Waarom zou hij dat doen terwijl hij meer contacten in Athene heeft?joey schreef:Maar serieus, wie weet kan Lemic bij Ajax een balletje opgooien.
Aankopen SUGGESTIES
Moderator: mods
Chelsea/Lemic hebben zich eerst bij Ajax gemeld, maar Arie van Eijden was niet geïnteresseerd in een deal.Jöhnk schreef:Daar gaat het niet om. Ajax heeft al jaren interessantere spelers dan PSV, toch zat Lemic 'daar' en niet 'hier'.
Vandaar dat Sulejmani en Aissati naar Ajax zijn gegaan? Bij Ajax kennen ze Lemic heel goed. Die heeft de deal met Sneijder gedaan en Sulejmani binnengebracht.Het gaat om de contactpersonen. Waar zijn contactpersonen zitten, daar zit Lemic. Vandaar ook dat Alex in verband wordt gebracht met Pana en niet met Ajax.
Het stinkt aan alle kanten!
Neej, onzin. Lemic is via Gerets, die hij van bij Lierse kende, bij PSV binnengekomen. Vanuit PSV heeft hij zich opgewerkt.
Ajax kent Lemic ongetwijfeld, net als Feyenoord hem kent. Die man zit overal. Maar heeft Lemic ook echt macht binnen Ajax? Zit er een contactpersoon die deel uitmaakt van het MSI-netwerk? Zoals HTC, zeg maar.
Ajax kent Lemic ongetwijfeld, net als Feyenoord hem kent. Die man zit overal. Maar heeft Lemic ook echt macht binnen Ajax? Zit er een contactpersoon die deel uitmaakt van het MSI-netwerk? Zoals HTC, zeg maar.
O ja, dat is ook zo. Chelsea meldde zich bij Ajax, maar niet met Lemic. Lemic zat al bij PSV en ging zo met Arnesen/Peter Kenyon en allerlei makelaars werken. Klopt het zo?Jöhnk schreef:Neej, onzin. Lemic is via Gerets, die hij van bij Lierse kende, bij PSV binnengekomen. Vanuit PSV heeft hij zich opgewerkt.
Kijk eens aan. Behalve de duivel in eigen persoon is HtC ook zetbaas van Abramovitsj. En hoe kom je daarbij, als ik vragen mag?Ajax kent Lemic ongetwijfeld, net als Feyenoord hem kent. Die man zit overal. Maar heeft Lemic ook echt macht binnen Ajax? Zit er een contactpersoon die deel uitmaakt van het MSI-netwerk? Zoals HTC, zeg maar.
Geen idee wie de contactpersoon van Lemic binnen Ajax is. Maar hij doet heus deals voor Ajax. Dat heeft de Sulejmani-transfer bewezen.
Oh, dus je mag wel zeggen dat er binnen Ajax een zetbaas van Abramovic schuilt, maar je mag het niet over HTC zeggen? Die zelf nb min of meer heeft toegegeven tot dat netwerk te behoren, en compleet 'toevalligjoey schreef:
Kijk eens aan. Behalve de duivel in eigen persoon is HtC ook zetbaas van Abramovitsj. En hoe kom je daarbij, als ik vragen mag?
Geen idee wie de contactpersoon van Lemic binnen Ajax is. Maar hij doet heus deals voor Ajax. Dat heeft de Sulejmani-transfer bewezen.
even later naar Chelsea vertrekt. Kom kom, jij mag ook wel eens wat terrein prijsgeven, hoor.
Hoeveel zal HTC aan al die transfers verdiend hebben, los van die transfer naar Chelsea?
HtC was trainer van NAC en toen assistent van Rijkaard. Zou hij dan interessant zijn geweest voor de Chelsea-connectie? En bij Ajax heb ik er nooit iets van gemerkt dat hij banden met Chelsea zou hebben gehad. Ik zou haast zeggen: was het maar waar geweest, dan hadden we misschien betere spelers gekregen, hehe.
Later ging hij naar Chelsea, waarschijnlijk omdat hij een bepaalde reputatie genoot als assistent na Barcelona. Of misschien heeft MvG hem aangebracht.
Hoe dan ook, wat er sindsdien met hem is gebeurd, heb ik niet zo gevolgd. Misschien zit hij er inmiddels tot zijn nek in, dat zou kunnen.
Later ging hij naar Chelsea, waarschijnlijk omdat hij een bepaalde reputatie genoot als assistent na Barcelona. Of misschien heeft MvG hem aangebracht.

Nou, dan zijn we daar klaar mee. Op deze manier vind ik het niet interessant om met jou te discussiëren..... snik blubber....Harm schreef:Welke woorden van Blind? Dat er alleen aanvallende versterking gehaald wordt wanneer deze niet teveel kost?
Jij vindt het al positief als Blind meldt dat hij moet pissen.

Nee, ff serieus: grote vriend als je nou gewoon gelezen had wat ik schreef dan had je gesnapt dat ik doelde op dit stukje proza uit bv parool:
Daar heeft hij het dus over "de selectie" en niet alleen maar de spitspositie.Ajax laat zich niet opjagen en weigert grote investeringen te doen. Met de technische staf van Ajax zal Blind de komende tijd overleggen of de selectie nog aanvulling behoeft en of die aanvulling vanuit de eigen geledingen van de club kan komen.
Jammer hè, dat jullie voor Farfan maar zo'n aalmoes hebben gekregen

- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Het wordt hoe dan ook geen grote investering, aldus diezelfde Blind.Neefkens schreef:Het lijkt wel of de woorden van Blind ons iets meer hoop geven dat er ook in de verdediging versterkt gaat worden. "In samenspraak met de technische staf zal gekeken worden of het elftal......"
Ik hoop het maar, dan kunnen we sterker eruit komen.
Ach. Hij leverde misschien geen 20 miljoen op, maar hij kostte dan ook slechts 1,5 miljoen dollar. En hij heeft tenminste wél belangrijke doelpunten gemaakt in de CL. Het is maar wat je belangrijk vindt, financiële of sportieve successen.Neefkens schreef:Daar heeft hij het dus over "de selectie" en niet alleen maar de spitspositie.Ajax laat zich niet opjagen en weigert grote investeringen te doen. Met de technische staf van Ajax zal Blind de komende tijd overleggen of de selectie nog aanvulling behoeft en of die aanvulling vanuit de eigen geledingen van de club kan komen.
Jammer hè, dat jullie voor Farfan maar zo'n aalmoes hebben gekregen