PSV 2008 - 2009

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » ma feb 23, 2009 11:31 am

Was gewoon gelijk opgaande wedstrijd

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » ma feb 23, 2009 11:40 am

Dan kan het een keer gebeuren dat je een overwinning steelt. Gaan we nu doen alsof Ajax niet de punten zo af en toe steelt? Tegen Dinamo werd er bijvoorbeeld ook gewoon een punt gestolen. Ach, in Eindhoven gaan we zien wie er de sterkste is. Als we daar winnen, dan worden we nog wel 2e. Bij verlies zie ik het heel somber in.

Kowalczyk
Moderator English Section
Contacteer:

Bericht door Kowalczyk » ma feb 23, 2009 11:44 am

Peter schreef:Dan kan het een keer gebeuren dat je een overwinning steelt. Gaan we nu doen alsof Ajax niet de punten zo af en toe steelt? Tegen Dinamo werd er bijvoorbeeld ook gewoon een punt gestolen. Ach, in Eindhoven gaan we zien wie er de sterkste is. Als we daar winnen, dan worden we nog wel 2e. Bij verlies zie ik het heel somber in.
O ja, daar gaat het mij ook helemaal niet om.

Ik geloof niet zo in onterechte overwinningen - en voor zover ze wél bestaan, boeit het me niet.

K.
Still alive...

Jeroen126

Bericht door Jeroen126 » ma feb 23, 2009 11:53 am

Jelle Van Damme op het bordes: En we zwaaien met z'n allen naar De Kuip. Enigszins vergelijkbaar.

Gut, de laatste keer dat we kampioen werden, liep Jelle Van Damme nog rond. Auw.

peter

Bericht door peter » ma feb 23, 2009 11:54 am

Kowalczyk schreef:
Peter schreef:Dan kan het een keer gebeuren dat je een overwinning steelt. Gaan we nu doen alsof Ajax niet de punten zo af en toe steelt? Tegen Dinamo werd er bijvoorbeeld ook gewoon een punt gestolen. Ach, in Eindhoven gaan we zien wie er de sterkste is. Als we daar winnen, dan worden we nog wel 2e. Bij verlies zie ik het heel somber in.
O ja, daar gaat het mij ook helemaal niet om.

Ik geloof niet zo in onterechte overwinningen - en voor zover ze wél bestaan, boeit het me niet.

K.
Boeit me verder ook totaal niet inderdaad. Ajax moet naar zichzelf kijken en dan zie je dus een club in zwaar weer die heel hard moet strijden om een tweede plaats. Ik krijg alleen een beetje jeuk als we nu gaan roepen dat PSV, Twente en AZ zoveel geluk hebben. Dat riedeltje hoor ik namelijk al een jaartje of 4 à 5.

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » ma feb 23, 2009 12:22 pm

Jeroen427 schreef:Jelle Van Damme op het bordes: En we zwaaien met z'n allen naar De Kuip. Enigszins vergelijkbaar.

Gut, de laatste keer dat we kampioen werden, liep Jelle Van Damme nog rond. Auw.
Prima mandekker!

Kowalczyk
Moderator English Section
Contacteer:

Bericht door Kowalczyk » ma feb 23, 2009 12:25 pm

Peter schreef:Boeit me verder ook totaal niet inderdaad. Ajax moet naar zichzelf kijken en dan zie je dus een club in zwaar weer die heel hard moet strijden om een tweede plaats. Ik krijg alleen een beetje jeuk als we nu gaan roepen dat PSV, Twente en AZ zoveel geluk hebben. Dat riedeltje hoor ik namelijk al een jaartje of 4 à 5.
En het is ook volslagen onzin. Wat een gelul.

K.
Still alive...

joey
Erelid

Bericht door joey » ma feb 23, 2009 12:53 pm

Duke schreef:
Adriaanse: PSV past wel bij mij
SALZBURG - Co Adriaanse sluit niet uit dat hij volgend seizoen trainer is van PSV, mocht de club uit Eindhoven hem willen hebben.

Dat zei de oefenmeester van de Oostenrijkse koploper Salzburg zondag in het televisieprogramma Studio Sport.

,,Het lijkt mij een aantrekkelijke club,’’ verklaarde de voormalig coach van Ajax. ,,Ik kan niet zeggen dat die niet bij mij zou passen.’’ Hij zei verder ,,te hebben gelezen’’ dat PSV op zoek is naar een opvolger van de vertrokken Huub Stevens.

Adriaanse verklaarde dat de afgelopen periode zich zeker tien clubs uit Nederland bij hem hadden gemeld. ,,Als ik wil kan ik terug. Men is mij kennelijk nog niet vergeten.’’

PSV wil pas reageren op de komst van de nieuwe oefenmeester als die daadwerkelijk heeft getekend. ,,Eerder zeg ik niets,’’ zei Jan Reker, de algemeen directeur, recentelijk.

Adriaanse is desondanks één van de namen die circuleert. Anderen zijn die van Ron Jans en Fred Rutten. De eerste zei vorige week zeker tot de zomer van 2010 bij FC Groningen te blijven. De tweede heeft nog een lopende verbintenis bij Schalke 04 in Duitsland.

Het contract van Adriaanse bij Salzburg loopt na dit seizoen af. In principe maakt de huidige interim-trainer Dwight Lodeweges het seizoen af bij PSV.

www.sportwereld.nl
Is er sprake van een flirt? Adriaanse biedt zichzelf wel vaker aan. Of is het serieuzer dan dat?

Hoe dan ook, Adriaanse is de aangewezen man om ervoor te zorgen dat het afgelopen is met de consumptie van gevulde koeken op de Herdgang.
Het stinkt aan alle kanten!

Rooie

Bericht door Rooie » ma feb 23, 2009 12:59 pm

Ik zie niet in hoe een samenwerking tussen Adriaanse en Reker mogelijk is, dat betekent geheid ruzie.

joey
Erelid

Bericht door joey » ma feb 23, 2009 1:02 pm

Dat is juist het mooie ervan. :neutral.gif:

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » ma feb 23, 2009 1:05 pm

Zeker 10 clubs uit Nederland hebben zich bij hem gemeld? Dat is meer dan de helft van de Eredivisie!
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Jesse

Bericht door Jesse » ma feb 23, 2009 1:19 pm

Duke schreef:Zeker 10 clubs uit Nederland hebben zich bij hem gemeld? Dat is meer dan de helft van de Eredivisie!
Dat geloof ik ook wel.

@ joey, wat moeten ze daar in godsnaam gaan eten als Adriaanse komt? Bitterkoekjes? :baaa.gif:
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Jeroen126

Bericht door Jeroen126 » ma feb 23, 2009 1:19 pm

Zlatan Son of God schreef:
Jeroen427 schreef:Jelle Van Damme op het bordes: En we zwaaien met z'n allen naar De Kuip. Enigszins vergelijkbaar.

Prima mandekker!
En een dijk van een pinchhitter :smallgrin.gif:

joey
Erelid

Bericht door joey » ma feb 23, 2009 1:20 pm

Helmond Sport heeft ook een balletje opgegooid. :hypocrite.gif:

Ach, typisch weer de opschepperij van Adriaanse.

Ik maak er wel uit op dat hij niet zo nodig langer hoeft te blijven bij Salzburg.

@Jesse: Mozartkugeln. :hypocrite.gif:

peter

Bericht door peter » ma feb 23, 2009 1:25 pm

Opschepperij? Ik denk dat Utrecht, Roda, WillemII, NEC, Vitesse en in een eerder stadium misschien Heerenveen en NAC wel een belletje hebben gepleegd.

joey
Erelid

Bericht door joey » ma feb 23, 2009 1:34 pm

Dan kom je nog niet aan tien.

Denken jullie dat PSV serieus overweegt om Adriaanse te contracteren? Mag dat wel van de sprekende lampenkap? :666.gif:

Jesse

Bericht door Jesse » ma feb 23, 2009 1:42 pm

joey schreef:Dan kom je nog niet aan tien.
Ajax? Feyenoord?
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » ma feb 23, 2009 1:43 pm

Dat moet haast wel. :666.gif:
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

joey
Erelid

Bericht door joey » ma feb 23, 2009 1:46 pm

MVG zal dat best gewild hebben, maar die had al een tijdje niets meer te zeggen. Sinds het vertrek van MVG zal het niet meer aan de orde zijn geweest, of MVB moet geïnformeerd hebben. :hypocrite.gif:

Jesse

Bericht door Jesse » ma feb 23, 2009 1:53 pm

Co Adriaanse als assistent van v. Basten? :icon_biggrin.gif:

joey
Erelid

Bericht door joey » ma feb 23, 2009 1:55 pm

Als hopman. Dan kan Van Basten ze na een wedstrijd naar huis laten lopen zonder dat hij zich zorgen hoeft te maken dat ze onderweg in de kroeg gaan zitten. :hypocrite.gif:

El Clavo
AT Toto winner 08/09

Bericht door El Clavo » ma feb 23, 2009 4:12 pm

Nee hoor, maar als er een opmerking wordt gemaakt dat Ajax dat dit seizoen in de eredivisie heeft gedaan, dan wil ik graag voorbeelden en die zijn er gewoon niet, dus die opmerking kan ook weer de prullenbak in.

Dinamo, dat is alweer bijna twee jaar terug man. Dat punt in Valencia, dat was pas gestolen!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » ma feb 23, 2009 4:30 pm

Op PN worden de verhalen over Adriaanse steeds mooier. Hij stond eerste toen hij bij Ajax ontslagen werd, hij haalde Chivu en hij haalde Diego naar Porto.

joey
Erelid

Bericht door joey » ma feb 23, 2009 4:47 pm

Ja, Chivu was dól op Adriaanse. :confused.gif: :smallgrin.gif:

Ik vind het prima. Van mij mogen ze Adriaanse hebben.

Laudrup

Bericht door Laudrup » ma feb 23, 2009 6:19 pm

Afbeelding

Dit is dan wel weer grappig :hypocrite.gif:

Gesloten