Ajax - Utrecht 30-11-2008
Ben ik zeker met je eens. Zoals ik al zei, tot rond de 16 zag het er wat mij betreft wel heel behoorlijk uit, maar het vervolg was steeds slordig. En van individuele bevliegingen voorin kunnen we het vooralsnog ook niet hebben. Suarez lukt weinig en als hem wel wat lukt, wordt ie direct getorpedeerd. Sulejmani is weer vrijwel onzichtbaar. Begin ik me toch wel zorgen over te maken.Voetske schreef:
Maakt mij ook niks uit.Maar je zult het toch met me eens zijn, denk ik, dat ondanks het meeste balbezit de kansjes op 3 vingers te tellen zijn.Als je dan zoveel beweeglijke spelers voorin heb zou er toch veel meer te zien moeten zijn van overleg.Tot nu toe zie ik veel pogingen tot eenmans akties, die door de Utrechters met veel inzet te niet worden gedaan.
- Ajaciedjuh
Veel ballen springen van de voet, waardoor 't rommelig is en veel overtredingen ontstaan. Schijts liet 't even uit de hand lopen en probeerde 't te herstellen o.a. door een onterechte gele kaart van Vermaelen.Peter schreef:Ajax speelt in te laag tempo (what's new) en heeft geen middenveld. Alles liep via rechts, want daar staat/stond de onthutsend slechte Nesu. Daar moet je dan van profiteren, maar het is allemaal stilstaand voetbal. Voorspelbaar als de neten ook.
Enoh valt trouwens ook niet mee. Levert heel veel ballen in.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Nee, want de Jong is er ook niet bij. Hij kiest voor Schilder, Alderweireld en Silva. Tsja, nu heb je dus een probleem.MVH schreef:Gabri voor Enoh dan maar. Meer smaken hebben we niet.
Meen je dat echt, Zuidema van 'heel behoorlijk tot de 16'? Ajax geeft zoveel tijd weg dat Utrecht in alle rust een muurtje kan optrekken. Stilstaand voetbal. Het zegt genoeg dat er niet eens ruimte is voor een schot uit tweede lijn. Ik vind het echt heel slecht tot nu toe.
Afijn, ik vind dat tot de zestien ook wel een beetje tegenvallen.Maar okee, ook dat is wel eens slechter geweest.Zuidema schreef:Ben ik zeker met je eens. Zoals ik al zei, tot rond de 16 zag het er wat mij betreft wel heel behoorlijk uit, maar het vervolg was steeds slordig. En van individuele bevliegingen voorin kunnen we het vooralsnog ook niet hebben. Suarez lukt weinig en als hem wel wat lukt, wordt ie direct getorpedeerd. Sulejmani is weer vrijwel onzichtbaar. Begin ik me toch wel zorgen over te maken.Voetske schreef:
Maakt mij ook niks uit.Maar je zult het toch met me eens zijn, denk ik, dat ondanks het meeste balbezit de kansjes op 3 vingers te tellen zijn.Als je dan zoveel beweeglijke spelers voorin heb zou er toch veel meer te zien moeten zijn van overleg.Tot nu toe zie ik veel pogingen tot eenmans akties, die door de Utrechters met veel inzet te niet worden gedaan.
Afijn AJAX zal vlug moeten scoren ..
Blij met de punten ...
Er worden bar weinig kansen gecreerd en in en rond de 16 is het niet al te best, maar ik heb Ajax toch wel degelijk vanuit de verdediging en op het middenveld met veel beweging, aanbiedende mensen en een goed baltempo zien spelen. Maar misschien heb ik per ongeluk de bril van mevrouw Zuidema op.Peter schreef:
Meen je dat echt, Zuidema van 'heel behoorlijk tot de 16'? Ajax geeft zoveel tijd weg dat Utrecht in alle rust een muurtje kan optrekken. Stilstaand voetbal. Het zegt genoeg dat er niet eens ruimte is voor een schot uit tweede lijn. Ik vind het echt heel slecht tot nu toe.
-
- AT Toto winner 15/16
Ik hoop het van harte, DS. Inderdaad wordt Sulejmani ook regelmatig fors aangepakt, had ik ook even moeten noemen. Toch zie ik nog maar bar weinig van Sulejmani. Hij moet kennelijk van heel ver komen na die blessures.Donkey Shot schreef:Sulejmani komt er wel, Zuidema. Vreemd dat je Suarez wel aangepakt ziet worden en maar even vergeet dat Sulejmani na ieder balcontact een schop krijgt. Sulejmani speelde woensdag in vergelijking met vorige week zondag al een stuk beter. Tegen Utrecht trekt hij de lijn door.
Pffff... 2e helft is het wel ploegen en ploeteren met Ajax. En nu over het hele veld...

Laatst gewijzigd door Zuidema op zo nov 30, 2008 1:48 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Sulejmani is onzichtbaar, dus ik nie weten waar jij het over hebt, Doc ..Donkey Shot schreef:Sulejmani komt er wel, Zuidema. Vreemd dat je Suarez wel aangepakt ziet worden en maar even vergeet dat Sulejmani na ieder balcontact een schop krijgt. Sulejmani speelde woensdag in vergelijking met vorige week zondag al een stuk beter. Tegen Utrecht trekt hij de lijn door.
Blij met de punten ...
Zuidema schreef:Ik hoop het van harte, DS. Inderdaad wordt Sulejmani ook regelmatig fors aangepakt, had ik ook even moeten noemen. Toch zie ik nog maar bar weinig van Sulejmani. Hij moet kennelijk van heel ver komen na die blessures.Donkey Shot schreef:Sulejmani komt er wel, Zuidema. Vreemd dat je Suarez wel aangepakt ziet worden en maar even vergeet dat Sulejmani na ieder balcontact een schop krijgt. Sulejmani speelde woensdag in vergelijking met vorige week zondag al een stuk beter. Tegen Utrecht trekt hij de lijn door.
Pffff... 2e helft is het wel ploegen en ploeteren met Ajax. En nu over het hele veld...

Blij met de punten ...
-
- AT Toto winner 15/16
Zul je net zien dat ie scoort, maar ben het met je eens hoor.Voetske schreef:Sulejmani is onzichtbaar, dus ik nie weten waar jij het over hebt, Doc ..Donkey Shot schreef:Sulejmani komt er wel, Zuidema. Vreemd dat je Suarez wel aangepakt ziet worden en maar even vergeet dat Sulejmani na ieder balcontact een schop krijgt. Sulejmani speelde woensdag in vergelijking met vorige week zondag al een stuk beter. Tegen Utrecht trekt hij de lijn door.
Maar daar ging het niet over.Hij zal best gaan goeien, maar vandaag was ie , behalve de goal, weinig aanwezig .. niet dat het me iets uitmaakt ..Zuidema schreef:Zo onzichtbaar en toch nog scoren. Kan je nagaan wat er gaat gebeuren, als ie wel weer zijn ouwe vorm te pakken heeft.Donkey Shot schreef:
de onzichtbare sulejmani scoort 1-1, zo zwak speelt-ie nou voetske!
Blij met de punten ...
- Monkey Tonk
Het zal wel .. zie maar wat je wilt zienDonkey Shot schreef:ik heb in de eerste helft meerdere leuke acties gezien van hem. de 1-2 met suares mag als voorbeeld gelden en is een goed teken dat de 2 zich meer en meer als koppel laten. En je moet je ook beseffen dat Sulejmani nog niet 100% is en wel na 90% van zijn acties een schop te verduren kreeg.

Blij met de punten ...