PSV 2008 - 2009

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
generaal

Bericht door generaal » zo dec 14, 2008 8:27 pm

Wat is dit PSV toch slecht. Als we op deze voet verder gaan, halen we dit seizoen zelfs geen UEFA Cup voetbal.

Beloki

Bericht door Beloki » zo dec 14, 2008 8:46 pm

generaal schreef:Wat is dit PSV toch slecht. Als we op deze voet verder gaan, halen we dit seizoen zelfs geen UEFA Cup voetbal.
Wat is volgens jou het grootste probleem, generaal? De trainer, Reker of gewoon de selectie? (al zijn de dramatische aankopen ook weer terug te voeren op de technische staf natuurlijk).
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09

Lionel

Bericht door Lionel » zo dec 14, 2008 8:54 pm

Als je het zo stelt het bestuur...

De selectie is op dit moment het probleem, maar met die stumperds voor het zeggen wordt het niet beter..

Ze moeten er daar ook een hoop uitgooien...

Isaksson, Brechet, Mendez, Culina, Kromkamp, Zonneveld, die Gaza ofzo..eigenlijk iedereen behalve Bakkal, Simons, Salcido, Marcellis, Koevermans, Amrabat, Dudak, Wuytens en wat talentjes
IK GELOOF!!!!!!

Justin
Contacteer:

Bericht door Justin » zo dec 14, 2008 9:07 pm

Het is duidelijk dat Isaksson een grote stap achteruit is t.o.v. Gomes, maar verder zie ik PSV nog steeds als een goede ploeg. Ik vind vooral dat Stevens opvallende veranderingen doorvoert - Bréchet in het centrum, Marcellis rechtsback (dat is nu weer teruggedraaid), Salcido linksback -. Waarom niet gewoon het centrum Marcellis-Salcido? Dat draaide vorig jaar ook goed. En is Kromkamp geblesseerd? Nu staat opeens weer Culina als rechtsback.

Ik vind het nogal een draaikont eigenlijk.

Lionel

Bericht door Lionel » zo dec 14, 2008 9:11 pm

Salcido Marcellis moet hij inderdaad gewoon zo houden. Culina als back vind ik niet eens zo slecht. Denk dat hij daar wel van waarde kan zijn.
IK GELOOF!!!!!!

Justin
Contacteer:

Bericht door Justin » zo dec 14, 2008 9:17 pm

Ik geloof ook wel dat hij het daar goed kan doen, maar het is meer het idee van 'we proberen weer eens wat uit'. Dit zie je ook bij MvB iets te veel terug, maar bij Ajax vallen de resultaten nog mee. Stevens heeft de resultaten tegen en weet nog steeds niet wat zijn ideale formatie is.

Wouter

Bericht door Wouter » zo dec 14, 2008 10:22 pm

Wat een gezeur van Stevens op de televisie net zeg. Ik vond zowel het doelpunt van Tarvajärvi als dat van Lazovic een "buitenspeltwijfelgeval". Als ik dat na twee herhalingen vind, kun je de grensrechter die meteen moet beslissen weinig verwijten.

Hoeladans

Bericht door Hoeladans » zo dec 14, 2008 10:33 pm

Doelpunt van Vitesse was gewoon een geldig doelpunt. Alleen de arm van Tarvajarvi was buitenspel.

Doelpunt Lazovic wel onterecht afgkeurd.

elliquido

Bericht door elliquido » zo dec 14, 2008 11:16 pm

ach, en zo wordt ieder team wel een keer genaaid in de competitie
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

Rooie

Bericht door Rooie » di dec 16, 2008 2:50 pm

Dachten ze hem nog voor een mooi bedrag te kunnen slijten...

AD.nl:
Salcido loopt ernstige blessure op

EINDHOVEN - Carlos Salcido heeft een, op het eerste gezicht, ernstige blessure op de training van PSV opgelopen. De Mexicaan is per direct naar het ziekenhuis vervoerd voor nader onderzoek.

Hoe lang de verdediger uit de roulatie is, is nog niet bekend.

generaal

Bericht door generaal » di dec 16, 2008 3:05 pm

Beloki schreef:
generaal schreef:Wat is dit PSV toch slecht. Als we op deze voet verder gaan, halen we dit seizoen zelfs geen UEFA Cup voetbal.
Wat is volgens jou het grootste probleem, generaal? De trainer, Reker of gewoon de selectie? (al zijn de dramatische aankopen ook weer terug te voeren op de technische staf natuurlijk).
Simpele Huub in combinatie met simpele Jan en idd een aantal aankopen. Salcido wordt bruut verkracht door het gebrek aan inzicht van Stevens en aankopen als Isaksson, Brechet (al denk ik dat die nog wel bruikbaar is als linker middenvelder en als aanvallend ingestelde back) en Maza waren op voorhand gedoemd te mislukken, terwijl Nijland en Pieters voorlopig te licht zijn bevonden. Eigenlijk is alleen Manco een goede aankoop geweest, maar die werd al gehaald voordat Huubke werd aangetrokken.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » di dec 16, 2008 3:08 pm

Dat gedoe rondom Salcido altijd. Die jongen is helemaal niet zo goed.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

generaal

Bericht door generaal » di dec 16, 2008 3:20 pm

Bertje schreef:Dat gedoe rondom Salcido altijd. Die jongen is helemaal niet zo goed.
Bij Mexico wel.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » di dec 16, 2008 3:23 pm

Mwah. Daarnaast helpt het natuurlijk dat Mexico ook ene Marquez heeft. Naast Alex deed Salcido het ook redelijk. Sindsdien bakt hij er niets meer van.

En met niemand anders!

generaal

Bericht door generaal » di dec 16, 2008 3:56 pm

Bertje schreef:Mwah. Daarnaast helpt het natuurlijk dat Mexico ook ene Marquez heeft. Naast Alex deed Salcido het ook redelijk. Sindsdien bakt hij er niets meer van.
In het eerste seizoen 'zonder Alex' speelde Salcido gewoon goed hoor.

joey
Erelid

Bericht door joey » di dec 16, 2008 3:58 pm

Even een vraag voor de PSV'ers hier: vinden jullie dat Stevens weg moet? En zo ja, wat dan?
Het stinkt aan alle kanten!

Baseman

Bericht door Baseman » di dec 16, 2008 3:58 pm

Klopt, al heeft Salcido altijd zijn rare momenten in een wedstrijd. Een tegenstander uitkappen in de eigen 16 en dat soort ongein zeg maar...maar verder speelde hij toen inderdaad goed.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » di dec 16, 2008 4:03 pm

Baseman schreef:Klopt, al heeft Salcido altijd zijn rare momenten in een wedstrijd. Een tegenstander uitkappen in de eigen 16 en dat soort ongein zeg maar...maar verder speelde hij toen inderdaad goed.
Moet je eens zien hoe die jongen zich opstelt als hij in de zone moet spelen. Werkelijk een drama.

En met niemand anders!

generaal

Bericht door generaal » di dec 16, 2008 4:09 pm

joey schreef:Even een vraag voor de PSV'ers hier: vinden jullie dat Stevens weg moet? En zo ja, wat dan?
Ja, weg er mee. Ik zou in ieder geval een trainer aanstellen die een meer dan gemiddelde opleiding heeft genoten. Ik noem een Hiddink, Adriaanse, Van Gaal: het is geen toeval dat zij meer verstand hebben van people management en tegelijkertijd ook hoger opgeleid zijn.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » di dec 16, 2008 4:13 pm

Je vindt Stevens te Tokkie. begrijp ik?

Cruijff was ook niet hoog opgeleid. Ik denk dat het één weinig verband houdt met het ander.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » di dec 16, 2008 4:17 pm

Ik zou Stevens eerst eens wat beter materiaal geven.

En met niemand anders!

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » di dec 16, 2008 4:23 pm

Dat sowieso. Bovendien is Stevens op een ongelukkig moment binnengekomen en heeft hij de incapable Reker achter zich aan. Zondag zat die man bij studio voetbal ook weer van alles te vertellen terwijl hij dat helemaal niet moet doen. Daar krijg je alleen maar onrust van.

Stevens is misschien geen wereldtrainer maar hij heeft een vrij behoorlijk cv. Hij kan echt wel een elftal neerzetten. Alleen heeft hij te maken met een selectie waar van alles verkeerd lijkt te zitten.
Nil volentibus arduum

generaal

Bericht door generaal » di dec 16, 2008 4:25 pm

Jöhnk schreef:Je vindt Stevens te Tokkie. begrijp ik?

Cruijff was ook niet hoog opgeleid. Ik denk dat het één weinig verband houdt met het ander.
Cruijff is de uitzondering die de regel bevestigt.

joey
Erelid

Bericht door joey » di dec 16, 2008 5:10 pm

Daarbij, zo geweldig goed zijn mensen als Adriaanse of Hiddink of Van Gaal ook niet opgeleid. De PABO en nog wat, en wel twintig tot dertig jaar geleden. Ik denk wel dat ze in de trainersopleiding meer aandacht zouden moeten besteden aan het leidinggeven. Daar lopen veel oud-voetballers op stuk.

Maar over Stevens: ik denk dat hij een failliete groep heeft mogen overnemen. En dat hij niet altijd zo mag handelen als hij zelf zou willen bij het leiden van die groep. Je zou denken, Stevens kennende, dat hij iemand als Salcido het liefst over het hek zou willen schoppen.
Het stinkt aan alle kanten!

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » di dec 16, 2008 5:12 pm

Misschien heeft hij dat vanmiddag ook wel geprobeerd. :smallgrin.gif:

Gesloten