Wat een non-discussie, zeg.

Moderator: mods
Klopt. Ik ben ook tevreden over de gang van zaken op dit moment. Ik vond alleen die wissel een beetje ongelukkig, dat mag toch? Voor de rest boeit het me niet zo veel, Oleguer gaat er niet dood aan, en Ajax wordt er niet slechter van.Bertje schreef:Het is in ieder geval een goed teken dat we klagen over het moment waarop een speler gewisseld wordt. Dat betekent dat er weinig te klagen valt.
Jouw mening..... Het geeft voor mij aan hoe Marco omgaat met zijn spelers. Die feeling heeft hij nog niet.Bertje schreef:Het is in ieder geval een goed teken dat we klagen over het moment waarop een speler gewisseld wordt. Dat betekent dat er weinig te klagen valt.
Wat een non-discussie, zeg.
Hij had hem al na een paar minuten moeten wisselen, toen hij als enige speler liet zien niet mee te kunnen in het aardige niveau waarmee Ajax aan de wedstrijd tegen Ado begon.Rishi schreef:Ik snap eerlijk gezegd niet waarom MVB Oleguer wisselt na 33 minuten. Je staat 2-0 voor tegen Ado. Waarom wisselen? Wacht gewoon tot de rust....Heel slecht hoor van Marco
Hij voldoet het hele jaar al niet. Als je dat weet, dan moet je hem op voorhand niet opstellen. Simpel zat.De Dominee schreef:Wat als Oleguer weer onder een bal was gedoken, zoals tegen de Graafschap? Hadden er hier een aantal moord en brand geschreeuwd over het feit dat Bassie hem niet voor de rust wisselde, terwijl hij duidelijk niet voldeed.
Simpel: presteer je, blijf je staan. Presteer je niet, ga je eruit. Onnodig mensen laten staan die overduidelijk niet presteren is zinloos.
ExactPeter schreef:Hij voldoet het hele jaar al niet. Als je dat weet, dan moet je hem op voorhand niet opstellen. Simpel zat.De Dominee schreef:Wat als Oleguer weer onder een bal was gedoken, zoals tegen de Graafschap? Hadden er hier een aantal moord en brand geschreeuwd over het feit dat Bassie hem niet voor de rust wisselde, terwijl hij duidelijk niet voldeed.
Simpel: presteer je, blijf je staan. Presteer je niet, ga je eruit. Onnodig mensen laten staan die overduidelijk niet presteren is zinloos.
Oke, maar dan is het opstellen ook niet het schenken van vertrouwen, het laten blijken dat je gelooft in die speler. Is prima, maar ik zou liever werken op basis van vertrouwen, dat houdt in dat je gelooft in die speler en die speler steunt als het even minder gaat.Daniel_vT schreef:Bullshit, een vroegtijdige wissel hoort bij voetbal, een beetje proffesional moet daartegen kunnen. Iemand weghonen en verbannen naar het tweede, dat is pas spelen met het vertrouwen van een speler. Dit niet. Zeker niet als een coach daar gewoon een goede rede voor heeft.
Van Basten doet het op wat kleinigheden na prima. Een zooi versleten 30-ers eruit gemikt, een selectie met perspectief samengesteld, europees overwinterd en ruimschoots meer punten in de eerste seizoenshelft dan de voorbije 5 jaar. Bovendien geven de laatste wedstrijden hoop voor de nabije toekomst, want het lijkt me dat ie het systeem heeft gevonden dat het best bij deze groep past.Neefkens schreef: Juist, dat is HET teken dat het goed gaat.