Dat weet ik.joey schreef:Ik zie weinig verschil.
Groningen en Heerenveen hebben die hoge salarissen ook niet nodig. Ze halen pareltjes uit achtergestelde voetbalgebieden. Tenminste, dat zeggen ze zelf.
Moderator: mods
Wat dus wil zeggen dat je het nog minder in eigen hand hebt. Als AZ blijft winnen omdat de andere ploegen niet sterk genoeg zijn wordt het alleen maar lastiger om kampioen te worden.joey schreef:Punten zeggen op zich niets. Met veel sterke ploegen zul je minder punten halen. Waarmee ik niet wil zeggen dat de Nederlandse competitie de afgelopen jaren veel sterke ploegen kende.
Na een slecht begin wint AZ zowat alles. Dat zegt iets over de kracht van de concurrentie.
Geen idee. Ik meld het alleen even.Daniel_vT schreef:En waarom zou Struis gelijk moeten hebben?
Mwah, elke trainer heeft zijn vijanden. Ik noem een Bart vd Eede. Dat verhaal (in sportweek) moesten we destijds totaal niet serieus nemen.joey schreef:Als ik speler van Ajax was, zei ik dat ik alles hartstikke leuk vond. Om te weten wat er gebeurt met een speler die kritiek levert, hoef je alleen maar naar Gentenaar te kijken.
Nu ook, maar jij gelooft het niet.Jöhnk schreef:Onder HTC speelden we bagger en werd er als blijk van uitstekend groepsgevoel volop naar de pers gelekt.