Feyenoord 2008 - 2009
Op FN vinden ze dat de spelers Verbeek laten vallen als een baksteen. Ben het daar eigenlijk wel mee eens. De groep is niks bijzonders, maar ze kunnen beter dan een 1-3 tegen De Graafschap. Volgens mij zagen ze dit (na het Telegraaf verhaal) als dé mogelijkheid om Verbeek te dumpen.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09
Ach, ergens is het ook een beetje Verbeek z'n eigen schuld. Jongens als Hofland, De Cler en Lucius zou je ook eigenlijk helemaal niet moeten opstellen. Zitten dergelijke jongens op de tribune, dan kunnen ze je werk ook niet - wel of niet bewust - saboteren.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Ze zitten daar onderhand toch echt met een gigantisch probleem. De onvrede over het beleid van Verbeek is kennelijk groot en inmiddels ligt dat ook op straat. Ondertussen gaan ze van de ene naar de andere wanprestatie, heeft de selectie stomweg onvoldoende kwaliteit en is er ook nog eens geen geld om te investeren.
Het enige wat Verbeek kan doen lijkt mij om de rotte appels uit de selectie te verwijderen. Er is voor een nieuwe lijn gekozen. Als een aantal spelers daar niet in mee wil dan moet je er afscheid van nemen.
Het enige wat Verbeek kan doen lijkt mij om de rotte appels uit de selectie te verwijderen. Er is voor een nieuwe lijn gekozen. Als een aantal spelers daar niet in mee wil dan moet je er afscheid van nemen.
Nil volentibus arduum
Ze willen er niet aan, maar de selectie is simpelweg te matig. Peter Bosz heeft in 3 zomers voor een kleine 35 miljoen euro mogen investeren en dat is uiteindelijk met verve mislukt. En toch krijgt ie nog steeds alle credits. Johan Derksen die roept dat ze over 5 jaar kampioen kunnen worden. Alsof je 5 jaar kunt plannen, in de voetballerij kan je hooguit tot de volgende transferwindow plannen. Langer niet.
Ik hoorde op de radio dat ze op de tribune op zoek waren naar Bosz.J.G. schreef:Haha, lijkt mij prima ja.
Ben ook benieuwd wanneer de pleuris daar uitbreekt onder de supporters, houden zich redelijk stil al hoorden ik dat ze vandaag allemaal 20 minuten voor tijd weg waren en 'ludieke' liedjes zongen.
Ik denk dat ze daarvoor te hoog in de pikorde staan. Ik denk dat je dan een soort van Valencia achtige taferelen krijgt. Hoewel ik het met je eens ben dat ze niet presteren.Ach, ergens is het ook een beetje Verbeek z'n eigen schuld. Jongens als Hofland, De Cler en Lucius zou je ook eigenlijk helemaal niet moeten opstellen. Zitten dergelijke jongens op de tribune, dan kunnen ze je werk ook niet - wel of niet bewust - saboteren.
-
Dat is toch al jaren zo? Van Hooijdonk en Bosvelt maakten Van Persie ook morsdood. Nu hoorde ik Hofland zeggen dat hij wel even op zoek ging naar de speler die Verbeek in diskrediet heeft gebracht. De almachtige Hofland, de sloper van....... Wolfsburg... kom op nou zeg. Die gasten voelen zich veel te veel.Jöhnk schreef:Maar dat is toch ziek? Dat Lucius, De Cler, Greene en Hofland hoog in de pikorde staan? Het zijn spelers die nog nooit iets van belang gepresteerd hebben.
Van Hooijdonk en Bosvelt waren wel van een iets ander kaliber en maakten ook regelmatig het verschil, daarbij kwam van Persie net kijken.GangstaRiB schreef:Dat is toch al jaren zo? Van Hooijdonk en Bosvelt maakten Van Persie ook morsdood. Nu hoorde ik Hofland zeggen dat hij wel even op zoek ging naar de speler die Verbeek in diskrediet heeft gebracht. De almachtige Hofland, de sloper van....... Wolfsburg... kom op nou zeg. Die gasten voelen zich veel te veel.Jöhnk schreef:Maar dat is toch ziek? Dat Lucius, De Cler, Greene en Hofland hoog in de pikorde staan? Het zijn spelers die nog nooit iets van belang gepresteerd hebben.
Timmer was inderdaad weer heel slecht. Net als Hofland. Dat zijn dan de zogenaamde routiniers waarvan je als club een beetje op zou moeten kunnen rekenen. Beide spelers zijn vooral met hun alibi bezig. Beetje boos kijken en het publiek naar de mond praten. Maar ondertussen bakken ze er helemaal niets van.
Nil volentibus arduum
Van mij mogen ze best nog even blijven hoor. Iedere keer als ze weer zo opzichtig de fout in gaan ben ik bang dat het krediet nu echt een keer op is. Maar ze blijven ze maar opstellen.
Volgens mij kun je al een betere centrale verdediger vinden als je op zaterdag of zondag even een paar duels in de hoofdklasse bezoekt.

Volgens mij kun je al een betere centrale verdediger vinden als je op zaterdag of zondag even een paar duels in de hoofdklasse bezoekt.
Nil volentibus arduum