Dario Cvitanich
Moderator: mods
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Dario Cvitanich (foto) verlangt alweer naar een terugkeer richting Argentinië. De aanvaller werd bij de start van het huidige seizoen overgenomen van Banfield, maar komt vooralsnog weinig voor in de plannen van Ajax-coach Marco van Basten. De kleine spits, die zich het afgelopen seizoen liet kronen tot topscorer van de hoogste Argentijnse voetbalafdeling, zou zijn zaakwaarnemer hebben gevraagd om een club te zoeken in zijn vaderland die bereid is hem tot aan het eind van dit seizoen te huren. Boca Juniors wordt genoemd als belangrijkste gegadigde. (Clarín)
VZ
- Daily Blind
Mee eens. Suarez is een goede speler, maar afgelopen zondag kon hij doen en laten wat hij wilde, want PSV deed geen moeite om te verdedigen. Op grond van die wedstrijd zou ik Suarez niet tot de ideale centrumspits willen uitroepen.LucaS schreef:Suarez heeft één hele wedstrijden als spits gespeeld tegen een zeer matige ploeg. Je evaluatie van Suarez als spits lijkt mij wat voorbarig
Het stinkt aan alle kanten!
Suarez doet het net zo geweldig als rechtsbuiten. KJH verkopen, Arnautovic en Wolfswinkel halen. Cvitanich als eerste spits doorschuiven.Zlatan Son of God schreef:Suarez doet het geweldig! Lekker laten staan en Huntelaar verkopen!De Dominee schreef:Volgens de Telegraaf traint Cvitanich inmiddels weer met de groep mee. Prima!
Na AZ tot de winterstop laten spitsen.
Face your fears and live your dreams, No Fear
- Daily Blind
Precies. Wanneer Suárez de bal met de rug naar de goal in de as kreeg leverde het over het algemeen niet veel nuttigers op dan overtredingen mee.joey schreef:Mee eens. Suarez is een goede speler, maar afgelopen zondag kon hij doen en laten wat hij wilde, want PSV deed geen moeite om te verdedigen. Op grond van die wedstrijd zou ik Suarez niet tot de ideale centrumspits willen uitroepen.LucaS schreef:Suarez heeft één hele wedstrijden als spits gespeeld tegen een zeer matige ploeg. Je evaluatie van Suarez als spits lijkt mij wat voorbarig
Ik zou ook met Cvitanich in de spits blijven spelen. Je moet er dit seizoen achter komen waar die jongen staat. Emanuelson weer naar achteren halen en dan Sulejmani op links.
Zijn ze in Spanje en Italië erg blij mee!Precies. Wanneer Suárez de bal met de rug naar de goal in de as kreeg leverde het over het algemeen niet veel nuttigers op dan overtredingen mee.
Wat levert het op als KJH die ballen krijgt? Niet eens een vrije trap.
Is Suarez de ideale centrumspits voor Ajax? Weet ik niet, maar om daarmee aan te tonen hij het na één wedstrijd niet is!!!! Suarez is 21 en doet het niet slecht voor zijn leeftijd, hij scoort vaak, is aanwezig bij 60%(?info AD) van de doelpunten. Statistieken van andere spelers heb ik niet gezien, maar lijken me niet beter te zijn.
Ik zie alleen dat verdedigers wel moeite hebben met Suarez en niet met KJH. KJH is normaal gesproken, dit seizoen lukt het niet, sterker in vrije ballen in de zestien. Dat soort ballen krijg je tegen zwakkere tegenstanders.
Nu blijkt psv zwak te verdedigen, gelukkig denk, maar blijkbaar heeft Suarez daar dan weer niets mee te maken! In dat geval hoeft Urby ook niet te worden opgehemeld, want die speelde tegen dezelfde verdediging enz.
Wees blij dat we nu wel hebben gescoord tegen psv. ik vond psv vorig seizoen ook zwak, maar toen scoorden we niet!
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
Dit is trouwens niet waar. Boca wilde wel flink wat geld neertellen om Cvitanich van Ajax te huren, maar Ajax en Cvitanich hadden geen interesse.Peter schreef:Dario Cvitanich (foto) verlangt alweer naar een terugkeer richting Argentinië. De aanvaller werd bij de start van het huidige seizoen overgenomen van Banfield, maar komt vooralsnog weinig voor in de plannen van Ajax-coach Marco van Basten. De kleine spits, die zich het afgelopen seizoen liet kronen tot topscorer van de hoogste Argentijnse voetbalafdeling, zou zijn zaakwaarnemer hebben gevraagd om een club te zoeken in zijn vaderland die bereid is hem tot aan het eind van dit seizoen te huren. Boca Juniors wordt genoemd als belangrijkste gegadigde. (Clarín)
VZ
Cvitanich zelf denkt dat hij tegen Utrecht weer op de bank zal zitten, in mag vallen en dan de dag daarop met Jong Ajax mee zal spelen tegen Jong De Graafschap.
- InnerHarbour
Als deze jongen nu geen kans krijgt wil die weg , lijkt mij logisch maar 6.5 miljoen.J.G. schreef:Genoeg over KJH, deze jongen mag het gaan laten zien komende tijd.
Hij maakt tot nu toe vooral een gretige indruk. Heb nog niet echt kunnen zien hoe hij voetballend is en of hij doeltreffend is, we gaan het zien!
Blind heeft het gezegd!
ADVoor de opvolging van Huntelaar zet Ajax in op Dario Cvitanich. Blind in het Algemeen Dagblad: "Cvitanich hebben we bewust al in april vastgelegd. Misschien dat we in januari daarnaast nog een aanvallend ingestelde speler halen, maar daar willen we dan niet veel kosten aan kwijt zijn."
En Marco ook...
,,We hebben Cvitanich in de aanloop van dit seizoen al als vervanger van Klaas-Jan Huntelaar aangetrokken'', verklaarde coach Marco van Basten vrijdagmiddag na de training van Ajax. ,,Dan lijkt het mij ook logisch dat we hem nu een kans gunnen. De intentie is om zondag al met hem te beginnen.''
Ajax nam Cvitanich voor ruim 6 miljoen euro over van Banfield. ,,Hij scoort niet zo makkelijk als Huntelaar'', verwacht Van Basten. ,,Maar hij is wel heel gevaarlijk en brengt andere aanvallers ook in stelling. Luis Suárez en Miralem Sulejmani hebben ook veel scorend vermogen.''
- Daily Blind
- El Clavo
- AT Toto winner 08/09
*Zucht* Hij is er 2 maanden uit geweest, speelde daarvoor ook nog niet zoveel en nu moet hij opeens de topscorer van Nederland van de afgelopen twee jaar gaan vervangen? Hij stond er een paar keer trouwens prima voor, maar werd niet aangespeeld, door Enoh onder andere die het nodig vond die bal de tribunes in te knallen. Geef hem een kans.
Vandaar de interesse in Vennegoor, waarschijnlijk. 
Maar ik ben het met El Clavo eens, geef die jongen een kans.

Maar ik ben het met El Clavo eens, geef die jongen een kans.
Laatst gewijzigd door Duke op ma dec 08, 2008 3:09 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
- Daily Blind
Ook al mis je bijna 2 maand, simpele dingen verleer je niet. Hij is in iedergeval niet het type spits wat wij heel ahrd nodig zijn.El Clavo schreef:*Zucht* Hij is er 2 maanden uit geweest, speelde daarvoor ook nog niet zoveel en nu moet hij opeens de topscorer van Nederland van de afgelopen twee jaar gaan vervangen? Hij stond er een paar keer trouwens prima voor, maar werd niet aangespeeld, door Enoh onder andere die het nodig vond die bal de tribunes in te knallen. Geef hem een kans.