook niet op zo'n korte termijn vervanging regelen (ben er pas net achter gekomen dat het om 18.30 start).
Ik zou het aan rtl of aan de knvb vragen (ondanks dat het antwoord waarschijnlijk nee is)
666
Site Admin
Contacteer:

Bericht door 666 »

Volgens de kleine lettertjes heb je geen recht op geld terug, zelfs niet als de wedstrijd wordt verplaatst naar maandagochtend half zeven of kwart over drie op dinsdagnacht. Als de wedstrijd gespeeld wordt heeft de organisator aan z'n verplichtingen voldaan, op wat voor dag en/of tijdstip ook. Zelfs als ze een B-elftal opstellen of werkweigeren als in de thuiswedstrijd tegen Anderlecht krijg je geen cent terug.
Sign your name on
the dotted line:

.............................
Michael_B

Bericht door Michael_B »

Traint Pantelic al?

Anders verwacht ik een debuut voor Suk. Rommedahl op rechts, Urby op links. Lindgren, Aissati, De Zeeuw en een invalbeurt voor Eriksen.
Face your fears and live your dreams, No Fear
Lionel

Bericht door Lionel »

Ik zou Suk sowieso laten debuteren. Weetje wat hij kan voor aankomende zondag als Pantelic het misschien niet haalt. Hoef je Rommedahl niet vanaf het begin op te stellen.
IK GELOOF!!!!!!
Michael_B

Bericht door Michael_B »

Als Pantelic kan spelen, haalt hij zondag natuurlijk ook.

Afgezien daarvan ben ik het met je eens. Laat Pantelic lekker 'uitzieken' en stel Suk op.
Face your fears and live your dreams, No Fear
Lionel

Bericht door Lionel »

Bedoelde meer dat als Pantelic het morgen wel haalt maar daarna een tegenslag krijgt.
IK GELOOF!!!!!!
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08

Bericht door Ramona »

Wie kent Cees de Wolf nog schreef:
Ramona schreef:

Hoe laat gaan die rijden? Lekker hoor in de avondspits...

Ik moet mij verexcuseren. Ik doe het gewoon niet. 18.00 uur, da's werkelijk geen normaal tijdstip. Ik vind die EC-wedstrijden om 19 uur al bagger, maar dit is gewoon niet te halen.

Geen idee... 12.00 uur? ;)

...wil ende weg...maar kan me voorstellen dat je hiervoor geen verlof neemt...
brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid »

Thijs schreef:Nu al zo'n 8.000 kaarten verkocht, dus dit wordt een sfeervol spektakelstuk die zijn weerga niet gaat kennen!
Valt me nog mee hoor.. dan zal het toch wel zo'n 15.000 worden denk ik.
Ik denk dat de meeste kaarten wel gekocht zijn toen men er nog vanuit ging dat die wedstrijd later op de avond gespeeld zou gaan worden. Ik zou het terecht vinden als je je geld terug zou kunnen krijgen en ik vind niet dat je alleen de KNVB of RTL hier de schuld van kan geven; AJAX had zelf ook 'nee' kunnen zeggen.
666
Site Admin
Contacteer:

Bericht door 666 »

Konden we de klok maar twintig jaar terugdraaien. Toen kwamen wedstrijden alleen op tv als er genoeg kaartjes waren verkocht. Zat half nederland in spanning te zenuwenlijden of de olympische pisbak wel vol genoeg zou zitten. Stadion niet vol, dan ook niet live op tv.

:zuidema.gif:
Sign your name on
the dotted line:

.............................
Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010

Bericht door Thijs »

Magere opkomst Ajax-fans stelt Jol teleur
nieuws Door: Redactie op 26 jan 2010

Zoals het er nu naar uitziet wordt de wedstrijd tussen Ajax en NEC in de kwartfinale van het toernooi om de KNVB-beker bijgewoond door zo'n 15.000 toeschouwers. Dat stelt Martin Jol enigszins teleur.

Kou
Hij zou graag zien dat meer fans de moeite nemen om naar de Arena af te reizen. "We strijden nog op verschillende fronten en het is voor ons een belangrijke wedstrijd," aldus Jol dinsdag tijdens het persmoment.

"Daarom hoop ik dat er alsnog veel kaarten worden verkocht, al speelt misschien mee dat het erg koud is buiten."

Wat volgens Ajaxlife.nl een rol speelt is het aanvangstijdstip. Omdat RTL graag ziet dat Ajax om 18.30 uur aftrapt, trapt Ajax ook om 18.30 uur af.

Dit betekent dat veel supporters in de knel komen met hun werk.
Ajaxlife.

Toch nog wat aangetrokken in de laatste week/dagen.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
Lionel

Bericht door Lionel »

En ik zou graag zien dat jij je spelers wat meer motiveert. Ajax-Anderlecht heb ik me geld ook niet terug gekregen dus niet zo zeiken!
IK GELOOF!!!!!!
Pride of Amsterdam
AT Toto Admin

Bericht door Pride of Amsterdam »

brigade zuid schreef:
Thijs schreef:Nu al zo'n 8.000 kaarten verkocht, dus dit wordt een sfeervol spektakelstuk die zijn weerga niet gaat kennen!
Valt me nog mee hoor.. dan zal het toch wel zo'n 15.000 worden denk ik.
Ik denk dat de meeste kaarten wel gekocht zijn toen men er nog vanuit ging dat die wedstrijd later op de avond gespeeld zou gaan worden. Ik zou het terecht vinden als je je geld terug zou kunnen krijgen en ik vind niet dat je alleen de KNVB of RTL hier de schuld van kan geven; AJAX had zelf ook 'nee' kunnen zeggen.
Volgens mij niet. Als ik het goed heb is niet Ajax, maar de KNVB de organisator van bekerwedstrijden.
Op naar de vierde ster!
D_skilled

Bericht door D_skilled »

Trainer Martin Jol heeft dinsdag zijn selectie bekend gemaakt voor de bekerwedstrijd tegen NEC. Marko Pantelic en Demy de Zeeuw keren terug in de selectie. Luis Suarez moet de kwartfinale tegen de Nijmegenaren aan zich voorbij laten gaan. De Uruguayaanse Ajacied is geschorst. Ajax - NEC wordt woensdag gespeeld in de ArenA en begint om 18.30 uur.
De wedstrijdselectie bestaat uit de volgende namen:

Maarten Stekelenburg
Gregory van der Wiel
Oleguer
Jan Vertonghen
Rasmus Lindgren
Urby Emanuelson
Miralem Sulejmani
Marko Pantelic
Ismail Aissati
Kenneth Vermeer
Gabri
Toby Alderweireld
Siem de Jong
Vurnon Anita
Dennis Rommedahl
Kennedy
Hyun Jun Suk
Demy de Zeeuw
Christian Eriksen
Lionel

Bericht door Lionel »

Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek
IK GELOOF!!!!!!
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter »

Zal mij benieuwen wie er afvalt, want dit zijn er nog altijd 19.
Bert
Contacteer:

Bericht door Bert »

Suk is een voor de hand liggende naam, lijkt mij.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter »

Of Eriksen.
Nihad

Bericht door Nihad »

666 schreef:Konden we de klok maar twintig jaar terugdraaien. Toen kwamen wedstrijden alleen op tv als er genoeg kaartjes waren verkocht. Zat half nederland in spanning te zenuwenlijden of de olympische pisbak wel vol genoeg zou zitten. Stadion niet vol, dan ook niet live op tv.

:zuidema.gif:
Goede oude tijd dat we de Klassieker om 6 uur savonds afwerkte en het uitgezonden werd door Nederland 2. :biggthumpup.gif:
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”
Bert
Contacteer:

Bericht door Bert »

Omdat De Zeeuw terug is? Denk eerder dat Suk afvalt omdat Pantelic terug is.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!
Lionel

Bericht door Lionel »

Ik hoop dat Anita afvalt omdat hij heeft bewezen het niveau niet aan te kunnen.
IK GELOOF!!!!!!
Plaats reactie