Als chargerend en niet echt serieus te nemen kwalificaties zijn voor een column, dan is dit blijkbaar een goede. Ik snap gewoon niet waarom iemand die zich anders gedraagt of anders om gaat met teleurstelling meteen een clown, acteur of een idioot is. Dat slaat toch nergens op? Andere culturen en achtergronden zorgen voor andere mensen.Duke schreef:Ik lach je niet uit, hoor. Die smiley komt wat mij betreft het dichtst bij de knipoog. Ik snap best dat jij de column niet goed vindt, omdat ie een beeld schetst van Romero dat jij niet deelt. Maar het is wel een column, die horen (als het een goede is) wat chargerend te zijn, en hoeven niet per se op waarheid te berusten. Ik vond het beeld wat hij schetste wel aardig. Verder niets.
Intolerant, stompzinnig, waarheid? Jij neemt die column veel te serieus.
Ik ken weinig tot geen keepers die op hun 22ste tot de wereldtop behoorden. Romero is pas 22, dus het is niet zo gek dat hij nog fouten maakt. Wel is hij met afstand de beste in de Eredivisie en is hij qua talent van de buitencategorie.joey schreef:Romero is een talent, geen topkeeper. Hij moet nog veel leren. Of hij een topkeeper wordt, moet blijken.
Spelers worden tegenwoordig veel te snel de hemel in geschoten. Dan is het hard landen op aarde.
En ach, je weet hoe het gaat op veel fora. Heerlijk om af en toe een beetje te showboaten met je kennis en voorspellingen, toch? De een krijgt gelijk over Van Basten, de ander over Romero.

Je zegt hier maar wat, of slaat het op mijn post? Ik vind de trainer van AZ stukken beter, maar de selectie in z'n geheel genomen ook iets beter. Dat kan toch? Het hoeft niet of het ene of het andere te zijn, hoor.Peter schreef:Het puntenverschil is zo groot omdat wij punten laten liggen tegen topclubs als ADO, Heracles, WillemII en Utrecht.Enganche schreef:Ach, hoe slechter de selectie van AZ, hoe beter Van Gaal er uitziet ten opzichte van Van Basten. Het gekke is dat het puntenverschil zo groot is dat je makkelijk kan zeggen dat de trainer van AZ een stuk beter is en de selectie op een goed aantal punten ook.