Duitsland

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Re: Duitsland

Bericht door brigade zuid » za aug 22, 2009 6:56 pm

Poeh heb net de samenvatting bij Sportschau gezien.. de eerste helft noemden ze de slechtste uit de Bayern historie.. na afloop wou niemand commentaar geven. Dit moet geen weken meer duren. Het is de slechtste seizoensstart in 43 jaar.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » za aug 22, 2009 9:29 pm

Het is een bekend gegeven dat een type trainer zoals Van Gaal nog wel eens tijd nodig heeft om een groep naar zijn hand te zetten. Wanneer je als club zo iemand contracteert moet je dan ook niet vreemd opkijken als je wat stroef uit de startblokken komt. Ok, met een selectie als die van Bayern moet je natuurlijk gewoon presteren. Maar het zou me echt tegenvallen van de leiding van Munchen als hij van die kant uit al snel onder druk komt te staan.

Van de pers verwacht ik dat geduld niet. Die kijken naar de korte termijn en zijn ook nog eens extra scherp vanwege de houding van Louis. Dat is dan ook de belangrijkste reden waarom het niet slim is om soms zo uit te vallen.
Nil volentibus arduum

Deli
Contacteer:

Bericht door Deli » za aug 22, 2009 11:41 pm

brigade zuid schreef:Poeh heb net de samenvatting bij Sportschau gezien.. de eerste helft noemden ze de slechtste uit de Bayern historie.. na afloop wou niemand commentaar geven. Dit moet geen weken meer duren. Het is de slechtste seizoensstart in 43 jaar.
Ouch...
Victory over oneself is the greatest of victories-Plato

gaizka

Bericht door gaizka » zo aug 23, 2009 6:00 am

Als het mis mocht gaan, waar ik niet op hoop!, onmiddelijk een functie binnen Ajax geven wat mij betreft. Technisch directeur o.i.d.

Kan van Gaal overweg met Jol?

Arthur

Bericht door Arthur » zo aug 23, 2009 7:54 am

Ik weet niet hoe het nu is, maar ik meen me te herinneren dat Van Gaal Jol ooit heeft aanbevolen bij Roda.

Maar goed, Van Gaal hoef ik niet in een andere functie dan trainer bij Ajax te zien.

martijn401

Bericht door martijn401 » ma aug 24, 2009 3:04 pm

Beckenbauer voert druk op Van Gaal op
Uitgegeven: 24 augustus 2009 15:58

MÜNCHEN - President Franz Beckenbauer van Bayern München heeft maandag de druk op Louis van Gaal opgevoerd.

'Der Kaiser' verwacht na de dramatische seizoensstart, met twee gelijkspelen en een nederlaag de slechtste in de afgelopen 43 jaar, nu toch echt betere resultaten van de Nederlandse trainer.

''Louis van Gaal moet zaterdag tegen Wolfsburg het juiste antwoord vinden'', zei Beckenbauer maandag in de Duitse krant Bild.

Gevaarlijke situatie

Ook voorzitter Karl-Heinz Rummenigge mengde zich in de discussie. Hij sprak na de beschamende nederlaag afgelopen weekeinde tegen nieuwkomer Mainz (2-1) over ''een gevaarlijke situatie'' en eiste dat het team ''snel de weg omhoog'' zou vinden.
© ANP
nu.nl

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » ma aug 24, 2009 3:23 pm

Arthur schreef:Ik weet niet hoe het nu is, maar ik meen me te herinneren dat Van Gaal Jol ooit heeft aanbevolen bij Roda.

Maar goed, Van Gaal hoef ik niet in een andere functie dan trainer bij Ajax te zien.
Hij mag van mij wel baas over de jeugdopleiding worden samen met Co en dat een van de 2 die zicht ook bezig houdt met jong Ajax of heet het dan al Haarlem 1.

Scherrer
AT Toto winner 10/11

Bericht door Scherrer » ma aug 24, 2009 6:29 pm

Zlatan Son of God schreef:
Arthur schreef:Ik weet niet hoe het nu is, maar ik meen me te herinneren dat Van Gaal Jol ooit heeft aanbevolen bij Roda.

Hij mag van mij wel baas over de jeugdopleiding worden samen met Co en dat een van de 2 die zicht ook bezig houdt met jong Ajax of heet het dan al Haarlem 1.
Co en Louis als baas van de jeugdopleiding? Laat joey het maar niet horen... :smallgrin.gif:

Toppie

Bericht door Toppie » do aug 27, 2009 3:12 pm

Robben voor 25 miljoen naar Bayern
Door MAARTEN WIJFFELS

MÜNCHEN - Arjen Robben wordt morgen gepresenteerd als nieuwe aankoop van Bayern München. De international vertrekt bij Real Madrid. Met de transfer is een bedrag van 25 miljoen euro gemoeid. Robben hoopt komend weekeinde al zijn debuut te maken in het cruciale duel met Wolfsburg. ,,Ik heb vanochtend de knoop doorgehakt, dit is de beste keuze voor mij,’’ reageerde Robben.

Duitse kranten kondigen de komst van Robben naar Bayern aan.
Na de komst van onder andere Ronaldo, Kaka en Benzema kan international Robben op weinig speeltijd rekenen in Madrid. Bovendien probeert Real een deel van de exorbitante bedragen die voor deze sterren zijn betaald voor het einde van de transferperiode terug te verdienen.

De Bedummer is na Wesley Sneijder de derde Nederlander die Real Madrid dit seizoen verlaat. Sneijder zal zijn handtekening zetten onder een vierjarig contract bij Internazionale. Eerder vertrok Klaas-Jan Huntelaar al voor 15 miljoen euro naar AC Milan.
En de volgende alweer kwijt

generaal

Bericht door generaal » do aug 27, 2009 5:04 pm

Volslagen krankjorum.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » do aug 27, 2009 5:10 pm

De eerste goede aankoop van Bayern tot nu toe.

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » do aug 27, 2009 5:28 pm

Pranjic mag dus weg? :smallgrin.gif:

wimpey

Bericht door wimpey » do aug 27, 2009 6:25 pm

Jöhnk schreef:De eerste goede aankoop van Bayern tot nu toe.
Als ie voor de verandering eens fit is... Paniekaankoopje van Ludwig. Grappig, Ribéry wil op links spelen, op de plek van Robben dus. :smallgrin.gif:

Rooie

Bericht door Rooie » do aug 27, 2009 6:32 pm

Peter schreef:Pranjic mag dus weg? :smallgrin.gif:
Pranjic linksback, dan mag Braafheid alweer uitkijken naar z'n volgende droomclub

Lionel

Bericht door Lionel » do aug 27, 2009 10:36 pm

Braafheid kan o ok nog centraal. Komt wel goed met hem hoop ik voor hem. Anders moet Ajax hem maar eens halen in de winterstop..
IK GELOOF!!!!!!

999

Bericht door 999 » vr aug 28, 2009 12:59 am

Robben 4 jaar naar Bayern München
Arjen Robben zet zijn loopbaan voort
bij Bayern München.De Duitse club was
het al eens met Real.De afgelopen dag
bereikten de club van trainer Louis van
Gaal en de speler een akkoord over een
vierjarig verblijf in Beieren.

Robben wordt vrijdag aan het begin van
de middag voorgesteld.Hij is de derde
Nederlandse speler die deze zomer Real
verlaat.Eerder gingen Wesley Sneijder
(Internazionale) en Klaasjan Huntelaar
(Milan) hem voor.Rafael van der Vaart
vertrekt waarschijnlijk ook bij Real.

Robben speelde eerder voor Groningen,
PSV en Chelsea.Hij verhuisde in 2007
naar Real en kwam in 50 competitieduels
tot elf goals voor de 'Koninklijke'.
Blij met de punten ...

gaizka

Bericht door gaizka » vr aug 28, 2009 5:20 pm

Ik hoor Robben i.t.t. Sneijder helemaal niet over salaris achteruitgang, zal Bayern zoveel betalen of Robben genoegen nemen met minder?

wimpey

Bericht door wimpey » za aug 29, 2009 6:13 am

gaizka schreef:Ik hoor Robben i.t.t. Sneijder helemaal niet over salaris achteruitgang, zal Bayern zoveel betalen of Robben genoegen nemen met minder?
Bayern betaalt verschrikkelijk veel. Toni bijv. staat voor 10 mio per seizoen op de loonlijst. De helft gaat naar het 'Finanzamt', maar dan blijft er nog wel wat over...

Die nemen rustig Robben's Real Madrid salaris over. Eens zien trouwens hoe de fysiek kwetsbare Robben zich houdt in het loop- en beukvoetbal in Duitsland. Hij lijkt me een paniekaankoop. Tijdstip en omstandigheden dwongen Bayern om wat te doen.

Lionel

Bericht door Lionel » za aug 29, 2009 9:11 am

Als hij fit blijft is het een geweldige aankoop. Ribery en Robben op de vleugels en Klose en Gomez in de spits. Kan een leuk kwartet worden...
IK GELOOF!!!!!!

gaizka

Bericht door gaizka » za aug 29, 2009 10:25 am

Rishi schreef:Als hij fit blijft is het een geweldige aankoop. Ribery en Robben op de vleugels en Klose en Gomez in de spits. Kan een leuk kwartet worden...
Inderdaad, hij is de laatste tijd meestal fit geweest... Meestal begint hij flitsend bij een nieuwe club, met name bij Chelsea was hij sensationeel goed in het begin.

Denk dat Louis vandaag zijn 1e overwinning gaat pakken, reken maar dat Bayern getergd is. Weet iemand hoe lang Ribery kan spelen, dat is ook een wereld van verschil, Bayern met of zonder Ribery.

Khraa

Bericht door Khraa » za aug 29, 2009 6:05 pm

Bayern 1-0 voor tegen Wolfsburg
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!

Vedette-10-

Bericht door Vedette-10- » za aug 29, 2009 6:29 pm

niks
Laatst gewijzigd door Vedette-10- op vr jan 01, 2010 8:07 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

peter

Bericht door peter » za aug 29, 2009 6:33 pm

Ik denk niet dat ze bij Bayern nog maar ene cent gaan uitgeven nu.

Al las ik dat Marca roept dat Real nog één keer langs komt met een bod van 60 miljoen voor Ribery.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » za aug 29, 2009 6:57 pm

2-0; Robben.

peter

Bericht door peter » za aug 29, 2009 7:00 pm

Robben en Ribery maken er blijkbaar een show van, zo valt te lezen op de ZDF ticker.

Moet ook wel zeggen dat je met dit materiaal ook niets anders mag verwachten. Olic, die blijkbaar sterk speelde, zal op den duur wel invaller worden. Wat een luxe.

Plaats reactie