Natuurlijk niet.banjavi schreef:Foppe... is dat nou echt een Ajaxman/ Ajaxtype??
Maar hij voldoet wel aan de criteria.

Wat doen Kees Rijvers en Theo Verlangen tegenwoordig eigenlijk? Is Rob Jacobs al gepolst? Of Han Berger?

Moderator: mods
Natuurlijk niet.banjavi schreef:Foppe... is dat nou echt een Ajaxman/ Ajaxtype??
Godver, dat zou effe tof zijn! Ik zie Foppe nog liever komen dan Co. Prima coach, intelligente man en een didacticus. Ben alleen dat hij niet van zijn vrouw mag. Die wil dat Foppe nu eindelijk eens met pensioen gaat.Toppie schreef:Gerucht: 'Ajax in gesprek met Foppe de Haan'
Na diverse afzeggingen (Adriaanse en Rijkaard) is Ajax momenteel in gesprek met Foppe de Haan voor een twee jarig contract als hoofdcoach. Dat heeft Eduardo, forumlid van Ajaxonline, uit een 'betrouwbare bron' binnen de club vernomen.
Gezien jouw reacties in het verleden moeten we geduld hebben en zijn we al 5 trainers verder, dus wie reageert nu altijd het zelfdeNeefkens schreef:Ik hoop trouwens dat vdBoog zijn hoofd iets koeler houdt dan de gemiddelde AJAX-fora-bezoeker. Het lijkt wel of nu alles al verloren is en de club nu definitief de afgrond in gaat, als je de reacties overal leest.
'Kwaliteiten Koeman twijfelachtig'
woensdag 13 mei, door sv, Amsterdam, 16:58u, VI
De vraag waarom Ronald Koeman geen serieuze kandidaat is om Ajax-trainer te worden wordt beantwoord in de VI.
'Ook Ronald Koeman is de revue gepasseerd in Amsterdam, maar er heerst twijfel over de didactische kwaliteiten van de trainer die in 2004 als laatste kampioen werd met Ajax', staat er in het weekblad.
Goh, voelde je je aangesproken?Toppie schreef:Gezien jouw reacties in het verleden moeten we geduld hebben en zijn we al 5 trainers verder, dus wie reageert nu altijd het zelfdeNeefkens schreef:Ik hoop trouwens dat vdBoog zijn hoofd iets koeler houdt dan de gemiddelde AJAX-fora-bezoeker. Het lijkt wel of nu alles al verloren is en de club nu definitief de afgrond in gaat, als je de reacties overal leest.
Bergkamp mag aan de slag als hoofdcoach
Geschreven op woensdag, 13 mei om 18:05
Dennis Bergkamp is in principe klaar voor een baan als hoofdcoach in het betaalde voetbal. De voormalig Oranje-international kreeg woensdag te horen dat hij de versnelde cursus Coach Betaald Voetbal met succes heeft voltooid. Momenteel is The Iceman in dienst bij Ajax, waar hij werkt als jeugdcoach en assistent bij het eerste elftal.
Bergkamp, die dankzij zijn 79 interlands voor het Nederlandse elftal in aanmerking kwam voor de korte variant van de opleiding, deed daarnaast ook ervaring op aan de zijde van Johan Neeskens bij Nederland B. Vooralsnog acht de Amsterdammer zijn kennis van het trainersvak echter nog te gering om meteen aan de slag te gaan op het hoogste niveau. Volgens het Algemeen Dagblad richt hij zich eerst op het werken met de jeugd.
Daarmee volgt de technisch begaafde aanvaller het spoor van oud-verdediger Frank de Boer, die zich ook langzaam via de verschillende leeftijdsniveaus bij Ajax op probeert te werken naar het niveau van een hoofdcoach in de Eredivisie. “Dat spreekt mij aan. Frank maakt als trainer steeds stapjes vooruit”, zei Bergkamp onlangs.
Naast Bergkamp namen ook de oud-Ajacieden Michael Reiziger en Patrick Kluivert deel aan de verkorte cursus van de KNVB. Vooralsnog is nog niet duidelijk of ook zij het leertraject met een goed gevolg hebben doorstaan.
Als het examen vanochtend was dan zal Kluivert iig niet geslaagd zijn. Hij heeft gisteren een feestavondje gehad met de Suriprofs, dus die zal wel om 06.00uur ergens een discotheek uit zijn komen rollen...Jesse schreef:Oh oh..
Bergkamp mag aan de slag als hoofdcoach
Geschreven op woensdag, 13 mei om 18:05
Dennis Bergkamp is in principe klaar voor een baan als hoofdcoach in het betaalde voetbal. De voormalig Oranje-international kreeg woensdag te horen dat hij de versnelde cursus Coach Betaald Voetbal met succes heeft voltooid. Momenteel is The Iceman in dienst bij Ajax, waar hij werkt als jeugdcoach en assistent bij het eerste elftal.
Bergkamp, die dankzij zijn 79 interlands voor het Nederlandse elftal in aanmerking kwam voor de korte variant van de opleiding, deed daarnaast ook ervaring op aan de zijde van Johan Neeskens bij Nederland B. Vooralsnog acht de Amsterdammer zijn kennis van het trainersvak echter nog te gering om meteen aan de slag te gaan op het hoogste niveau. Volgens het Algemeen Dagblad richt hij zich eerst op het werken met de jeugd.
Daarmee volgt de technisch begaafde aanvaller het spoor van oud-verdediger Frank de Boer, die zich ook langzaam via de verschillende leeftijdsniveaus bij Ajax op probeert te werken naar het niveau van een hoofdcoach in de Eredivisie. “Dat spreekt mij aan. Frank maakt als trainer steeds stapjes vooruit”, zei Bergkamp onlangs.
Naast Bergkamp namen ook de oud-Ajacieden Michael Reiziger en Patrick Kluivert deel aan de verkorte cursus van de KNVB. Vooralsnog is nog niet duidelijk of ook zij het leertraject met een goed gevolg hebben doorstaan.
Van Cor Witschge zeker en Mamaloe.Daniel_vT schreef:Hahaha, diezelfde persoon komt nu met deze constructie:
TD - F. de Haan
Coach - Gert Jan Verbeek
Assistenten - Danny Blind & F. de Boer
Allemaal gehoord van Witschge.
Kan niet!! Ik las vandaag op een of ander forum dat iemand uit ''betrouwbare bron'' had ervaren dat Olsen terug zou keren.Neefkens schreef:Het "nieuws" over Foppe kwam van iemand die zich speciaal daarvoor had aangemeld op het betreffende forum. Altijd erg betrouwbaar dat soort dingen.
Pssssssssssst ... ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat Htc is benaderd ... niet verder vertellen hoor !!!wimpey schreef:Kan niet!! Ik las vandaag op een of ander forum dat iemand uit ''betrouwbare bron'' had ervaren dat Olsen terug zou keren.Neefkens schreef:Het "nieuws" over Foppe kwam van iemand die zich speciaal daarvoor had aangemeld op het betreffende forum. Altijd erg betrouwbaar dat soort dingen.![]()
Wat anders: ook trainers zijn te scouten. Je hóeft als Ajax zijnde geen rookie of hoe-dan-ook een Nederlander als trainer aan te stellen. Moet je wél wat verder kijken dan je neus lang is...
Zou me niets verbazen wanneer AZ met een veel meer 'exotische' oplossing komt dan Ajax.
Écht? Zoeken ze ook nog iemand om de toiletten schoon te maken?999 schreef: Pssssssssssst ... ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat Htc is benaderd ... niet verder vertellen hoor !!!