PSV 2008 - 2009
Wat is volgens jou het grootste probleem, generaal? De trainer, Reker of gewoon de selectie? (al zijn de dramatische aankopen ook weer terug te voeren op de technische staf natuurlijk).generaal schreef:Wat is dit PSV toch slecht. Als we op deze voet verder gaan, halen we dit seizoen zelfs geen UEFA Cup voetbal.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09
Als je het zo stelt het bestuur...
De selectie is op dit moment het probleem, maar met die stumperds voor het zeggen wordt het niet beter..
Ze moeten er daar ook een hoop uitgooien...
Isaksson, Brechet, Mendez, Culina, Kromkamp, Zonneveld, die Gaza ofzo..eigenlijk iedereen behalve Bakkal, Simons, Salcido, Marcellis, Koevermans, Amrabat, Dudak, Wuytens en wat talentjes
De selectie is op dit moment het probleem, maar met die stumperds voor het zeggen wordt het niet beter..
Ze moeten er daar ook een hoop uitgooien...
Isaksson, Brechet, Mendez, Culina, Kromkamp, Zonneveld, die Gaza ofzo..eigenlijk iedereen behalve Bakkal, Simons, Salcido, Marcellis, Koevermans, Amrabat, Dudak, Wuytens en wat talentjes
IK GELOOF!!!!!!
Het is duidelijk dat Isaksson een grote stap achteruit is t.o.v. Gomes, maar verder zie ik PSV nog steeds als een goede ploeg. Ik vind vooral dat Stevens opvallende veranderingen doorvoert - Bréchet in het centrum, Marcellis rechtsback (dat is nu weer teruggedraaid), Salcido linksback -. Waarom niet gewoon het centrum Marcellis-Salcido? Dat draaide vorig jaar ook goed. En is Kromkamp geblesseerd? Nu staat opeens weer Culina als rechtsback.
Ik vind het nogal een draaikont eigenlijk.
Ik vind het nogal een draaikont eigenlijk.
Dachten ze hem nog voor een mooi bedrag te kunnen slijten...
AD.nl:
AD.nl:
Salcido loopt ernstige blessure op
EINDHOVEN - Carlos Salcido heeft een, op het eerste gezicht, ernstige blessure op de training van PSV opgelopen. De Mexicaan is per direct naar het ziekenhuis vervoerd voor nader onderzoek.
Hoe lang de verdediger uit de roulatie is, is nog niet bekend.
Simpele Huub in combinatie met simpele Jan en idd een aantal aankopen. Salcido wordt bruut verkracht door het gebrek aan inzicht van Stevens en aankopen als Isaksson, Brechet (al denk ik dat die nog wel bruikbaar is als linker middenvelder en als aanvallend ingestelde back) en Maza waren op voorhand gedoemd te mislukken, terwijl Nijland en Pieters voorlopig te licht zijn bevonden. Eigenlijk is alleen Manco een goede aankoop geweest, maar die werd al gehaald voordat Huubke werd aangetrokken.Beloki schreef:Wat is volgens jou het grootste probleem, generaal? De trainer, Reker of gewoon de selectie? (al zijn de dramatische aankopen ook weer terug te voeren op de technische staf natuurlijk).generaal schreef:Wat is dit PSV toch slecht. Als we op deze voet verder gaan, halen we dit seizoen zelfs geen UEFA Cup voetbal.
Moet je eens zien hoe die jongen zich opstelt als hij in de zone moet spelen. Werkelijk een drama.Baseman schreef:Klopt, al heeft Salcido altijd zijn rare momenten in een wedstrijd. Een tegenstander uitkappen in de eigen 16 en dat soort ongein zeg maar...maar verder speelde hij toen inderdaad goed.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Ja, weg er mee. Ik zou in ieder geval een trainer aanstellen die een meer dan gemiddelde opleiding heeft genoten. Ik noem een Hiddink, Adriaanse, Van Gaal: het is geen toeval dat zij meer verstand hebben van people management en tegelijkertijd ook hoger opgeleid zijn.joey schreef:Even een vraag voor de PSV'ers hier: vinden jullie dat Stevens weg moet? En zo ja, wat dan?
Dat sowieso. Bovendien is Stevens op een ongelukkig moment binnengekomen en heeft hij de incapable Reker achter zich aan. Zondag zat die man bij studio voetbal ook weer van alles te vertellen terwijl hij dat helemaal niet moet doen. Daar krijg je alleen maar onrust van.
Stevens is misschien geen wereldtrainer maar hij heeft een vrij behoorlijk cv. Hij kan echt wel een elftal neerzetten. Alleen heeft hij te maken met een selectie waar van alles verkeerd lijkt te zitten.
Stevens is misschien geen wereldtrainer maar hij heeft een vrij behoorlijk cv. Hij kan echt wel een elftal neerzetten. Alleen heeft hij te maken met een selectie waar van alles verkeerd lijkt te zitten.
Nil volentibus arduum
Daarbij, zo geweldig goed zijn mensen als Adriaanse of Hiddink of Van Gaal ook niet opgeleid. De PABO en nog wat, en wel twintig tot dertig jaar geleden. Ik denk wel dat ze in de trainersopleiding meer aandacht zouden moeten besteden aan het leidinggeven. Daar lopen veel oud-voetballers op stuk.
Maar over Stevens: ik denk dat hij een failliete groep heeft mogen overnemen. En dat hij niet altijd zo mag handelen als hij zelf zou willen bij het leiden van die groep. Je zou denken, Stevens kennende, dat hij iemand als Salcido het liefst over het hek zou willen schoppen.
Maar over Stevens: ik denk dat hij een failliete groep heeft mogen overnemen. En dat hij niet altijd zo mag handelen als hij zelf zou willen bij het leiden van die groep. Je zou denken, Stevens kennende, dat hij iemand als Salcido het liefst over het hek zou willen schoppen.
Het stinkt aan alle kanten!