Volgens mij was zijn zorg al dat Suarez er niet bij is vanwege een schorsing , maar dan zou ik toch met Pantelic en met links Sturby en Rommelpot op rechts beginnen.Jöhnk schreef:Ik hoop maar dat Jol deze pot een beetje serieus neemt. De beker is de enige prijs die Ajax nog kan winnen.
Ajax - NEC 27-01-2010 (KNVB-beker)
Moderator: mods
Re: Ajax - NEC 27-01-2010 (KNVB-beker)
- Ramona
- Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Deli schreef:8000? Wow? Languit liggen over 5 stoelen!
W.b. het uitvak; ik begreep dat 12/13 bussen vol zitten nu...ondanks die kuttijd... Toch netjes.
Ik neem aan dat Suk begint, met de afwezigheid van Pantelic en Suarez. Volgens Hans Kraaij, die op een aantal trainingen aanwezig was ter wille van de inzamelingsactie voor Haïti, maakte hij een fantastische indruk. Tegen AZ overwoog Jol al om hem te laten beginnen.
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Hoe laat gaan die rijden? Lekker hoor in de avondspits...Ramona schreef:Deli schreef:8000? Wow? Languit liggen over 5 stoelen!
W.b. het uitvak; ik begreep dat 12/13 bussen vol zitten nu...ondanks die kuttijd... Toch netjes.
Ik moet mij verexcuseren. Ik doe het gewoon niet. 18.00 uur, da's werkelijk geen normaal tijdstip. Ik vind die EC-wedstrijden om 19 uur al bagger, maar dit is gewoon niet te halen.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
Kan je trouwens je geld nog terugvragen/eisen? Heb 4 kaarten aangeschaft in de wetenschap dat het om 20.45 begon (staat ook op de kaarten), nu kunnen er 2 personen niet en kan ook niet op zo'n korte termijn vervanging regelen (ben er pas net achter gekomen dat het om 18.30 start).
Ik zou het aan rtl of aan de knvb vragen (ondanks dat het antwoord waarschijnlijk nee is)Benji schreef:Kan je trouwens je geld nog terugvragen/eisen? Heb 4 kaarten aangeschaft in de wetenschap dat het om 20.45 begon (staat ook op de kaarten), nu kunnen er 2 personen niet en kan ook niet op zo'n korte termijn vervanging regelen (ben er pas net achter gekomen dat het om 18.30 start).
- 666
- Site Admin
- Contacteer:
Volgens de kleine lettertjes heb je geen recht op geld terug, zelfs niet als de wedstrijd wordt verplaatst naar maandagochtend half zeven of kwart over drie op dinsdagnacht. Als de wedstrijd gespeeld wordt heeft de organisator aan z'n verplichtingen voldaan, op wat voor dag en/of tijdstip ook. Zelfs als ze een B-elftal opstellen of werkweigeren als in de thuiswedstrijd tegen Anderlecht krijg je geen cent terug.
Sign your name on
the dotted line:
.............................
the dotted line:
Traint Pantelic al?
Anders verwacht ik een debuut voor Suk. Rommedahl op rechts, Urby op links. Lindgren, Aissati, De Zeeuw en een invalbeurt voor Eriksen.
Anders verwacht ik een debuut voor Suk. Rommedahl op rechts, Urby op links. Lindgren, Aissati, De Zeeuw en een invalbeurt voor Eriksen.
Face your fears and live your dreams, No Fear
Ik zou Suk sowieso laten debuteren. Weetje wat hij kan voor aankomende zondag als Pantelic het misschien niet haalt. Hoef je Rommedahl niet vanaf het begin op te stellen.
IK GELOOF!!!!!!
Als Pantelic kan spelen, haalt hij zondag natuurlijk ook.
Afgezien daarvan ben ik het met je eens. Laat Pantelic lekker 'uitzieken' en stel Suk op.
Afgezien daarvan ben ik het met je eens. Laat Pantelic lekker 'uitzieken' en stel Suk op.
Face your fears and live your dreams, No Fear
Bedoelde meer dat als Pantelic het morgen wel haalt maar daarna een tegenslag krijgt.
IK GELOOF!!!!!!
- Ramona
- Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Hoe laat gaan die rijden? Lekker hoor in de avondspits...Ramona schreef:Deli schreef:8000? Wow? Languit liggen over 5 stoelen!
Ik moet mij verexcuseren. Ik doe het gewoon niet. 18.00 uur, da's werkelijk geen normaal tijdstip. Ik vind die EC-wedstrijden om 19 uur al bagger, maar dit is gewoon niet te halen.
Geen idee... 12.00 uur? ;)
...wil ende weg...maar kan me voorstellen dat je hiervoor geen verlof neemt...
-
- AT Toto winner 15/16
Valt me nog mee hoor.. dan zal het toch wel zo'n 15.000 worden denk ik.Thijs schreef:Nu al zo'n 8.000 kaarten verkocht, dus dit wordt een sfeervol spektakelstuk die zijn weerga niet gaat kennen!
Ik denk dat de meeste kaarten wel gekocht zijn toen men er nog vanuit ging dat die wedstrijd later op de avond gespeeld zou gaan worden. Ik zou het terecht vinden als je je geld terug zou kunnen krijgen en ik vind niet dat je alleen de KNVB of RTL hier de schuld van kan geven; AJAX had zelf ook 'nee' kunnen zeggen.
- 666
- Site Admin
- Contacteer:
Konden we de klok maar twintig jaar terugdraaien. Toen kwamen wedstrijden alleen op tv als er genoeg kaartjes waren verkocht. Zat half nederland in spanning te zenuwenlijden of de olympische pisbak wel vol genoeg zou zitten. Stadion niet vol, dan ook niet live op tv.

Sign your name on
the dotted line:
the dotted line:
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Ajaxlife.Magere opkomst Ajax-fans stelt Jol teleur
nieuws Door: Redactie op 26 jan 2010
Zoals het er nu naar uitziet wordt de wedstrijd tussen Ajax en NEC in de kwartfinale van het toernooi om de KNVB-beker bijgewoond door zo'n 15.000 toeschouwers. Dat stelt Martin Jol enigszins teleur.
Kou
Hij zou graag zien dat meer fans de moeite nemen om naar de Arena af te reizen. "We strijden nog op verschillende fronten en het is voor ons een belangrijke wedstrijd," aldus Jol dinsdag tijdens het persmoment.
"Daarom hoop ik dat er alsnog veel kaarten worden verkocht, al speelt misschien mee dat het erg koud is buiten."
Wat volgens Ajaxlife.nl een rol speelt is het aanvangstijdstip. Omdat RTL graag ziet dat Ajax om 18.30 uur aftrapt, trapt Ajax ook om 18.30 uur af.
Dit betekent dat veel supporters in de knel komen met hun werk.
Toch nog wat aangetrokken in de laatste week/dagen.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
En ik zou graag zien dat jij je spelers wat meer motiveert. Ajax-Anderlecht heb ik me geld ook niet terug gekregen dus niet zo zeiken!
IK GELOOF!!!!!!
- Pride of Amsterdam
- AT Toto Admin
Volgens mij niet. Als ik het goed heb is niet Ajax, maar de KNVB de organisator van bekerwedstrijden.brigade zuid schreef:Valt me nog mee hoor.. dan zal het toch wel zo'n 15.000 worden denk ik.Thijs schreef:Nu al zo'n 8.000 kaarten verkocht, dus dit wordt een sfeervol spektakelstuk die zijn weerga niet gaat kennen!
Ik denk dat de meeste kaarten wel gekocht zijn toen men er nog vanuit ging dat die wedstrijd later op de avond gespeeld zou gaan worden. Ik zou het terecht vinden als je je geld terug zou kunnen krijgen en ik vind niet dat je alleen de KNVB of RTL hier de schuld van kan geven; AJAX had zelf ook 'nee' kunnen zeggen.
Op naar de vierde ster!
Trainer Martin Jol heeft dinsdag zijn selectie bekend gemaakt voor de bekerwedstrijd tegen NEC. Marko Pantelic en Demy de Zeeuw keren terug in de selectie. Luis Suarez moet de kwartfinale tegen de Nijmegenaren aan zich voorbij laten gaan. De Uruguayaanse Ajacied is geschorst. Ajax - NEC wordt woensdag gespeeld in de ArenA en begint om 18.30 uur.
De wedstrijdselectie bestaat uit de volgende namen:
Maarten Stekelenburg
Gregory van der Wiel
Oleguer
Jan Vertonghen
Rasmus Lindgren
Urby Emanuelson
Miralem Sulejmani
Marko Pantelic
Ismail Aissati
Kenneth Vermeer
Gabri
Toby Alderweireld
Siem de Jong
Vurnon Anita
Dennis Rommedahl
Kennedy
Hyun Jun Suk
Demy de Zeeuw
Christian Eriksen
Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek Soek
IK GELOOF!!!!!!
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Zal mij benieuwen wie er afvalt, want dit zijn er nog altijd 19.
Suk is een voor de hand liggende naam, lijkt mij.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Of Eriksen.
Goede oude tijd dat we de Klassieker om 6 uur savonds afwerkte en het uitgezonden werd door Nederland 2.666 schreef:Konden we de klok maar twintig jaar terugdraaien. Toen kwamen wedstrijden alleen op tv als er genoeg kaartjes waren verkocht. Zat half nederland in spanning te zenuwenlijden of de olympische pisbak wel vol genoeg zou zitten. Stadion niet vol, dan ook niet live op tv.

“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”
Omdat De Zeeuw terug is? Denk eerder dat Suk afvalt omdat Pantelic terug is.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Ik hoop dat Anita afvalt omdat hij heeft bewezen het niveau niet aan te kunnen.
IK GELOOF!!!!!!