Aankopen SUGGESTIES

Bojan naar Ajax? Of toch Chivu?

Moderator: mods

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » do dec 04, 2008 4:14 pm

joey schreef:Maar serieus, wie weet kan Lemic bij Ajax een balletje opgooien.
Waarom zou hij dat doen terwijl hij meer contacten in Athene heeft?

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » do dec 04, 2008 4:16 pm

Wie zegt dat. Ik kan je al wel vertellen dat een deal zo is gemaakt. Suarez gaat in de zomer weg en wlelicht wil Lemic daar wel een graantje meepikken. Pana heeft geen spelers van +20 miljoen potentie. Ajax wel.

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » do dec 04, 2008 4:24 pm

Daar gaat het niet om. Ajax heeft al jaren interessantere spelers dan PSV, toch zat Lemic 'daar' en niet 'hier'.

Het gaat om de contactpersonen. Waar zijn contactpersonen zitten, daar zit Lemic. Vandaar ook dat Alex in verband wordt gebracht met Pana en niet met Ajax.

joey
Erelid

Bericht door joey » do dec 04, 2008 4:42 pm

Jöhnk schreef:Daar gaat het niet om. Ajax heeft al jaren interessantere spelers dan PSV, toch zat Lemic 'daar' en niet 'hier'.
Chelsea/Lemic hebben zich eerst bij Ajax gemeld, maar Arie van Eijden was niet geïnteresseerd in een deal.
Het gaat om de contactpersonen. Waar zijn contactpersonen zitten, daar zit Lemic. Vandaar ook dat Alex in verband wordt gebracht met Pana en niet met Ajax.
Vandaar dat Sulejmani en Aissati naar Ajax zijn gegaan? Bij Ajax kennen ze Lemic heel goed. Die heeft de deal met Sneijder gedaan en Sulejmani binnengebracht.
Het stinkt aan alle kanten!

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » do dec 04, 2008 4:46 pm

Neej, onzin. Lemic is via Gerets, die hij van bij Lierse kende, bij PSV binnengekomen. Vanuit PSV heeft hij zich opgewerkt.

Ajax kent Lemic ongetwijfeld, net als Feyenoord hem kent. Die man zit overal. Maar heeft Lemic ook echt macht binnen Ajax? Zit er een contactpersoon die deel uitmaakt van het MSI-netwerk? Zoals HTC, zeg maar.

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » do dec 04, 2008 4:50 pm

Dat blijf je maar beweren, maar heb je daar ook bewijzen voor?
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » do dec 04, 2008 4:52 pm

Jazeker. HTC heeft het zelf impliciet gezegd, in de VI. Hij had Renato Agusto via zijn netwerk aangebracht bij Ajax.

Heeft joey bewijzen?

joey
Erelid

Bericht door joey » do dec 04, 2008 4:54 pm

Jöhnk schreef:Neej, onzin. Lemic is via Gerets, die hij van bij Lierse kende, bij PSV binnengekomen. Vanuit PSV heeft hij zich opgewerkt.
O ja, dat is ook zo. Chelsea meldde zich bij Ajax, maar niet met Lemic. Lemic zat al bij PSV en ging zo met Arnesen/Peter Kenyon en allerlei makelaars werken. Klopt het zo?
Ajax kent Lemic ongetwijfeld, net als Feyenoord hem kent. Die man zit overal. Maar heeft Lemic ook echt macht binnen Ajax? Zit er een contactpersoon die deel uitmaakt van het MSI-netwerk? Zoals HTC, zeg maar.
Kijk eens aan. Behalve de duivel in eigen persoon is HtC ook zetbaas van Abramovitsj. En hoe kom je daarbij, als ik vragen mag?

Geen idee wie de contactpersoon van Lemic binnen Ajax is. Maar hij doet heus deals voor Ajax. Dat heeft de Sulejmani-transfer bewezen.

LucaS

Bericht door LucaS » do dec 04, 2008 4:57 pm

joey schreef: Kijk eens aan. Behalve de duivel in eigen persoon is HtC ook zetbaas van Abramovitsj. En hoe kom je daarbij, als ik vragen mag?
Je denkt toch zeker niet dat Ten Cate niet is aangebracht bij Chelsea? Zo gaat dat in de voetbalwereld
I think I lost my fucking headache

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » do dec 04, 2008 4:57 pm

joey schreef:
Kijk eens aan. Behalve de duivel in eigen persoon is HtC ook zetbaas van Abramovitsj. En hoe kom je daarbij, als ik vragen mag?

Geen idee wie de contactpersoon van Lemic binnen Ajax is. Maar hij doet heus deals voor Ajax. Dat heeft de Sulejmani-transfer bewezen.
Oh, dus je mag wel zeggen dat er binnen Ajax een zetbaas van Abramovic schuilt, maar je mag het niet over HTC zeggen? Die zelf nb min of meer heeft toegegeven tot dat netwerk te behoren, en compleet 'toevallig
even later naar Chelsea vertrekt. Kom kom, jij mag ook wel eens wat terrein prijsgeven, hoor.

Hoeveel zal HTC aan al die transfers verdiend hebben, los van die transfer naar Chelsea?

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » do dec 04, 2008 5:06 pm

STOP, dat geouwehoer over Lemic begint de discussies weer te verkloten.

Daar hadden we bewust een aparte topic voor gemaakt zodat alle complottheorien daar in geponeerd kunnen worden. Hebben we er in de serieuze topics tenminste geen last van.

joey
Erelid

Bericht door joey » do dec 04, 2008 5:07 pm

HtC was trainer van NAC en toen assistent van Rijkaard. Zou hij dan interessant zijn geweest voor de Chelsea-connectie? En bij Ajax heb ik er nooit iets van gemerkt dat hij banden met Chelsea zou hebben gehad. Ik zou haast zeggen: was het maar waar geweest, dan hadden we misschien betere spelers gekregen, hehe.

Later ging hij naar Chelsea, waarschijnlijk omdat hij een bepaalde reputatie genoot als assistent na Barcelona. Of misschien heeft MvG hem aangebracht. :smallgrin.gif: Hoe dan ook, wat er sindsdien met hem is gebeurd, heb ik niet zo gevolgd. Misschien zit hij er inmiddels tot zijn nek in, dat zou kunnen.

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » do dec 04, 2008 5:08 pm

Neefkens schreef:STOP, dat geouwehoer over Lemic begint de discussies weer te verkloten.

Daar hadden we bewust een aparte topic voor gemaakt zodat alle complottheorien daar in geponeerd kunnen worden. Hebben we er in de serieuze topics tenminste geen last van.
BIS

LucaS

Bericht door LucaS » do dec 04, 2008 5:11 pm

Vast wel, en Huntelaar geniet ook een bepaalde reputatie waardoor hij interessant was voor Real.

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » do dec 04, 2008 5:21 pm

Het lijkt wel of de woorden van Blind ons iets meer hoop geven dat er ook in de verdediging versterkt gaat worden. "In samenspraak met de technische staf zal gekeken worden of het elftal......"

Ik hoop het maar, dan kunnen we sterker eruit komen.

Harm

Bericht door Harm » do dec 04, 2008 7:49 pm

Welke woorden van Blind? Dat er alleen aanvallende versterking gehaald wordt wanneer deze niet teveel kost?

Jij vindt het al positief als Blind meldt dat hij moet pissen.

Beloki

Bericht door Beloki » do dec 04, 2008 7:51 pm

Harm schreef:
Is ook heel positief. Je moest eens weten wat er gebeurd als je er heel de dag mee rondloopt! :hypocrite.gif:
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09

Harm

Bericht door Harm » do dec 04, 2008 7:52 pm

Het is inderdaad wel ontzettend lekker als je het heel de avond uitstelt en dan eindelijk van jezelf mag!

LucaS

Bericht door LucaS » do dec 04, 2008 7:54 pm

Beschuldig jij Blind nu van dopinggebruik?

Harm

Bericht door Harm » do dec 04, 2008 7:57 pm

Bij een drankje past een lijntje, meer zeg ik niet :hypocrite.gif: :cokesmile.gif:

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » do dec 04, 2008 8:03 pm

Harm schreef:Welke woorden van Blind? Dat er alleen aanvallende versterking gehaald wordt wanneer deze niet teveel kost?

Nou, dan zijn we daar klaar mee. Op deze manier vind ik het niet interessant om met jou te discussiëren..... snik blubber.... :hypocrite.gif:

Nee, ff serieus: grote vriend als je nou gewoon gelezen had wat ik schreef dan had je gesnapt dat ik doelde op dit stukje proza uit bv parool:

Ajax laat zich niet opjagen en weigert grote investeringen te doen. Met de technische staf van Ajax zal Blind de komende tijd overleggen of de selectie nog aanvulling behoeft en of die aanvulling vanuit de eigen geledingen van de club kan komen.
Daar heeft hij het dus over "de selectie" en niet alleen maar de spitspositie.

Jammer hè, dat jullie voor Farfan maar zo'n aalmoes hebben gekregen :1evil.gif:

peter

Bericht door peter » do dec 04, 2008 8:26 pm

Neefkens schreef:Het lijkt wel of de woorden van Blind ons iets meer hoop geven dat er ook in de verdediging versterkt gaat worden. "In samenspraak met de technische staf zal gekeken worden of het elftal......"

Ik hoop het maar, dan kunnen we sterker eruit komen.
Het wordt hoe dan ook geen grote investering, aldus diezelfde Blind.

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » do dec 04, 2008 8:34 pm

Lijkt me handiger dan dat je nu al gaat zeggen dat je BIG gaat spenden.
Denk je ook niet?

peter

Bericht door peter » do dec 04, 2008 8:36 pm

Stel je voor dat andere clubs eens weten dat we Huntelaar voor een aardige som hebben verkocht. Dan zijn we echt de pineut inderdaad en gaan we veel te veel betalen.

Harm

Bericht door Harm » do dec 04, 2008 8:38 pm

Neefkens schreef:
Ajax laat zich niet opjagen en weigert grote investeringen te doen. Met de technische staf van Ajax zal Blind de komende tijd overleggen of de selectie nog aanvulling behoeft en of die aanvulling vanuit de eigen geledingen van de club kan komen.
Daar heeft hij het dus over "de selectie" en niet alleen maar de spitspositie.

Jammer hè, dat jullie voor Farfan maar zo'n aalmoes hebben gekregen :1evil.gif:
Ach. Hij leverde misschien geen 20 miljoen op, maar hij kostte dan ook slechts 1,5 miljoen dollar. En hij heeft tenminste wél belangrijke doelpunten gemaakt in de CL. Het is maar wat je belangrijk vindt, financiële of sportieve successen. :smallgrin.gif:

Plaats reactie