De Marco van Basten-topic

Alles over Ajax in z'n algemeenheid.

Moderator: mods

joey
Erelid

Bericht door joey » ma jan 19, 2009 8:24 pm

'Geen toekomst' betekende dat hij geen tweede keeper zou worden, Peet. Derde keeper was nog wel een optie. :hypocrite.gif:

Zelfs wat Van Basten zegt, heeft hij blijkbaar niet gezegd, bedoelt hij blijkbaar niet zo, enz. :confused.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » ma jan 19, 2009 8:29 pm

Ik zie geen citaat.

Als het beloofd is moet Ajax hem laten gaan. Simpel zat.

999

Bericht door 999 » ma jan 19, 2009 8:32 pm

Peter schreef:
999 schreef:
joey schreef: Beloofd is beloofd. Zeg dan niet dat hij weg mag.
Beloofd ?.Dan heb ik iets gemist ... wanneer is dat beloofd dan ?.
Zie topic over gentenaar pagina 7.
Dennis Gentenaar kreeg deze week van Ajax-trainer Marco van Basten te horen dat er voor hem geen toekomst meer is bij Ajax. Een vervelende mededeling, die voor de doelman niet als een verrassing kwam.
Met alle respect, dat wordt hem 17 Dec meedegedeeld, vervolgens op 3 jan. wordt dat terug gedraaid i.v.m. Vonk/Steek.Tja, hij heeft zijn kans gehad.En er heeft zich ook geen club gemeld ( die zijn salaris wil ophoesten ).Tja, ik vind het vergezocht allemaal ..
Blij met de punten ...

wimpey

Bericht door wimpey » ma jan 19, 2009 8:34 pm

Enganche schreef: Ik denk dat zoiets een heel probleem zou zijn voor elke trainer.
Ik denk trouwens niet dat MVB kleedkamergeheimen betreffende Perez zou lekken. Voor dat soort VMBO-praktijken is MVB toch echt wat te snugger. :smallgrin.gif:

Prima trainer trouwens die MVB. De beste trainer die we in jaren hebben gehad. Of mag ik dat in dit topic niet zeggen? :excited.gif:

joey
Erelid

Bericht door joey » ma jan 19, 2009 8:38 pm

Ik miste je al, Willem. :neutral.gif:

Giacomo Puccini

Bericht door Giacomo Puccini » ma jan 19, 2009 9:04 pm

Van Basten is volgens mij een zeer goede trainer. Voeg daar zijn naam en verleden bij en hij is simpelweg de ideale man op de juiste plaats.

Schitterend trouwens hoe hij gisteren het handje van Dario wijgerde. Mentaal en communicatief deed hij dat zeer sterk.
Ajax!

999

Bericht door 999 » ma jan 19, 2009 9:18 pm

Offtopic:Danny Blind nu op sport1.Niemand vertrekt meer in de winter, niemand komt er meer bij.Al is er natuurlijk altijd een maar, dat maar is als er een megabod komt ..
Laatst gewijzigd door 999 op ma jan 19, 2009 9:18 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...

jabu

Bericht door jabu » di jan 20, 2009 10:42 am

joey schreef:Dat zal het zijn, Leon. Daarom is Gentenaar natuurlijk boos. :smallgrin.gif:

Gentenaar is altijd een heel goede prof geweest. Vraag maar aan Ramoon. Geen type om stennis te schoppen.
Gentenaar wist ook dat hij, net zoals bij Dortmund, bij Ajax genoegen moest nemen met een reserverol. Maar waarom wordt hij dan geen reservekeeper bij NEC? Of, na het wegvallen van Wapenaar, eerste keeper bij Sparta? Wellicht is er ook geen interesse. Hij mocht weg van Ajax, maar kon geen club vinden. Helaas.

Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08

Bericht door Ramona » di jan 20, 2009 10:48 am

Ik heb toch echt gelezen dat hij naar Sparta kon en dat er nog meer clubs belangstelling hadden/hebben...

joey
Erelid

Bericht door joey » di jan 20, 2009 10:51 am

Natuurlijk, Ramona.

Als Blind gewoon (voor mij gewoon) zijn beloft was nagekomen, zat Gentenaar nu bij Sparta.

Ik vind het eigenaardig dat Gentenaar hier wordt afgeschilderd als een zeurpiet. Volgens mij stelt hij zich zelfs nu nog professioneel op, terwijl hij niet netjes is behandeld door Ajax.

999

Bericht door 999 » di jan 20, 2009 11:26 am

joey schreef:Natuurlijk, Ramona.

Als Blind gewoon (voor mij gewoon) zijn beloft was nagekomen, zat Gentenaar nu bij Sparta.

Ik vind het eigenaardig dat Gentenaar hier wordt afgeschilderd als een zeurpiet. Volgens mij stelt hij zich zelfs nu nog professioneel op, terwijl hij niet netjes is behandeld door Ajax.
Ach ja, mes snijdt aan twee kanten, soms heb je spelers die je het liefste er uit wil schoppen maar aan de straat stenen niet kwijt kan en het dikke vette salaris mag blijven ophoesten, en nu een keertje Gentenaar die door de veranderde omstandigheden aan zijn contract wordt gehouden.Tja, die Gentenaar krijgt nu zeker geen salaris meer .. hoop gelul om niks ..
Blij met de punten ...

Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08

Bericht door Ramona » di jan 20, 2009 11:32 am

'kHeb niet echt het idee dat het onderwerp er zelf veel over lult trouwens...

999

Bericht door 999 » di jan 20, 2009 11:52 am

Ramona schreef:'kHeb niet echt het idee dat het onderwerp er zelf veel over lult trouwens...
Maar onze Joey wel ,, :smallgrin.gif:
Blij met de punten ...

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » di jan 20, 2009 12:23 pm

Wat is er nou heerlijker dan vorstelijk betaald worden en niks hoeven doen.. zeker als je al op leeftijd bent en al genoeg hebt meegemaakt.. ik zou mooi mn mond houden en mn geld vangen. Ik kan begrijpen van spelers die niet aan spelen toekomen dat ze weg willen omdat ze anders in de vergetelheid raken en het risico lopen op een gegeven moment nergens meer terecht te kunnen maar als dat niet speelt zou ik gewoon lekker rustig mn geld vangen, heb je geen stress ook, je kan geen fouten maken, heerlijk toch.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » di jan 20, 2009 5:16 pm

joey schreef:Natuurlijk, Ramona.

Bron? Volgens mij is dit echt op heel veel speculatie gebaseerd hoor.

LucaS

Bericht door LucaS » di jan 20, 2009 6:37 pm

dat maakt niet uit als dat van Basten als een lul neerzet
I think I lost my fucking headache

joey
Erelid

Bericht door joey » di jan 20, 2009 10:18 pm

BRON: ELF voetbal

Tegenover ELF liet doelman Dennis Gentenaar weten Ajax aan zijn woord te willen houden, dat hij in de winterstop mag vertrekken. "Ik vind het moeilijk om over de huidige situatie uitspraken te doen. Vandaag of morgen heb ik een gesprek met de clubleiding. Naar aanleiding daarvan ga ik verder nadenken."

"Zij hebben tegen mij gezegd dat ik weg mag. In principe moeten ze gewoon hun woord houden. En anders hadden ze Hans niet moeten verkopen. Ze wisten toen al dat ik weg wil. Het probleem dat zich nu voordoet, hadden ze kunnen zien aankomen."

AN

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » di jan 20, 2009 11:13 pm

Dat vroeg ik niet. Ik vroeg of dat hele Sparta-verhaal ergens op gebaseerd is. Naar mijn weten is er geen club met concrete interesse die een fatsoenlijk bod heeft gedaan.

joey
Erelid

Bericht door joey » di jan 20, 2009 11:18 pm

jabu

Bericht door jabu » wo jan 21, 2009 10:09 am

Ramona schreef:Ik heb toch echt gelezen dat hij naar Sparta kon en dat er nog meer clubs belangstelling hadden/hebben...
Ik weet dat Sparta interesse had in Gentenaar en een Belgische keeper. Ze gaan nu volgens mij voor die Belgische keeper. Of dat te maken heeft met een gebrek aan medewerking van de kant van Ajax of een voorkeur voor die Belg zou ik niet weten.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » wo jan 21, 2009 10:32 am

Zullen we de discussie weer een beetje richting Van Basten proberen te buigen? Het gaat nu wel heel erg over Gentenaar. Hoewel V.Basten voor sommigen ongetwijfeld de grote boosdoener is in deze kwestie. :smallgrin.gif:
Nil volentibus arduum

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » wo jan 21, 2009 11:50 am

Niet alleen in deze kwestie :smallgrin.gif:

LucaS

Bericht door LucaS » wo jan 21, 2009 11:53 am

666 = van Basten :scared.gif:
I think I lost my fucking headache

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » do jan 22, 2009 7:44 pm

Sportweek schreef:Marco van Basten: 'Kampioen worden moet levensstijl worden'

Door Bart Vlietstra

Hij deelde vorige week niet voor niets een paar verbale prikkels uit aan zijn spelers. Ajax-coach Marco van Basten (foto): “We moeten het uiterste van onszelf eisen. Kampioen willen worden, moet je als een levensstijl gaan zien. Bijna niemand is het nog geworden in deze groep. Dan moet je hongerig zijn en de lat hoog leggen.”

De komst van Rob Wielaert kan uitgelegd worden als een extra stimulans. De achterste linie is nu dubbelbezet. “Er zit alles in,” stelt Van Basten tevreden vast. “Voetballend vermogen, duelkracht, snelheid, mensen die kunnen inschuiven. Door de goede ontwikkeling van Toby Alderweireld hebben we nu acht man voor vier posities. Door blessures en schorsingen zullen we die waarschijnlijk alle acht nodig hebben.”

Door de aanwezigheid van Wielaert en de ontwikkeling van Jan Vertonghen in verbaal opzicht bezit Ajax nu meer coachend vermogen. Van Basten: “Zij kunnen van achteruit de ploeg aansturen. Maar het is natuurlijk het mooist om in iedere linie een leider te hebben.

Op het middenveld geven Gabri en Enoh door hun spel het voorbeeld. En ik heb tegen VfB Stuttgart bewust Suarez aanvoerder gemaakt omdat dit misschien een heel positieve wending in zijn gedrag en mate van betrokkenheid teweeg kan brengen. Luis was meteen heel druk aan het coachen, dus dat was goed om te zien. Al moeten ze ook weer niet allemaal de leider willen zijn.”

De zwaarbevochten zege op NEC (4-2) gaf de coach nog meer vertrouwen dat zijn elftal op het goede spoor zit. “Het spel bestaat uit voetbal en vechten, beiden hebben we vandaag laten zien en dus ben ik trots op de ploeg.”

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » do jan 22, 2009 10:18 pm

Zei ik het niet, met betrekking tot de aanvoerdersband voor Suarez?

Plaats reactie