Duitsland
Moderator: mods
-
- AT Toto winner 15/16
Re: Duitsland
Poeh heb net de samenvatting bij Sportschau gezien.. de eerste helft noemden ze de slechtste uit de Bayern historie.. na afloop wou niemand commentaar geven. Dit moet geen weken meer duren. Het is de slechtste seizoensstart in 43 jaar.
Het is een bekend gegeven dat een type trainer zoals Van Gaal nog wel eens tijd nodig heeft om een groep naar zijn hand te zetten. Wanneer je als club zo iemand contracteert moet je dan ook niet vreemd opkijken als je wat stroef uit de startblokken komt. Ok, met een selectie als die van Bayern moet je natuurlijk gewoon presteren. Maar het zou me echt tegenvallen van de leiding van Munchen als hij van die kant uit al snel onder druk komt te staan.
Van de pers verwacht ik dat geduld niet. Die kijken naar de korte termijn en zijn ook nog eens extra scherp vanwege de houding van Louis. Dat is dan ook de belangrijkste reden waarom het niet slim is om soms zo uit te vallen.
Van de pers verwacht ik dat geduld niet. Die kijken naar de korte termijn en zijn ook nog eens extra scherp vanwege de houding van Louis. Dat is dan ook de belangrijkste reden waarom het niet slim is om soms zo uit te vallen.
Nil volentibus arduum
Ouch...brigade zuid schreef:Poeh heb net de samenvatting bij Sportschau gezien.. de eerste helft noemden ze de slechtste uit de Bayern historie.. na afloop wou niemand commentaar geven. Dit moet geen weken meer duren. Het is de slechtste seizoensstart in 43 jaar.
Victory over oneself is the greatest of victories-Plato
Als het mis mocht gaan, waar ik niet op hoop!, onmiddelijk een functie binnen Ajax geven wat mij betreft. Technisch directeur o.i.d.
Kan van Gaal overweg met Jol?
Kan van Gaal overweg met Jol?
Ik weet niet hoe het nu is, maar ik meen me te herinneren dat Van Gaal Jol ooit heeft aanbevolen bij Roda.
Maar goed, Van Gaal hoef ik niet in een andere functie dan trainer bij Ajax te zien.
Maar goed, Van Gaal hoef ik niet in een andere functie dan trainer bij Ajax te zien.
- martijn401
nu.nlBeckenbauer voert druk op Van Gaal op
Uitgegeven: 24 augustus 2009 15:58
MÜNCHEN - President Franz Beckenbauer van Bayern München heeft maandag de druk op Louis van Gaal opgevoerd.
'Der Kaiser' verwacht na de dramatische seizoensstart, met twee gelijkspelen en een nederlaag de slechtste in de afgelopen 43 jaar, nu toch echt betere resultaten van de Nederlandse trainer.
''Louis van Gaal moet zaterdag tegen Wolfsburg het juiste antwoord vinden'', zei Beckenbauer maandag in de Duitse krant Bild.
Gevaarlijke situatie
Ook voorzitter Karl-Heinz Rummenigge mengde zich in de discussie. Hij sprak na de beschamende nederlaag afgelopen weekeinde tegen nieuwkomer Mainz (2-1) over ''een gevaarlijke situatie'' en eiste dat het team ''snel de weg omhoog'' zou vinden.
© ANP
- Daily Blind
Hij mag van mij wel baas over de jeugdopleiding worden samen met Co en dat een van de 2 die zicht ook bezig houdt met jong Ajax of heet het dan al Haarlem 1.Arthur schreef:Ik weet niet hoe het nu is, maar ik meen me te herinneren dat Van Gaal Jol ooit heeft aanbevolen bij Roda.
-
- AT Toto winner 10/11
Co en Louis als baas van de jeugdopleiding? Laat joey het maar niet horen...Zlatan Son of God schreef:Hij mag van mij wel baas over de jeugdopleiding worden samen met Co en dat een van de 2 die zicht ook bezig houdt met jong Ajax of heet het dan al Haarlem 1.Arthur schreef:Ik weet niet hoe het nu is, maar ik meen me te herinneren dat Van Gaal Jol ooit heeft aanbevolen bij Roda.

En de volgende alweer kwijtRobben voor 25 miljoen naar Bayern
Door MAARTEN WIJFFELS
MÜNCHEN - Arjen Robben wordt morgen gepresenteerd als nieuwe aankoop van Bayern München. De international vertrekt bij Real Madrid. Met de transfer is een bedrag van 25 miljoen euro gemoeid. Robben hoopt komend weekeinde al zijn debuut te maken in het cruciale duel met Wolfsburg. ,,Ik heb vanochtend de knoop doorgehakt, dit is de beste keuze voor mij,’’ reageerde Robben.
Duitse kranten kondigen de komst van Robben naar Bayern aan.
Na de komst van onder andere Ronaldo, Kaka en Benzema kan international Robben op weinig speeltijd rekenen in Madrid. Bovendien probeert Real een deel van de exorbitante bedragen die voor deze sterren zijn betaald voor het einde van de transferperiode terug te verdienen.
De Bedummer is na Wesley Sneijder de derde Nederlander die Real Madrid dit seizoen verlaat. Sneijder zal zijn handtekening zetten onder een vierjarig contract bij Internazionale. Eerder vertrok Klaas-Jan Huntelaar al voor 15 miljoen euro naar AC Milan.
Volslagen krankjorum.
De eerste goede aankoop van Bayern tot nu toe.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Pranjic mag dus weg? 

Als ie voor de verandering eens fit is... Paniekaankoopje van Ludwig. Grappig, Ribéry wil op links spelen, op de plek van Robben dus.Jöhnk schreef:De eerste goede aankoop van Bayern tot nu toe.

Pranjic linksback, dan mag Braafheid alweer uitkijken naar z'n volgende droomclubPeter schreef:Pranjic mag dus weg?
Braafheid kan o ok nog centraal. Komt wel goed met hem hoop ik voor hem. Anders moet Ajax hem maar eens halen in de winterstop..
IK GELOOF!!!!!!
Robben 4 jaar naar Bayern München
Arjen Robben zet zijn loopbaan voort
bij Bayern München.De Duitse club was
het al eens met Real.De afgelopen dag
bereikten de club van trainer Louis van
Gaal en de speler een akkoord over een
vierjarig verblijf in Beieren.
Robben wordt vrijdag aan het begin van
de middag voorgesteld.Hij is de derde
Nederlandse speler die deze zomer Real
verlaat.Eerder gingen Wesley Sneijder
(Internazionale) en Klaasjan Huntelaar
(Milan) hem voor.Rafael van der Vaart
vertrekt waarschijnlijk ook bij Real.
Robben speelde eerder voor Groningen,
PSV en Chelsea.Hij verhuisde in 2007
naar Real en kwam in 50 competitieduels
tot elf goals voor de 'Koninklijke'.
Blij met de punten ...
Ik hoor Robben i.t.t. Sneijder helemaal niet over salaris achteruitgang, zal Bayern zoveel betalen of Robben genoegen nemen met minder?
Bayern betaalt verschrikkelijk veel. Toni bijv. staat voor 10 mio per seizoen op de loonlijst. De helft gaat naar het 'Finanzamt', maar dan blijft er nog wel wat over...gaizka schreef:Ik hoor Robben i.t.t. Sneijder helemaal niet over salaris achteruitgang, zal Bayern zoveel betalen of Robben genoegen nemen met minder?
Die nemen rustig Robben's Real Madrid salaris over. Eens zien trouwens hoe de fysiek kwetsbare Robben zich houdt in het loop- en beukvoetbal in Duitsland. Hij lijkt me een paniekaankoop. Tijdstip en omstandigheden dwongen Bayern om wat te doen.
Als hij fit blijft is het een geweldige aankoop. Ribery en Robben op de vleugels en Klose en Gomez in de spits. Kan een leuk kwartet worden...
IK GELOOF!!!!!!
Inderdaad, hij is de laatste tijd meestal fit geweest... Meestal begint hij flitsend bij een nieuwe club, met name bij Chelsea was hij sensationeel goed in het begin.Rishi schreef:Als hij fit blijft is het een geweldige aankoop. Ribery en Robben op de vleugels en Klose en Gomez in de spits. Kan een leuk kwartet worden...
Denk dat Louis vandaag zijn 1e overwinning gaat pakken, reken maar dat Bayern getergd is. Weet iemand hoe lang Ribery kan spelen, dat is ook een wereld van verschil, Bayern met of zonder Ribery.
Bayern 1-0 voor tegen Wolfsburg
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
-
niks
Laatst gewijzigd door Vedette-10- op vr jan 01, 2010 8:07 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- peter
Ik denk niet dat ze bij Bayern nog maar ene cent gaan uitgeven nu.
Al las ik dat Marca roept dat Real nog één keer langs komt met een bod van 60 miljoen voor Ribery.
Al las ik dat Marca roept dat Real nog één keer langs komt met een bod van 60 miljoen voor Ribery.
2-0; Robben.
- peter
Robben en Ribery maken er blijkbaar een show van, zo valt te lezen op de ZDF ticker.
Moet ook wel zeggen dat je met dit materiaal ook niets anders mag verwachten. Olic, die blijkbaar sterk speelde, zal op den duur wel invaller worden. Wat een luxe.
Moet ook wel zeggen dat je met dit materiaal ook niets anders mag verwachten. Olic, die blijkbaar sterk speelde, zal op den duur wel invaller worden. Wat een luxe.