Dát snap ik wel, argumenten zijn op zeker?joey schreef:Nou, dan zijn we daar klaar mee. Op deze manier vind ik het niet interessant om met jou te discussiëren.

Moderator: mods
Man je bent helemaal niet geïnteresseerd in discussiëren, het enig wat je doet is tot vervelens toe je eigen negatieve instelling hier neer te kalken als een gebroken grammofoonplaat.joey schreef:Nou, dan zijn we daar klaar mee. Op deze manier vind ik het niet interessant om met jou te discussiëren.
Met weemoed kijk ik als ouwe lul nog wel eens die video's, wat waren we tóen goed....LucaS schreef:Natuurlijk, Wimpey slaat wat door. UEFA cup gewonnen, 2 CL finales en een halve final CL, dat is geen toeval. Volgens mij was Ajax de enige niet-Italiaanse club die de UEFA cup won in de periode 90-97
Joey discussieert hier meer dan jou anders.. het enige wat jij post is termen als azijnzeikers enz.InnerHarbour schreef:Man je bent helemaal niet geïnteresseerd in discussiëren, het enig wat je doet is tot vervelens toe je eigen negatieve instelling hier neer te kalken als een gebroken grammofoonplaat.joey schreef:Nou, dan zijn we daar klaar mee. Op deze manier vind ik het niet interessant om met jou te discussiëren.
Ik ookJöhnk schreef:Ik vind discussieren met joey hartstikke leuk.![]()
Jöhnk schreef:zullen we het trouwens weer over Van basten hebben?
Oh ik zal zeker niet zeggen dat ik hier zit om te discussiëren, ik lees meer en geef af en toe een opmerking. Joey daarentegen zit hier met een agenda. Sinds Marco van Basten zijn held JC de kans gaf om de boel voor de zoveelste keer in zijn leven in de steek te laten is hij bezig met een verbale oorlog tegen Ajax en in het bijzonder de eerdergenoemde van Basten op dit forum. Is dat zijn goed recht, jazeker, net zoals het mijn goed recht is om zo nu en dan hem te laten weten dat ik en zo te lezen ik niet alleen, er kotsmisselijk van wordt. Als dit forum een ignore functie had zou hij daar als eerste opstaan, hoefde ik die negatieve houding niet langer 30 maal per dag te zien.brigade zuid schreef:
Joey discussieert hier meer dan jou anders.. het enige wat jij post is termen als azijnzeikers enz.
Je formuleerde het alsof Cocu iets met Chelsea te maken had, en dat voor een schrijverjoey schreef:Ik zeg dat Cocu het verschil maakte, niet dat hij iets met Chelsea te maken had.
Alex was van Chelsea en Gomes werkte met Lemic.
Hiddink had in Eindhoven perspectief door die Chelsea-connectie, anders was hij veel eerder weggeweest.
Aissati.GangstaRiB schreef:Verdedigend staat het re-de-lijk, aanvallend staat het aardig. Het middenveld mist op dit moment iemand die de lijnen uitzet. Enoh kan het niet, Urby moet het vooral offensief doen en Lindgren... tsja... daar word ik niet echt warm of koud van.
Zou graag zien dat Ajax een speler koopt die op het middenveld durft te voetballen. Bal vragen/willen hebben en durft een bal door te spelen. Het gaat nu te vaak via teveel schijven waardoor het tempo eruit is. Zou niet weten wie deze speler zou moeten worden, maar een soort Litmanen zeg maar.
Het zou kunnen...... maar ik denk persoonlijk dat hij dat niet gaat redden.De Dominee schreef:Aissati.GangstaRiB schreef:Verdedigend staat het re-de-lijk, aanvallend staat het aardig. Het middenveld mist op dit moment iemand die de lijnen uitzet. Enoh kan het niet, Urby moet het vooral offensief doen en Lindgren... tsja... daar word ik niet echt warm of koud van.
Zou graag zien dat Ajax een speler koopt die op het middenveld durft te voetballen. Bal vragen/willen hebben en durft een bal door te spelen. Het gaat nu te vaak via teveel schijven waardoor het tempo eruit is. Zou niet weten wie deze speler zou moeten worden, maar een soort Litmanen zeg maar.