Zelfs wat Van Basten zegt, heeft hij blijkbaar niet gezegd, bedoelt hij blijkbaar niet zo, enz.

Moderator: mods
Met alle respect, dat wordt hem 17 Dec meedegedeeld, vervolgens op 3 jan. wordt dat terug gedraaid i.v.m. Vonk/Steek.Tja, hij heeft zijn kans gehad.En er heeft zich ook geen club gemeld ( die zijn salaris wil ophoesten ).Tja, ik vind het vergezocht allemaal ..Peter schreef:Zie topic over gentenaar pagina 7.999 schreef:Beloofd ?.Dan heb ik iets gemist ... wanneer is dat beloofd dan ?.joey schreef: Beloofd is beloofd. Zeg dan niet dat hij weg mag.
Dennis Gentenaar kreeg deze week van Ajax-trainer Marco van Basten te horen dat er voor hem geen toekomst meer is bij Ajax. Een vervelende mededeling, die voor de doelman niet als een verrassing kwam.
Ik denk trouwens niet dat MVB kleedkamergeheimen betreffende Perez zou lekken. Voor dat soort VMBO-praktijken is MVB toch echt wat te snugger.Enganche schreef: Ik denk dat zoiets een heel probleem zou zijn voor elke trainer.
Gentenaar wist ook dat hij, net zoals bij Dortmund, bij Ajax genoegen moest nemen met een reserverol. Maar waarom wordt hij dan geen reservekeeper bij NEC? Of, na het wegvallen van Wapenaar, eerste keeper bij Sparta? Wellicht is er ook geen interesse. Hij mocht weg van Ajax, maar kon geen club vinden. Helaas.joey schreef:Dat zal het zijn, Leon. Daarom is Gentenaar natuurlijk boos.![]()
Gentenaar is altijd een heel goede prof geweest. Vraag maar aan Ramoon. Geen type om stennis te schoppen.
Ach ja, mes snijdt aan twee kanten, soms heb je spelers die je het liefste er uit wil schoppen maar aan de straat stenen niet kwijt kan en het dikke vette salaris mag blijven ophoesten, en nu een keertje Gentenaar die door de veranderde omstandigheden aan zijn contract wordt gehouden.Tja, die Gentenaar krijgt nu zeker geen salaris meer .. hoop gelul om niks ..joey schreef:Natuurlijk, Ramona.
Als Blind gewoon (voor mij gewoon) zijn beloft was nagekomen, zat Gentenaar nu bij Sparta.
Ik vind het eigenaardig dat Gentenaar hier wordt afgeschilderd als een zeurpiet. Volgens mij stelt hij zich zelfs nu nog professioneel op, terwijl hij niet netjes is behandeld door Ajax.
Bron? Volgens mij is dit echt op heel veel speculatie gebaseerd hoor.joey schreef:Natuurlijk, Ramona.
Als Blind gewoon (voor mij gewoon) zijn beloft was nagekomen, zat Gentenaar nu bij Sparta.
Ik vind het eigenaardig dat Gentenaar hier wordt afgeschilderd als een zeurpiet. Volgens mij stelt hij zich zelfs nu nog professioneel op, terwijl hij niet netjes is behandeld door Ajax.
BRON: ELF voetbal
Tegenover ELF liet doelman Dennis Gentenaar weten Ajax aan zijn woord te willen houden, dat hij in de winterstop mag vertrekken. "Ik vind het moeilijk om over de huidige situatie uitspraken te doen. Vandaag of morgen heb ik een gesprek met de clubleiding. Naar aanleiding daarvan ga ik verder nadenken."
"Zij hebben tegen mij gezegd dat ik weg mag. In principe moeten ze gewoon hun woord houden. En anders hadden ze Hans niet moeten verkopen. Ze wisten toen al dat ik weg wil. Het probleem dat zich nu voordoet, hadden ze kunnen zien aankomen."
AN
Ik weet dat Sparta interesse had in Gentenaar en een Belgische keeper. Ze gaan nu volgens mij voor die Belgische keeper. Of dat te maken heeft met een gebrek aan medewerking van de kant van Ajax of een voorkeur voor die Belg zou ik niet weten.Ramona schreef:Ik heb toch echt gelezen dat hij naar Sparta kon en dat er nog meer clubs belangstelling hadden/hebben...
Sportweek schreef:Marco van Basten: 'Kampioen worden moet levensstijl worden'
Door Bart Vlietstra
Hij deelde vorige week niet voor niets een paar verbale prikkels uit aan zijn spelers. Ajax-coach Marco van Basten (foto): “We moeten het uiterste van onszelf eisen. Kampioen willen worden, moet je als een levensstijl gaan zien. Bijna niemand is het nog geworden in deze groep. Dan moet je hongerig zijn en de lat hoog leggen.”
De komst van Rob Wielaert kan uitgelegd worden als een extra stimulans. De achterste linie is nu dubbelbezet. “Er zit alles in,” stelt Van Basten tevreden vast. “Voetballend vermogen, duelkracht, snelheid, mensen die kunnen inschuiven. Door de goede ontwikkeling van Toby Alderweireld hebben we nu acht man voor vier posities. Door blessures en schorsingen zullen we die waarschijnlijk alle acht nodig hebben.”
Door de aanwezigheid van Wielaert en de ontwikkeling van Jan Vertonghen in verbaal opzicht bezit Ajax nu meer coachend vermogen. Van Basten: “Zij kunnen van achteruit de ploeg aansturen. Maar het is natuurlijk het mooist om in iedere linie een leider te hebben.
Op het middenveld geven Gabri en Enoh door hun spel het voorbeeld. En ik heb tegen VfB Stuttgart bewust Suarez aanvoerder gemaakt omdat dit misschien een heel positieve wending in zijn gedrag en mate van betrokkenheid teweeg kan brengen. Luis was meteen heel druk aan het coachen, dus dat was goed om te zien. Al moeten ze ook weer niet allemaal de leider willen zijn.”
De zwaarbevochten zege op NEC (4-2) gaf de coach nog meer vertrouwen dat zijn elftal op het goede spoor zit. “Het spel bestaat uit voetbal en vechten, beiden hebben we vandaag laten zien en dus ben ik trots op de ploeg.”