Begreep dat het online aankopen nogal mis is gegaan. Ik sta gelukkig op de lijst dat ik er heen kan.

Moderator: mods
(Rogier Cuypers/Goal.com)'Vandenbergh opnieuw in de basis, Nesu linksback'
UTRECHT - Naar het zich laat aanzien staat Kevin Vandenbergh komende zondag weer in de spits bij FC Utrecht, dat zal aantreden tegen Ajax. Mihai Nesu staat waarschijnlijk linksback, terwijl Jacob Lensky lijkt door te schuiven naar de linkshalfpositie.
Tijdens de partijvorm op de vrijdagtraining, waarbij Goal.com aanwezig was, kreeg Vandenbergh een plaatsje in het basisteam. Hiermee lijkt hij wederom recordaankoop Ricky van Wolfswinkel op de bank te houden. Tegen NAC Breda kreeg Vandenbergh eveneens de voorkeur boven Van Wolfswinkel en toen betaalde de Belg dit vertrouwen terug met een doelpunt.
Tegen Ajax zal Nana Asare er niet bij zijn vanwege een schorsing. Lenksy, die normaal gesproken de linksback is bij de Domstedelingen, zal waarschijnlijk een linie doorschuiven. De Canadees kreeg afgelopen zondag totaal geen vat op NAC-aanvaller Leonardo en werd al in de eerste helft vervangen door Mihai Nesu. Diezelfde Nesu lijkt tegen Ajax in de basis te starten als linksachter
Mogelijk vervangt de jonge Gianluca Nijholt Gregoor van Dijk op het middenveld bij FC Utrecht. De jongeling viel tegen NAC op met een prachtige vrije trap, die de 2-0 betekende.
Onbegrijpelijk dat ze dat niet voor elkaar krijgen. Er is nu zelfs besloten om geen online verkoop meer te doen wanneer ze een stormloop op kaarten verwachten.Pride of Amsterdam schreef:Begreep dat het online aankopen nogal mis is gegaan. Ik sta gelukkig op de lijst dat ik er heen kan.
Wat is eigenlijk de aanleiding voor het feit dat Van Wolfswinkel ineens op de bank plaats moet nemen? Ik had juist de indruk dat hij daar vrij aardig bezig was terwijl Vandenberg daar nooit indruk heeft kunnen maken.Tijdens de partijvorm op de vrijdagtraining, waarbij Goal.com aanwezig was, kreeg Vandenbergh een plaatsje in het basisteam. Hiermee lijkt hij wederom recordaankoop Ricky van Wolfswinkel op de bank te houden. Tegen NAC Breda kreeg Vandenbergh eveneens de voorkeur boven Van Wolfswinkel en toen betaalde de Belg dit vertrouwen terug met een doelpunt.
Ajax.nl'Makkers staakt uw wild geraas'
04 december 2009
Aanstaande zondag trappen FC Utrecht en Ajax om 12.30 uur af voor een spannend duel in de Eredivisie. Ajax wordt gesteund door 1.200 supporters die met 26 bussen naar Utrecht gaan.
Alle kaarten voor het uitvak waren in een mum van tijd verkocht. Ajax hoopt dat de supporters er samen met de spelers een feest van kunnen maken, bij deze lastige en vaak beladen uitwedstrijd.
Ajax roept om die reden op de ploeg zoveel mogelijk postief te ondersteunen en vooral om kwetsende en dicriminerende spreekkoren achterwege te laten.
Boeien. Anders kom je ze later tegen. Spelen, het kwaliteitsverschil uitdrukken qua spel en score. Punten meenemen en klaar.mattie schreef: Zou het verkeerd zijn voor Ajax als deze wedstrijd naar een later tijdstip in het seizoen zou worden verplaatst? of juist niet omdat Ajax zo goed bezig is. Daarnaast Utreg kan natuurlijk de hele week al heerlijk trainen en zich focussen op A.S. zondag.
Ze hebben daar wel een mooi supportershome inderdaad, heb er een keer een gala gehad. Rechtstreeks vanuit de kroeg de tribune op, en alle supporters maken er dan een spelletje van om met bier die tribune op te komen. M'n huisgenoot is daar steward geweest en zijn enige taak was om te zorgen dat die proleten zonder bier de tribune opliepen.Marillion schreef: Wat me overigens de vorige keer opviel is dat je daar zo vanuit het vak een soort van supportershome in kunt lopen en daar schonken ze toen gewoon alcohol. Was ik nogal verbaast over.
Je kan gemiddeld genomen beter daar gaan staan dan bijvoorbeeld naast het Ajax vak. Dan kan het zijn dat je bijvoorbeeld onbewust toch iedere keer die kant op kijkt of je bekende koppen ziet. Het grote voordeel wat je hebt als je tussen de fanatieke aanhang gaat staan is dat ze er absoluut geen rekening mee houden dat er een Ajacied tussen hun in staat. Dat verwacht gewoon geen mens dus dat heb je alvast mee.Jeroennaarbeneden schreef:Lef hoor, ik zou het niet durven, de bunnikzijde. Maar ja, ik ben aan mijn accent herkenbaar (niet zo heel plat meer, maar je hoort het wel) en je zal net zien dat een of andere oetlul je herkent. Brrr.