Ajax - Utrecht 30-11-2008

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
MVH

Bericht door MVH » zo nov 30, 2008 1:29 pm

Gabri voor Enoh dan maar. Meer smaken hebben we niet.

Zuidema

Bericht door Zuidema » zo nov 30, 2008 1:31 pm

Voetske schreef:
Maakt mij ook niks uit.Maar je zult het toch met me eens zijn, denk ik, dat ondanks het meeste balbezit de kansjes op 3 vingers te tellen zijn.Als je dan zoveel beweeglijke spelers voorin heb zou er toch veel meer te zien moeten zijn van overleg.Tot nu toe zie ik veel pogingen tot eenmans akties, die door de Utrechters met veel inzet te niet worden gedaan.
Ben ik zeker met je eens. Zoals ik al zei, tot rond de 16 zag het er wat mij betreft wel heel behoorlijk uit, maar het vervolg was steeds slordig. En van individuele bevliegingen voorin kunnen we het vooralsnog ook niet hebben. Suarez lukt weinig en als hem wel wat lukt, wordt ie direct getorpedeerd. Sulejmani is weer vrijwel onzichtbaar. Begin ik me toch wel zorgen over te maken.

Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » zo nov 30, 2008 1:31 pm

ik vind alleen de stand minder, maar op zich is t een redelijke partij. De stand en die Eppo in 't zwart.

Toppie

Bericht door Toppie » zo nov 30, 2008 1:31 pm

Ik zie toch meer in Sno 20 minuten voor tijd bij de stand 0-1 invallen Er moet iig snel worden gescoord maar ik vrees deze middag :hupajax.gif:

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » zo nov 30, 2008 1:31 pm

Peter schreef:Ajax speelt in te laag tempo (what's new) en heeft geen middenveld. Alles liep via rechts, want daar staat/stond de onthutsend slechte Nesu. Daar moet je dan van profiteren, maar het is allemaal stilstaand voetbal. Voorspelbaar als de neten ook.

Enoh valt trouwens ook niet mee. Levert heel veel ballen in.
Veel ballen springen van de voet, waardoor 't rommelig is en veel overtredingen ontstaan. Schijts liet 't even uit de hand lopen en probeerde 't te herstellen o.a. door een onterechte gele kaart van Vermaelen.

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » zo nov 30, 2008 1:33 pm

MVH schreef:Gabri voor Enoh dan maar. Meer smaken hebben we niet.
Nee, want de Jong is er ook niet bij. Hij kiest voor Schilder, Alderweireld en Silva. Tsja, nu heb je dus een probleem.

Meen je dat echt, Zuidema van 'heel behoorlijk tot de 16'? Ajax geeft zoveel tijd weg dat Utrecht in alle rust een muurtje kan optrekken. Stilstaand voetbal. Het zegt genoeg dat er niet eens ruimte is voor een schot uit tweede lijn. Ik vind het echt heel slecht tot nu toe.

999

Bericht door 999 » zo nov 30, 2008 1:36 pm

Zuidema schreef:
Voetske schreef:
Maakt mij ook niks uit.Maar je zult het toch met me eens zijn, denk ik, dat ondanks het meeste balbezit de kansjes op 3 vingers te tellen zijn.Als je dan zoveel beweeglijke spelers voorin heb zou er toch veel meer te zien moeten zijn van overleg.Tot nu toe zie ik veel pogingen tot eenmans akties, die door de Utrechters met veel inzet te niet worden gedaan.
Ben ik zeker met je eens. Zoals ik al zei, tot rond de 16 zag het er wat mij betreft wel heel behoorlijk uit, maar het vervolg was steeds slordig. En van individuele bevliegingen voorin kunnen we het vooralsnog ook niet hebben. Suarez lukt weinig en als hem wel wat lukt, wordt ie direct getorpedeerd. Sulejmani is weer vrijwel onzichtbaar. Begin ik me toch wel zorgen over te maken.
Afijn, ik vind dat tot de zestien ook wel een beetje tegenvallen.Maar okee, ook dat is wel eens slechter geweest.

Afijn AJAX zal vlug moeten scoren ..
Blij met de punten ...

Zuidema

Bericht door Zuidema » zo nov 30, 2008 1:36 pm

Peter schreef:
Meen je dat echt, Zuidema van 'heel behoorlijk tot de 16'? Ajax geeft zoveel tijd weg dat Utrecht in alle rust een muurtje kan optrekken. Stilstaand voetbal. Het zegt genoeg dat er niet eens ruimte is voor een schot uit tweede lijn. Ik vind het echt heel slecht tot nu toe.
Er worden bar weinig kansen gecreerd en in en rond de 16 is het niet al te best, maar ik heb Ajax toch wel degelijk vanuit de verdediging en op het middenveld met veel beweging, aanbiedende mensen en een goed baltempo zien spelen. Maar misschien heb ik per ongeluk de bril van mevrouw Zuidema op.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » zo nov 30, 2008 1:37 pm

Peter schreef: Enoh valt trouwens ook niet mee. Levert heel veel ballen in.
Enoh valt al een paar wedstrijden niet mee en ik wil zo graag eens de Sulejmani die we vorig jaar bij H'veen zagen zien.

999

Bericht door 999 » zo nov 30, 2008 1:38 pm

Ajax zou is wat sneller het middenveld moeten oversteken .. en niet alles naar binnen/midden trekken ..
Laatst gewijzigd door 999 op zo nov 30, 2008 1:41 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...

Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » zo nov 30, 2008 1:41 pm

Sulejmani komt er wel, Zuidema. Vreemd dat je Suarez wel aangepakt ziet worden en maar even vergeet dat Sulejmani na ieder balcontact een schop krijgt. Sulejmani speelde woensdag in vergelijking met vorige week zondag al een stuk beter. Tegen Utrecht trekt hij de lijn door.

Zuidema

Bericht door Zuidema » zo nov 30, 2008 1:47 pm

Donkey Shot schreef:Sulejmani komt er wel, Zuidema. Vreemd dat je Suarez wel aangepakt ziet worden en maar even vergeet dat Sulejmani na ieder balcontact een schop krijgt. Sulejmani speelde woensdag in vergelijking met vorige week zondag al een stuk beter. Tegen Utrecht trekt hij de lijn door.
Ik hoop het van harte, DS. Inderdaad wordt Sulejmani ook regelmatig fors aangepakt, had ik ook even moeten noemen. Toch zie ik nog maar bar weinig van Sulejmani. Hij moet kennelijk van heel ver komen na die blessures.

Pffff... 2e helft is het wel ploegen en ploeteren met Ajax. En nu over het hele veld... :excited.gif:
Laatst gewijzigd door Zuidema op zo nov 30, 2008 1:48 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

999

Bericht door 999 » zo nov 30, 2008 1:48 pm

Donkey Shot schreef:Sulejmani komt er wel, Zuidema. Vreemd dat je Suarez wel aangepakt ziet worden en maar even vergeet dat Sulejmani na ieder balcontact een schop krijgt. Sulejmani speelde woensdag in vergelijking met vorige week zondag al een stuk beter. Tegen Utrecht trekt hij de lijn door.
Sulejmani is onzichtbaar, dus ik nie weten waar jij het over hebt, Doc ..
Blij met de punten ...

999

Bericht door 999 » zo nov 30, 2008 1:49 pm

Zuidema schreef:
Ik hoop het van harte, DS. Inderdaad wordt Sulejmani ook regelmatig fors aangepakt, had ik ook even moeten noemen. Toch zie ik nog maar bar weinig van Sulejmani. Hij moet kennelijk van heel ver komen na die blessures.

Pffff... 2e helft is het wel ploegen en ploeteren met Ajax. En nu over het hele veld... :excited.gif:
:aai.gif:
Blij met de punten ...

999

Bericht door 999 » zo nov 30, 2008 1:51 pm

Ik zeg niks meer :blush.gif:
Blij met de punten ...

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » zo nov 30, 2008 1:51 pm

Voetske schreef:
Sulejmani is onzichtbaar, dus ik nie weten waar jij het over hebt, Doc ..
Zul je net zien dat ie scoort, maar ben het met je eens hoor.

Zuidema

Bericht door Zuidema » zo nov 30, 2008 1:51 pm

NOU JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.... :tifoajax.gif:

Eindelijk een goeie aanval en prompt een doelpunt...

Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » zo nov 30, 2008 1:52 pm

dan zit je meer met je neus voor de monitor, dan voor je beeldscherm.

de onzichtbare sulejmani scoort 1-1, zo zwak speelt-ie nou voetske!

999

Bericht door 999 » zo nov 30, 2008 1:53 pm

Donkey Shot schreef:dan zit je meer met je neus voor de monitor, dan voor je beeldscherm.

Jij weet ook Doc dat wat je zegt Bullshit is.Blij dat ie scoort maar tot dan NIKS gezien van sulejmani
Blij met de punten ...

Zuidema

Bericht door Zuidema » zo nov 30, 2008 1:57 pm

Donkey Shot schreef:
Zo onzichtbaar en toch nog scoren. Kan je nagaan wat er gaat gebeuren, als ie wel weer zijn ouwe vorm te pakken heeft.

999

Bericht door 999 » zo nov 30, 2008 1:59 pm

Zuidema schreef:
Donkey Shot schreef:
Zo onzichtbaar en toch nog scoren. Kan je nagaan wat er gaat gebeuren, als ie wel weer zijn ouwe vorm te pakken heeft.
Maar daar ging het niet over.Hij zal best gaan goeien, maar vandaag was ie , behalve de goal, weinig aanwezig .. niet dat het me iets uitmaakt ..
Blij met de punten ...

Monkey Tonk

Bericht door Monkey Tonk » zo nov 30, 2008 2:01 pm

Onzichtbaar is een wapen.
Uit MT's Grote Sprookjesboek ...
29 augustus 2018: 'Als Ajax door blijft groeien kunnen ze de CL winnen'.

Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » zo nov 30, 2008 2:02 pm

ik heb in de eerste helft meerdere leuke acties gezien van hem. de 1-2 met suares mag als voorbeeld gelden en is een goed teken dat de 2 zich meer en meer als koppel laten. En je moet je ook beseffen dat Sulejmani nog niet 100% is en wel na 90% van zijn acties een schop te verduren kreeg.

999

Bericht door 999 » zo nov 30, 2008 2:04 pm

Donkey Shot schreef:ik heb in de eerste helft meerdere leuke acties gezien van hem. de 1-2 met suares mag als voorbeeld gelden en is een goed teken dat de 2 zich meer en meer als koppel laten. En je moet je ook beseffen dat Sulejmani nog niet 100% is en wel na 90% van zijn acties een schop te verduren kreeg.
Het zal wel .. zie maar wat je wilt zien :aai.gif: :smallgrin.gif:
Blij met de punten ...

999

Bericht door 999 » zo nov 30, 2008 2:06 pm

Die Suarez .. had ie in een keer moeten nemen ..
Blij met de punten ...

Plaats reactie