Luis Suárez

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Suarez gaat weg voor 1 februari

Ja
13
100%
Nee
0
Geen stemmen

Totaal aantal stemmen: 13

Giacomo Puccini

Re: Luis Suárez

Bericht door Giacomo Puccini » za dec 12, 2009 2:18 pm

joey schreef:
goodfella schreef:
Duke schreef:Wat bedoel je daarmee, weer 10 nieuwe spelers kopen?
Wat is de betekenis van saneren? Ajax moet na de verkoop van Suarez gaan inkrimpen. Zelfs een vervanger voor hem zit er niet in wat mij betreft.
Ajax zal wel een vervanger halen, maar eerder een uit de categorie-Pantelic, verwacht ik. Dat wil zeggen: lage tot geen transfersom, hoog salaris.
Dat klinkt alsof Ajax voor een dubbeltje op de eerste rang gaat zitten, en dan haal je in mijn ogen geen volwaardige vervanger voor Suarez. De vraag is of je dan wel iemand moeten willen aantrekken. Ik zou het alleen doen als je iemand kunt huren die geen aanpassingstijd nodig heeft, Babel of Huntelaar dus. Maar dat kun je denk ik alleen in de winter doen, aangezien het voor de spelers in kwestie dan ook een voordeel oplevert, en laten we er voor het gemak even vanuit gaan dat Suarez dan nog bij Ajax zit en dat je die noodgreep dus niet hoeft toe te passen.

Het probleem is dat Ajax met een overschot aan aanvallers zit. In de breedte loopt er genoeg en dan heb je ook nog ene Castillion en Jozefzoon lopen waarvan de kenners zeggen dat dit wel eens A-selectie materiaal zou kunnen worden. In dat geval zullen deze jongens binnen nu en een jaar vast hun kans krijgen. Gelukkig lijkt er voor Dario nu een oplossing gevonden te zijn. Dan hou je na de transfer van Suarez over voor 3 posities:

Sulejmani
Pantelic
Kennedy
Rommedahl
Zeegelaar
Eventueel Emanuelson
Jozefzoon
Castillion

Qua aantal spelers is dat genoeg, je zou zelfs nog een rechteraanvaller kwijt kunnen, dus Kennedy of Rommedahl, met behoud van dubbele bezetting van iedere positie.

De noodzaak om een nieuwe aanvaller te halen is er dus niet echt, tenzij je een echte topper kunt halen natuurlijk. Maar dan gaat het veel geld kosten, en de vraag is of je dat moet willen. Wat mij betreft doe je dat alleen als je heel veel vertrouwen hebt in die aankoop en heel weinig in de spelers die je voor die positie al hebt. Aan de zijlijn kunnen we die afweging op dit moment niet maken, want we weten niet welke haalbare spelers Ajax aan het scouten is, hoe goed zij zijn en we weten ook niet echt wat de jonge Ajaxtalenten in hun mars hebben.

Conclusie: Voorlopig hoeft Ajax voor een aanvaller niet de transfermarkt op. We genieten van Suarez zo lang hij nog in Amsterdam te bewonderen is, en hopelijk krijgen we snel te zien wat Jozefzoon en Castillion in hun mars hebben.
Ajax!

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » za dec 12, 2009 2:32 pm

goodfella schreef:
Duke schreef:Wat bedoel je daarmee, weer 10 nieuwe spelers kopen?
Wat is de betekenis van saneren? Ajax moet na de verkoop van Suarez gaan inkrimpen. Zelfs een vervanger voor hem zit er niet in wat mij betreft.
Ik was in verwarring gebracht door je koppeling van de 40 miljoen aan het saneren. Maar eigenlijk moeten we sowieso saneren, los van een eventuele transfer van Suarez. Aan de andere kant zal Jol (bv) nooit akkoord gaan met een vertrek van Suarez tegen een dergelijke vergoeding, en dan maar beperkt (of helemaal niet) mogen investeren.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Nihad

Bericht door Nihad » za dec 12, 2009 7:29 pm

Sulejmani
Pantelic
Kennedy
Rommedahl
Zeegelaar
Eventueel Emanuelson
Jozefzoon
Castillion

Qua aantal spelers is dat genoeg, je zou zelfs nog een rechteraanvaller kwijt kunnen, dus Kennedy of Rommedahl, met behoud van dubbele bezetting van iedere positie.
Genoeg wel, maar het is wel erg armoedig.

Pantelic is dan m.i. de enige redelijke aanvaller. Kennedy, Rommedahl en Sulejmani zijn brandhout. Zeegelaar, Jozefzoon en Castillion moeten zich nog bewijzen. Ook daar is de vraag of ze echt gaan doorbreken. En Urby, tja, wat moet je daarmee. Ik vind hem geen aanvaller.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

joey
Erelid

Bericht door joey » za dec 12, 2009 8:08 pm

Sulejmani is brandhout? Wel heeeel duur brandhout dan. :excited.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Aristides

Bericht door Aristides » za dec 12, 2009 11:58 pm

joey schreef:Sulejmani is brandhout? Wel heeeel duur brandhout dan. :excited.gif:
Wie weet, ooit zal hij Ajax ????

De namen die genoemd worden, Ajax 1 waardig? Spelers als Castillion, Jozefzoon, Eriksen zouden inderdaad ooit in Ajax 1 kunnen spelen, maar wat zegt dat? Donald, Schilder, Lindgren en Vermeer hebben ook in Ajax 1 gespeeld en nu?

Suarez zal aan zichzelf denken (en dat alleen) en wie geeft hem ongelijk? Wie denkt dat een jongen van vijftien in Zuid-Amerika aan Ajax ligt te denken (of psv, Groningen, feyenoord) Hij denkt aan clubs als Barcelona. Suarez vertrekt wanneer hij (of zijn zaakwaarnemer) dat wil. Ajax speelt daar geen rol in.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

wimpey

Bericht door wimpey » zo dec 13, 2009 7:58 am

Aristides schreef: Spelers als Castillion, Jozefzoon, Eriksen zouden inderdaad ooit in Ajax 1 kunnen spelen, maar wat zegt dat?
De 3e plaats is zeker, naar boven zal niets meer gebeuren, dus wat belet Ajax (Jol) om het het restant van het seizoen met jeugd te proberen? Geef die jochies een half seizoen de kans. Zij kunnen wennen, men kan beoordelen of die jongens op termijn goed genoeg zijn om Ajax naar voren te brengen. Alles wat ze nu ervaren is meegenomen...

Saneren (Lindgren, Wielaert, Silva etc.) enerzijds lijkt me een goede zaak, maar wie garandeert me dat Jol niet weer een Atouba of Kerlon wil halen?!?! Ook tegen cashen voor Suarez zou ik weinig in te brengen hebben. Nogmaals, het HCE-seizoen is effectief voorbij en nu brengt Luis meer op dan over een half jaar. Ajax kan dan financieel het e.e.a. recht zetten. De club moet oppassen dat we niet de kant van de kakkies of in mindere mate de boeruh (parkeerterreinen verpatsen om zwarte cijfers te schrijven en tot het spelen van CL verdoemd zijn om de boel draaiende te houden) op gaan.

Natuurlijk, Ajax zou Suarez enorm missen. De fans nog meer. Aan de andere kant moet de club leren van het 'beleid' van de voorbije 10 jaar. We hebben steeds geweldige individuele spelers (Zlatan, Vaart, Sneyder, Suarez etc etc etc) gehad. Maar wat heeft dat al met al opgeleverd?

Ajax moet toe naar een beter team. En naar minder individualisten dus. De denkwijze is al jaren fout. En zolang die niet verandert, zullen de successen uitblijven.

joey
Erelid

Bericht door joey » zo dec 13, 2009 11:12 am

wimpey schreef:De 3e plaats is zeker, naar boven zal niets meer gebeuren, dus wat belet Ajax (Jol) om het het restant van het seizoen met jeugd te proberen? Geef die jochies een half seizoen de kans. Zij kunnen wennen, men kan beoordelen of die jongens op termijn goed genoeg zijn om Ajax naar voren te brengen. Alles wat ze nu ervaren is meegenomen...
Zou je kunnen doen, want de kans dat Ajax kampioen wordt is inderdaad klein. Maar het zal niet gebeuren, want Ajax móet de CL halen.
Saneren (Lindgren, Wielaert, Silva etc.) enerzijds lijkt me een goede zaak, maar wie garandeert me dat Jol niet weer een Atouba of Kerlon wil halen?!?!
Die garantie heb je inderdaad niet.
Natuurlijk, Ajax zou Suarez enorm missen. De fans nog meer. Aan de andere kant moet de club leren van het 'beleid' van de voorbije 10 jaar. We hebben steeds geweldige individuele spelers (Zlatan, Vaart, Sneyder, Suarez etc etc etc) gehad. Maar wat heeft dat al met al opgeleverd?
:blush.gif:
Ajax moet toe naar een beter team. En naar minder individualisten dus. De denkwijze is al jaren fout. En zolang die niet verandert, zullen de successen uitblijven.
Maar Wimpey, dat is niet zo gemakkelijk. Door de manier waarop de jeugdopleiding werkt, leren spelers alleen aan zichzelf te denken. Het gaat om hún ontwikkeling, om hún toekomst, en Ajax helpt daarbij, Ajax 1 biedt de ultieme stageplaats. Het maakt die spelers vrij weinig uit of ze kampioen worden met Ajax of niet, als ze na een paar jaar hun grote transfer maar krijgen. Lees maar eens wat Toby Alderweireld gisteren zei:

"We hebben gewoon nog wat tijd nodig", gaat de Ajacied verder. "De ervaring die we met al deze wedstrijden opdoen, is daarbij heel belangrijk. En hopelijk hebben we vanavond de eerste stap gezet naar een nieuwe reeks."
nu.nl

Tja jongen, dus wordt Ajax weer geen kampioen. :excited.gif:
Het is structureel, dat mogen we onderhand wel vaststellen.

Jesse

Bericht door Jesse » zo dec 13, 2009 11:15 am

Maar hoe wil je dat tegengaan, joey? Dat Ajax niet meer alleen als springplank wordt gezien, maar dat de spelers het liefst kampioen willen worden met Ajax?
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

joey
Erelid

Bericht door joey » zo dec 13, 2009 11:28 am

Dat is de grote vraag, Jesse. Want je wilt het individu ook niet remmen in zijn ontwikkeling. Elke maatregel die je bedenkt heeft ook een nadeel. Maar ik denk wel dat het bikkelharde selectiesysteem van Ajax (elk jaar!) spelers egoïstisch maakt. Tenslotte weet je in maart niet met wie je in augustus zult samenspelen, als je dan tenminste nog bij Ajax zit.

Als een speler als Zlatan terechtkomt in een team met spelers die echt hart hebben voor Ajax in die zin dat ze ten koste van alles met onze club willen presteren, dan slaat dat ook op hem over. Maar hij treft egootjes als Van der Vaart, Sneijder, De Jong, enz, jongens die vooral bezig zijn met zichzelf en met hun eigen grote toekomst in het buitenland. Tja, dan vindt Zlatan het ook wel best, natuurlijk. (Ik noem maar een voorbeeld, hoor.)

Wat Toby zegt is heel typerend. 'Geef ons nou eens de kans, dan komt het wel een keer goed'. En ben ik weg, denkt hij erbij. Ajax schiet daar natuurlijk weinig mee op. Er zijn er altijd wel een paar die van zichzelf vinden dat ze fouten mogen maken.

Jesse

Bericht door Jesse » zo dec 13, 2009 11:31 am

Dus eigenlijk zeg je dat het probleem van Ajax het bikkelharde selectiebeleid is? Maar tegelijkertijd moet Ajax toch ook heel streng selecteren om bijvoorbeeld niet iedereen zomaar een contract te geven?
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

joey
Erelid

Bericht door joey » zo dec 13, 2009 11:45 am

Ja, elk nadeel...enz, maar het omgekeerde geldt ook.

Ik zeg trouwens niet dat het allemaal daaraan ligt. Maar het valt me wel op hoe gemakkelijk de spelers aanvaarden, dat het helaas even niet gaat. Soms denk ik: hadden we Jan van Halst nog maar, die wilde tenminste écht kampioen worden (Jan van Halst bij wijze van spreken dan, hè?).
Maar dit is natuurlijk niet van vandaag of gisteren. Ajax leidt weinig échte teamspelers op, die worden doorgaans van buiten gehaald. Daarbij mislukken die spelers ook nog vaak. Bij PSV wordt meer aandacht aan het collectief besteed. Daardoor presteert die club stabieler. Wij hebben veel jonge spelers die vooral met zichzelf bezig zijn.

999

Bericht door 999 » zo dec 13, 2009 1:14 pm

joey schreef:Ja, elk nadeel...enz, maar het omgekeerde geldt ook.

Ik zeg trouwens niet dat het allemaal daaraan ligt. Maar het valt me wel op hoe gemakkelijk de spelers aanvaarden, dat het helaas even niet gaat. Soms denk ik: hadden we Jan van Halst nog maar, die wilde tenminste écht kampioen worden (Jan van Halst bij wijze van spreken dan, hè?).
Maar dit is natuurlijk niet van vandaag of gisteren. Ajax leidt weinig échte teamspelers op, die worden doorgaans van buiten gehaald. Daarbij mislukken die spelers ook nog vaak. Bij PSV wordt meer aandacht aan het collectief besteed. Daardoor presteert die club stabieler. Wij hebben veel jonge spelers die vooral met zichzelf bezig zijn.
Volgens mij is, als je naar de wedstrijden kijkt, er telkens maar één die met zichzelf bezig is.Frappant om te zien dat op het moment dat AJAX voor de combinatie kiest de goals veel gemakkelijker vallen.Die zag je ook weer tegen Nec ..
Blij met de punten ...

Giacomo Puccini

Bericht door Giacomo Puccini » zo dec 13, 2009 1:52 pm

Daar heeft 999 wel een punt natuurlijk, want hij doelt op Suarez en die is inderdaad de individualist pur sang. Die doet helemaal waar hij zelf zin in heeft maar is ondertussen de speler waar het om draait en ook nog de aanvoerder en degene die in de spotlights moet staan om zijn marktwaarde op te voeren. De verkoop van Suarez is wreed genoeg een belangrijke stap voor Ajax om meer team te worden.

En ik heb het al vaker geroepen, maar het allerbelangrijkste om een goed team te worden is de juiste invulling van de spitspositie. Sinds het vertrek van Huntelaar een ondergeschoven kindje. Clubs als Twente (Kufo) en Nac (Amoah) hebben die posities ingevuld met mannen die in het teambelang denken, hard werken maar ook voorspelbaar zijn in hun acties. De rest van het team plukt daar de vruchten van, zij kunnen bijvoorbeeld een aanval opzetten en vanaf de zijkanten een voorzet geven omdat er altijd iemand klaar staat om hem in te koppen. Dan heeft het pas zin om een aanval op te zetten. Wat dat betreft vind ik de ontwikkeling van Pantelic trouwens wel positief te noemen, hij doet steeds meer de dingen die hij moet doen en laat zich meer gelden als teamspeler dan ik had verwacht in het begin.

Iemand als Sulejmani heb ik daarom ook nog niet afgeschreven. Hij is wel een teamspeler die een spits kan bedienen en ik voorspel dat hij weer gaat opleven zodra Suarez is vertrokken.
Ajax!

Harm

Bericht door Harm » zo dec 13, 2009 2:05 pm

Maar gedurende de periode dat Huntelaar hier speelde heb ik niets anders gehoord dat dat een pure afmaker was die niet kon kaatsen. Toen Ten Cate hem meer wilde laten voetballen kwam hier de kritiek dat Huntelaar alleen dat moest doen waar hij goed in was. Huntelaar gooide trouwens zelf ook zijn kont tegen de krib, want dat wilde hij helemaal niet, hij wilde scoren.

Giacomo Puccini

Bericht door Giacomo Puccini » zo dec 13, 2009 2:14 pm

Op de juiste plaats lopen en scoren, dat is de primaire taak van een spits. Dat is in het belang van het team en dat deed Huntelaar fantastisch. Zwakke punten heeft hij natuurlijk ook, zoals het kaatsen/meevoetballen, de bal vasthouden om tijd te winnen voor aansluitende middenvelders en zijn beperkte snelheid. De ideale spits is Huntelaar dus niet, vandaar dat hij ook moeite heeft zich staande te houden op een niveautje hoger, maar hij is wel de beste die Ajax in lange tijd heeft gehad.

Verder was Huntelaar ook niet iemand met een actie maar dat vond ik altijd misplaatste kritiek, want een spits hoeft helemaal geen man voorbij te spelen of andere trucjes uit te halen. Door het midden heeft dat toch bijna nooit zin.
Ajax!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » zo dec 13, 2009 2:15 pm

Maar dat wilden Kezman en Ruudje ook.

Ik geloof niet zo in de theorie van joey. Het komt altijd neer op een verschil in kwaliteit. Dit jaar zit dat verschil in de staf.

Giacomo Puccini

Bericht door Giacomo Puccini » zo dec 13, 2009 2:26 pm

Dat vind ik niet helemaal eerlijk ten aanzien van de huidige technische staf die een spelersgroep aantrof vol middelmaat. Spelers als De Jong, Donald, Aissati en Anita zouden bij dit PSV en FC Twente op de tribune zitten. Ajax heeft 8-9 spelers die goed genoeg zijn, verder heel veel ondermaatse spelers. Het aankoopbeleid van Ajax is catastrofaal geweest, evenals het gebrek aan kwaliteit en continuïteit in de trainersstaf. Geen club stelt ongestraft ieder seizoen een nieuwe trainer aan. Ik heb er vertrouwen in dat Jol de tijd krijgt om te bouwen, en ja dat gaat niet van het ene op het andere moment. Zeker niet als er geen geld is, dan moet je stapje voor stapje groeien.
Ajax!

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » zo dec 13, 2009 2:32 pm

Dat waag ik te betwijfelen. Toen er bij PSV nog spelers als Cocu, Alex rondliepen maakte Aissati geregeld zijn minuten. Sowieso is Rutten gecharmeerd van hem.

Jol is geen opbouwtrainer. Sterker nog, doorgaans worden zijn teams na een sterk begin steeds iets minder.

Giacomo Puccini

Bericht door Giacomo Puccini » zo dec 13, 2009 2:45 pm

Ik was al bang dat je Aissati eruit zou pikken, want die heeft toevallig een verleden bij die clubs. Maar ben jij dan niet met mij eens dat Aissati stil staat, misschien zelfs wel achteruit gaat? Die jongen heeft constant blessures, daar wordt hij niet beter op. Ik denk dat je hem kunt vergelijken met Knopper en Van der Gun. Die braken als jonge speler door bij Ajax, draaiden een fantastisch seizoen, maar moesten na enkele zware blessures een niveautje lager de draad op pakken. Ik was altijd een fan van Aissati maar ik weiger zijn ondermaatse presteren op de trainersstaf af te schuiven. Die jongen heeft gewoon door pech de stap naar de top niet kunnen maken. Dat heb je soms met een jonge speler.
Ajax!

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » zo dec 13, 2009 2:53 pm

Giacomo Puccini schreef:Ik was al bang dat je Aissati eruit zou pikken, want die heeft toevallig een verleden bij die clubs. Maar ben jij dan niet met mij eens dat Aissati stil staat, misschien zelfs wel achteruit gaat? Die jongen heeft constant blessures, daar wordt hij niet beter op.
Aissati speelt pas sinds drie wedstrijden op zijn eigen positie, en sindsdien vind ik hem helemaal niet slecht. Tegen Utrecht was hij de enige die een voldoende scoorde.

Maar het gaat me niet alleen om Aissati. Je ziet wel vaker dat bij Ajax afgeschreven spelers het elders naar behoren doen. Zo zag ik laatst Tiendalli in de basis staan bij Twente. En Culina heeft nog wat jaartjes meegedraaid bij PSV. Dit is geen pleidooi om die spelers terug te halen, maar ik probeer aan te tonen dat andere clubs ook zo hun Anita's en De Jongs hebben. Erik Pieters bijvoorbeeld, vind ik een houten klaas. Iemand die in een onsamenhangend geheel als Ajax aan alle kanten voorbij gelopen zou worden.

Maar goed, we dwalen af. :blush.gif:

Giacomo Puccini

Bericht door Giacomo Puccini » zo dec 13, 2009 3:16 pm

Ja maar we dwalen wel af met iets belangrijks, we hebben hier namelijk een cruciaal probleem te pakken. Bij Ajax is geen continuïteit. Op vele vlakken! In het bestuur, in de technische staf, in de spelersgroep, etc. Aissati kwam als 17-jarige voetbalkleuter in het veld tegen AC Milan en hield zich keurig staande maar werd als we eerlijk zijn keurig staande gehouden omdat hij met teamgenoten als Cocu en Alex en Park in een gespreid bedje kwam. Bij Ajax bestaat de basis uit jonge en nieuwe spelers die de grootste moeite hebben zichzelf staande te houden, laat staan elkaar te helpen. Tiendalli, Reiziger, dat zijn geen sterkhouders maar types die keurig meedraaien als het lekker loopt. Ik hoop daarom dat Ajax de huidige groep eens wat langer bijelkaar kan houden, misschien volgend seizoen nog een ervaren type erbij en wat jeugdig talent laten doorstromen, en stapje voor stapje kan doorgroeien. Het kost hoe dan ook tijd, daar komen we helaas niet onderuit.

Van Aissati zou ik afscheid nemen, ik zie te veel overeenkomsten met Van der Gun en Knopper. Maar ok, ik heb de wijsheid ook niet in pacht. Eind vorig seizoen was ik bijvoorbeeld helemaal klaar met Emanuelson, en die pakt de draad toch weer keurig op. Maar die heeft als voordeel dat hij nooit een blessure heeft, dan kun je ook beter met zo iemand aan de slag en dan kan het team tenminste op zo'n jongen rekenen. Aissati moet je niet belangrijk maken, daarvoor laat zijn lichaam het te vaak afweten, maar ook als hij wel fit is drukt hij te weinig zijn stempel op de wedstrijd, kortom je hebt eigenlijk niks aan die jongen. Zonde, want talent heeft hij wel. Maar daar moet Ajax zich niet op blindstaren, want dan wordt je ingehaald door de realiteit die laat zien dat FC Twente en PSV met fittere en rijpere sporters en minder 'talent' ons voorbij streven.
Ajax!

Dr. Living Stoned
Founding Father

Bericht door Dr. Living Stoned » zo dec 13, 2009 3:30 pm

Jöhnk schreef:Jol is geen opbouwtrainer. Sterker nog, doorgaans worden zijn teams na een sterk begin steeds iets minder.
Tuurlijk Johnk, een trainer wat RKC aan de praat kreeg en jarenlang aan de praat hield kan er geen fuck van. Daarbij doet-ie het niet slecht met Ajax. Hij heeft alleen de pech dat PSV en Twente geen punten verspelen, maar dat komt echt nog wel
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing

Harm

Bericht door Harm » zo dec 13, 2009 5:00 pm

Als je gelooft in de pech van anderen kom je er nooit Doc. Twente en PSV hebben een kwaliteit die Ajax mist. Daar kun je beter naar op zoek gaan dan de winst van Twente en PSV af te doen als geluk. Ik zie bij PSV en Twente automatismen, bij Ajax blijft het vaak toevalsvoetbal dat soms lukt, maar de wedstrijd erop niet.

LucaS

Bericht door LucaS » zo dec 13, 2009 5:10 pm

Blaat. PSV had mazzel uit tegen Utrecht. Ajax heeft na zondag al haar moeilijke uitwedstrijden gehad (misschien Heerenveen nog). PSV heeft dit seizoen een aantal keer vlak voor tijd gescoord. De kwaliteit is tot het eind doorgaan, maar natuurlijk komt daarbij ook een beetje mazzel kijken. Ajax heeft dit seizoen drie wedstrijden verloren die je kan verliezen, maar ontbeerde daar ook net het beetje mazzel dat nodig is. De enige grote blunder dit seizoen is Sparta thuis.
I think I lost my fucking headache

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » zo dec 13, 2009 5:11 pm

Dr. Living Stoned schreef:
Jöhnk schreef:Jol is geen opbouwtrainer. Sterker nog, doorgaans worden zijn teams na een sterk begin steeds iets minder.
Tuurlijk Johnk, een trainer wat RKC aan de praat kreeg en jarenlang aan de praat hield kan er geen fuck van. Daarbij doet-ie het niet slecht met Ajax. Hij heeft alleen de pech dat PSV en Twente geen punten verspelen, maar dat komt echt nog wel
Ja iets met statistische regressie naar het midden haha. AR zal zich nog wel een keertje achter de oortjes krabben, want het blijkt toch wel te kunnen. Maar ze verspelen heus nog bakken met punten, want dat kunnen we statistisch aantonen. :hypocrite.gif:

Plaats reactie