PSV 2008 - 2009
-
- AT Toto winner 15/16
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Dan kan het een keer gebeuren dat je een overwinning steelt. Gaan we nu doen alsof Ajax niet de punten zo af en toe steelt? Tegen Dinamo werd er bijvoorbeeld ook gewoon een punt gestolen. Ach, in Eindhoven gaan we zien wie er de sterkste is. Als we daar winnen, dan worden we nog wel 2e. Bij verlies zie ik het heel somber in.
- Kowalczyk
- Moderator English Section
- Contacteer:
O ja, daar gaat het mij ook helemaal niet om.Peter schreef:Dan kan het een keer gebeuren dat je een overwinning steelt. Gaan we nu doen alsof Ajax niet de punten zo af en toe steelt? Tegen Dinamo werd er bijvoorbeeld ook gewoon een punt gestolen. Ach, in Eindhoven gaan we zien wie er de sterkste is. Als we daar winnen, dan worden we nog wel 2e. Bij verlies zie ik het heel somber in.
Ik geloof niet zo in onterechte overwinningen - en voor zover ze wél bestaan, boeit het me niet.
K.
Still alive...
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Boeit me verder ook totaal niet inderdaad. Ajax moet naar zichzelf kijken en dan zie je dus een club in zwaar weer die heel hard moet strijden om een tweede plaats. Ik krijg alleen een beetje jeuk als we nu gaan roepen dat PSV, Twente en AZ zoveel geluk hebben. Dat riedeltje hoor ik namelijk al een jaartje of 4 à 5.Kowalczyk schreef:O ja, daar gaat het mij ook helemaal niet om.Peter schreef:Dan kan het een keer gebeuren dat je een overwinning steelt. Gaan we nu doen alsof Ajax niet de punten zo af en toe steelt? Tegen Dinamo werd er bijvoorbeeld ook gewoon een punt gestolen. Ach, in Eindhoven gaan we zien wie er de sterkste is. Als we daar winnen, dan worden we nog wel 2e. Bij verlies zie ik het heel somber in.
Ik geloof niet zo in onterechte overwinningen - en voor zover ze wél bestaan, boeit het me niet.
K.
- Daily Blind
- Kowalczyk
- Moderator English Section
- Contacteer:
En het is ook volslagen onzin. Wat een gelul.Peter schreef:Boeit me verder ook totaal niet inderdaad. Ajax moet naar zichzelf kijken en dan zie je dus een club in zwaar weer die heel hard moet strijden om een tweede plaats. Ik krijg alleen een beetje jeuk als we nu gaan roepen dat PSV, Twente en AZ zoveel geluk hebben. Dat riedeltje hoor ik namelijk al een jaartje of 4 à 5.
K.
Still alive...
Is er sprake van een flirt? Adriaanse biedt zichzelf wel vaker aan. Of is het serieuzer dan dat?Duke schreef:Adriaanse: PSV past wel bij mij
SALZBURG - Co Adriaanse sluit niet uit dat hij volgend seizoen trainer is van PSV, mocht de club uit Eindhoven hem willen hebben.
Dat zei de oefenmeester van de Oostenrijkse koploper Salzburg zondag in het televisieprogramma Studio Sport.
,,Het lijkt mij een aantrekkelijke club,’’ verklaarde de voormalig coach van Ajax. ,,Ik kan niet zeggen dat die niet bij mij zou passen.’’ Hij zei verder ,,te hebben gelezen’’ dat PSV op zoek is naar een opvolger van de vertrokken Huub Stevens.
Adriaanse verklaarde dat de afgelopen periode zich zeker tien clubs uit Nederland bij hem hadden gemeld. ,,Als ik wil kan ik terug. Men is mij kennelijk nog niet vergeten.’’
PSV wil pas reageren op de komst van de nieuwe oefenmeester als die daadwerkelijk heeft getekend. ,,Eerder zeg ik niets,’’ zei Jan Reker, de algemeen directeur, recentelijk.
Adriaanse is desondanks één van de namen die circuleert. Anderen zijn die van Ron Jans en Fred Rutten. De eerste zei vorige week zeker tot de zomer van 2010 bij FC Groningen te blijven. De tweede heeft nog een lopende verbintenis bij Schalke 04 in Duitsland.
Het contract van Adriaanse bij Salzburg loopt na dit seizoen af. In principe maakt de huidige interim-trainer Dwight Lodeweges het seizoen af bij PSV.
www.sportwereld.nl
Hoe dan ook, Adriaanse is de aangewezen man om ervoor te zorgen dat het afgelopen is met de consumptie van gevulde koeken op de Herdgang.
Het stinkt aan alle kanten!
Dat geloof ik ook wel.Duke schreef:Zeker 10 clubs uit Nederland hebben zich bij hem gemeld? Dat is meer dan de helft van de Eredivisie!
@ joey, wat moeten ze daar in godsnaam gaan eten als Adriaanse komt? Bitterkoekjes?

"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
- El Clavo
- AT Toto winner 08/09
Nee hoor, maar als er een opmerking wordt gemaakt dat Ajax dat dit seizoen in de eredivisie heeft gedaan, dan wil ik graag voorbeelden en die zijn er gewoon niet, dus die opmerking kan ook weer de prullenbak in.Peter schreef:Dan kan het een keer gebeuren dat je een overwinning steelt. Gaan we nu doen alsof Ajax niet de punten zo af en toe steelt? Tegen Dinamo werd er bijvoorbeeld ook gewoon een punt gestolen. Ach, in Eindhoven gaan we zien wie er de sterkste is. Als we daar winnen, dan worden we nog wel 2e. Bij verlies zie ik het heel somber in.
Dinamo, dat is alweer bijna twee jaar terug man. Dat punt in Valencia, dat was pas gestolen!