Feyenoord 2008 - 2009

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk »

Wie is die Luis PEdro nou weer? Dramatisch talent.
Toppie

Bericht door Toppie »

Peter schreef:Even tussendoor. Denken jullie dat Makaay het na dit seizoen voor gezien houdt? Die kerel raakt geen pepernoot meer en is volgens mij doodongelukkig.
Het bewijs lag in de vrije trap , wat een klungel
Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010

Bericht door Thijs »

Afgelopen, mehweheheheee! :smallgrin.gif:
De popcorn en cola kan weer uit de kast, even kijken bij feyenoord netwerk!

En om 19u na onze galamatch direct Rotterdams funniest home video's, heerlijk.
Toppie

Bericht door Toppie »

Thijs schreef:Afgelopen, mehweheheheee! :smallgrin.gif:
De popcorn en cola kan weer uit de kast, even kijken bij feyenoord netwerk!

En om 19u na onze galamatch direct Rotterdams funniest home video's, heerlijk.
:drecul.gif:
Beloki

Bericht door Beloki »

Graafschap: 9 goals in 13 wedstrijden
Graafschap tegen Feyenoord: 3 goals in een wedstrijd.

:smallgrin.gif:
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09
Beloki

Bericht door Beloki »

Op FN vinden ze dat de spelers Verbeek laten vallen als een baksteen. Ben het daar eigenlijk wel mee eens. De groep is niks bijzonders, maar ze kunnen beter dan een 1-3 tegen De Graafschap. Volgens mij zagen ze dit (na het Telegraaf verhaal) als dé mogelijkheid om Verbeek te dumpen.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09
Bert
Contacteer:

Bericht door Bert »

Ach, ergens is het ook een beetje Verbeek z'n eigen schuld. Jongens als Hofland, De Cler en Lucius zou je ook eigenlijk helemaal niet moeten opstellen. Zitten dergelijke jongens op de tribune, dan kunnen ze je werk ook niet - wel of niet bewust - saboteren.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!
Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion »

Ze zitten daar onderhand toch echt met een gigantisch probleem. De onvrede over het beleid van Verbeek is kennelijk groot en inmiddels ligt dat ook op straat. Ondertussen gaan ze van de ene naar de andere wanprestatie, heeft de selectie stomweg onvoldoende kwaliteit en is er ook nog eens geen geld om te investeren.

Het enige wat Verbeek kan doen lijkt mij om de rotte appels uit de selectie te verwijderen. Er is voor een nieuwe lijn gekozen. Als een aantal spelers daar niet in mee wil dan moet je er afscheid van nemen.
Nil volentibus arduum
Michael_B

Bericht door Michael_B »

Ik zou al die ouwe rotten eruit gooien. Opvullen met jeugd en de jonge spelers die in de selectie zitten maar niet spelen.
Face your fears and live your dreams, No Fear
Jöhnk

Bericht door Jöhnk »

Denk niet dat dat veel helpt. De jeugd van Feyenoord stelt niet veel voor.
J.G.

Bericht door J.G. »

Precies, Jong feyenoord werd deze week nog afgedroogd door Jong PSV.

Nee, feyenoord heeft een groot probleem en ik ben heel benieuwd hoe ze daar uit gaan komen.
goodfella

Bericht door goodfella »

J.G. schreef: Nee, feyenoord heeft een groot probleem en ik ben heel benieuwd hoe ze daar uit gaan komen.
Niet dus. Ze blijven erin steken. :ajaxscarf.gif:
J.G.

Bericht door J.G. »

Haha, lijkt mij prima ja.
Ben ook benieuwd wanneer de pleuris daar uitbreekt onder de supporters, houden zich redelijk stil al hoorden ik dat ze vandaag allemaal 20 minuten voor tijd weg waren en 'ludieke' liedjes zongen.
goodfella

Bericht door goodfella »

Ze willen er niet aan, maar de selectie is simpelweg te matig. Peter Bosz heeft in 3 zomers voor een kleine 35 miljoen euro mogen investeren en dat is uiteindelijk met verve mislukt. En toch krijgt ie nog steeds alle credits. Johan Derksen die roept dat ze over 5 jaar kampioen kunnen worden. Alsof je 5 jaar kunt plannen, in de voetballerij kan je hooguit tot de volgende transferwindow plannen. Langer niet.
Harm

Bericht door Harm »

J.G. schreef:Haha, lijkt mij prima ja.
Ben ook benieuwd wanneer de pleuris daar uitbreekt onder de supporters, houden zich redelijk stil al hoorden ik dat ze vandaag allemaal 20 minuten voor tijd weg waren en 'ludieke' liedjes zongen.
Ik hoorde op de radio dat ze op de tribune op zoek waren naar Bosz.
Ach, ergens is het ook een beetje Verbeek z'n eigen schuld. Jongens als Hofland, De Cler en Lucius zou je ook eigenlijk helemaal niet moeten opstellen. Zitten dergelijke jongens op de tribune, dan kunnen ze je werk ook niet - wel of niet bewust - saboteren.
Ik denk dat ze daarvoor te hoog in de pikorde staan. Ik denk dat je dan een soort van Valencia achtige taferelen krijgt. Hoewel ik het met je eens ben dat ze niet presteren.
Jöhnk

Bericht door Jöhnk »

Maar dat is toch ziek? Dat Lucius, De Cler, Greene en Hofland hoog in de pikorde staan? Het zijn spelers die nog nooit iets van belang gepresteerd hebben.
El Clavo
AT Toto winner 08/09

Bericht door El Clavo »

Wedden dat ze volgende week van AZ winnen?
Jesse

Bericht door Jesse »

Ja, die weddenschap durf ik wel aan te gaan.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB »

Jöhnk schreef:Maar dat is toch ziek? Dat Lucius, De Cler, Greene en Hofland hoog in de pikorde staan? Het zijn spelers die nog nooit iets van belang gepresteerd hebben.
Dat is toch al jaren zo? Van Hooijdonk en Bosvelt maakten Van Persie ook morsdood. Nu hoorde ik Hofland zeggen dat hij wel even op zoek ging naar de speler die Verbeek in diskrediet heeft gebracht. De almachtige Hofland, de sloper van....... Wolfsburg... kom op nou zeg. Die gasten voelen zich veel te veel.
gaizka

Bericht door gaizka »

GangstaRiB schreef:
Jöhnk schreef:Maar dat is toch ziek? Dat Lucius, De Cler, Greene en Hofland hoog in de pikorde staan? Het zijn spelers die nog nooit iets van belang gepresteerd hebben.
Dat is toch al jaren zo? Van Hooijdonk en Bosvelt maakten Van Persie ook morsdood. Nu hoorde ik Hofland zeggen dat hij wel even op zoek ging naar de speler die Verbeek in diskrediet heeft gebracht. De almachtige Hofland, de sloper van....... Wolfsburg... kom op nou zeg. Die gasten voelen zich veel te veel.
Van Hooijdonk en Bosvelt waren wel van een iets ander kaliber en maakten ook regelmatig het verschil, daarbij kwam van Persie net kijken.
goodfella

Bericht door goodfella »

Jesse schreef:Ja, die weddenschap durf ik wel aan te gaan.
Ik niet, want ik zie die kakkerlakken inderdaad nog stunten tegen AZ.
joey
Erelid

Bericht door joey »

Kan me niet voorstellen dat AZ iets te vrezen heeft van dit Feyenoord.

Iets anders: wij lachen ons slap om het 'keepen' van Timmer. Hebben jullie dat ook? Neem die eerste goal: eerst komt meneer niet uit zijn doel en dan gaat hij als een baby op zijn kont zitten. :drecul.gif:
Het stinkt aan alle kanten!
Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion »

Timmer was inderdaad weer heel slecht. Net als Hofland. Dat zijn dan de zogenaamde routiniers waarvan je als club een beetje op zou moeten kunnen rekenen. Beide spelers zijn vooral met hun alibi bezig. Beetje boos kijken en het publiek naar de mond praten. Maar ondertussen bakken ze er helemaal niets van.
Nil volentibus arduum
joey
Erelid

Bericht door joey »

Die lui zou ik er meteen uitschoppen, Marillion.
Het stinkt aan alle kanten!
Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion »

Van mij mogen ze best nog even blijven hoor. Iedere keer als ze weer zo opzichtig de fout in gaan ben ik bang dat het krediet nu echt een keer op is. Maar ze blijven ze maar opstellen. :smallgrin.gif:

Volgens mij kun je al een betere centrale verdediger vinden als je op zaterdag of zondag even een paar duels in de hoofdklasse bezoekt.
Nil volentibus arduum
Gesloten