Dario Cvitanich

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » wo okt 29, 2008 10:34 am

En Evander Sno.

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » do okt 30, 2008 10:42 am

Dario Cvitanich (foto) verlangt alweer naar een terugkeer richting Argentinië. De aanvaller werd bij de start van het huidige seizoen overgenomen van Banfield, maar komt vooralsnog weinig voor in de plannen van Ajax-coach Marco van Basten. De kleine spits, die zich het afgelopen seizoen liet kronen tot topscorer van de hoogste Argentijnse voetbalafdeling, zou zijn zaakwaarnemer hebben gevraagd om een club te zoeken in zijn vaderland die bereid is hem tot aan het eind van dit seizoen te huren. Boca Juniors wordt genoemd als belangrijkste gegadigde. (Clarín)

VZ

Michael_B

Bericht door Michael_B » do okt 30, 2008 10:43 am

Het is Voetbalzone bekend dat hij er tot januari uitligt? Prutstuk. Hij heeft juist aangegeven dit jaar als leerjaar te zien achter KJH, om volgend jaar te willen vlammen.
Face your fears and live your dreams, No Fear

Jesse

Bericht door Jesse » do okt 30, 2008 11:17 am

Het staat ook bij de geruchten. Onzin dus.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Michael_B

Bericht door Michael_B » vr nov 21, 2008 12:42 pm

Volgens de Telegraaf traint Cvitanich inmiddels weer met de groep mee. Prima!

Na AZ tot de winterstop laten spitsen.

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » vr nov 21, 2008 12:44 pm

De Dominee schreef:Volgens de Telegraaf traint Cvitanich inmiddels weer met de groep mee. Prima!

Suarez doet het geweldig! Lekker laten staan en Huntelaar verkopen!

LucaS

Bericht door LucaS » vr nov 21, 2008 12:48 pm

Suarez heeft één hele wedstrijden als spits gespeeld tegen een zeer matige ploeg. Je evaluatie van Suarez als spits lijkt mij wat voorbarig
I think I lost my fucking headache

joey
Erelid

Bericht door joey » vr nov 21, 2008 12:55 pm

LucaS schreef:Suarez heeft één hele wedstrijden als spits gespeeld tegen een zeer matige ploeg. Je evaluatie van Suarez als spits lijkt mij wat voorbarig
Mee eens. Suarez is een goede speler, maar afgelopen zondag kon hij doen en laten wat hij wilde, want PSV deed geen moeite om te verdedigen. Op grond van die wedstrijd zou ik Suarez niet tot de ideale centrumspits willen uitroepen.
Het stinkt aan alle kanten!

Michael_B

Bericht door Michael_B » vr nov 21, 2008 12:57 pm

Zlatan Son of God schreef:
De Dominee schreef:Volgens de Telegraaf traint Cvitanich inmiddels weer met de groep mee. Prima!

Suarez doet het geweldig! Lekker laten staan en Huntelaar verkopen!
Suarez doet het net zo geweldig als rechtsbuiten. KJH verkopen, Arnautovic en Wolfswinkel halen. Cvitanich als eerste spits doorschuiven.

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » vr nov 21, 2008 1:34 pm

LucaS schreef:Suarez heeft één hele wedstrijden als spits gespeeld tegen een zeer matige ploeg. Je evaluatie van Suarez als spits lijkt mij wat voorbarig
De manier van spelen in die ene wedstrijd was meer overtuigend dan het dramatische spel van Huntelaar sinds zijn komst.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » vr nov 21, 2008 1:36 pm

joey schreef:
Mee eens. Suarez is een goede speler, maar afgelopen zondag kon hij doen en laten wat hij wilde, want PSV deed geen moeite om te verdedigen. Op grond van die wedstrijd zou ik Suarez niet tot de ideale centrumspits willen uitroepen.
Precies. Wanneer Suárez de bal met de rug naar de goal in de as kreeg leverde het over het algemeen niet veel nuttigers op dan overtredingen mee.

Ik zou ook met Cvitanich in de spits blijven spelen. Je moet er dit seizoen achter komen waar die jongen staat. Emanuelson weer naar achteren halen en dan Sulejmani op links.

Aristides

Bericht door Aristides » vr nov 21, 2008 4:47 pm

Precies. Wanneer Suárez de bal met de rug naar de goal in de as kreeg leverde het over het algemeen niet veel nuttigers op dan overtredingen mee.
Zijn ze in Spanje en Italië erg blij mee!

Wat levert het op als KJH die ballen krijgt? Niet eens een vrije trap.

Is Suarez de ideale centrumspits voor Ajax? Weet ik niet, maar om daarmee aan te tonen hij het na één wedstrijd niet is!!!! Suarez is 21 en doet het niet slecht voor zijn leeftijd, hij scoort vaak, is aanwezig bij 60%(?info AD) van de doelpunten. Statistieken van andere spelers heb ik niet gezien, maar lijken me niet beter te zijn.

Ik zie alleen dat verdedigers wel moeite hebben met Suarez en niet met KJH. KJH is normaal gesproken, dit seizoen lukt het niet, sterker in vrije ballen in de zestien. Dat soort ballen krijg je tegen zwakkere tegenstanders.

Nu blijkt psv zwak te verdedigen, gelukkig denk, maar blijkbaar heeft Suarez daar dan weer niets mee te maken! In dat geval hoeft Urby ook niet te worden opgehemeld, want die speelde tegen dezelfde verdediging enz.

Wees blij dat we nu wel hebben gescoord tegen psv. ik vond psv vorig seizoen ook zwak, maar toen scoorden we niet!
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » vr nov 21, 2008 5:00 pm

Peter schreef:
Dario Cvitanich (foto) verlangt alweer naar een terugkeer richting Argentinië. De aanvaller werd bij de start van het huidige seizoen overgenomen van Banfield, maar komt vooralsnog weinig voor in de plannen van Ajax-coach Marco van Basten. De kleine spits, die zich het afgelopen seizoen liet kronen tot topscorer van de hoogste Argentijnse voetbalafdeling, zou zijn zaakwaarnemer hebben gevraagd om een club te zoeken in zijn vaderland die bereid is hem tot aan het eind van dit seizoen te huren. Boca Juniors wordt genoemd als belangrijkste gegadigde. (Clarín)

VZ
Dit is trouwens niet waar. Boca wilde wel flink wat geld neertellen om Cvitanich van Ajax te huren, maar Ajax en Cvitanich hadden geen interesse.

Cvitanich zelf denkt dat hij tegen Utrecht weer op de bank zal zitten, in mag vallen en dan de dag daarop met Jong Ajax mee zal spelen tegen Jong De Graafschap.

Michael_B

Bericht door Michael_B » za nov 22, 2008 11:53 am

:onfire.gif: :ajaxscarf.gif:

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » ma dec 01, 2008 10:31 pm

Nou die kan binnenkort aan de bak op de plaats waarvoor die gehaald is, ben benieuwd.

J.G.

Bericht door J.G. » wo dec 03, 2008 9:30 am

Genoeg over KJH, deze jongen mag het gaan laten zien komende tijd.
Hij maakt tot nu toe vooral een gretige indruk. Heb nog niet echt kunnen zien hoe hij voetballend is en of hij doeltreffend is, we gaan het zien!

Toppie

Bericht door Toppie » wo dec 03, 2008 9:31 am

J.G. schreef:Genoeg over KJH, deze jongen mag het gaan laten zien komende tijd.
Hij maakt tot nu toe vooral een gretige indruk. Heb nog niet echt kunnen zien hoe hij voetballend is en of hij doeltreffend is, we gaan het zien!
Als deze jongen nu geen kans krijgt wil die weg , lijkt mij logisch maar 6.5 miljoen.

J.G.

Bericht door J.G. » wo dec 03, 2008 9:33 am

Blind heeft het gezegd!
Voor de opvolging van Huntelaar zet Ajax in op Dario Cvitanich. Blind in het Algemeen Dagblad: "Cvitanich hebben we bewust al in april vastgelegd. Misschien dat we in januari daarnaast nog een aanvallend ingestelde speler halen, maar daar willen we dan niet veel kosten aan kwijt zijn."
AD

J.G.

Bericht door J.G. » vr dec 05, 2008 3:25 pm

En Marco ook...
,,We hebben Cvitanich in de aanloop van dit seizoen al als vervanger van Klaas-Jan Huntelaar aangetrokken'', verklaarde coach Marco van Basten vrijdagmiddag na de training van Ajax. ,,Dan lijkt het mij ook logisch dat we hem nu een kans gunnen. De intentie is om zondag al met hem te beginnen.''

Ajax nam Cvitanich voor ruim 6 miljoen euro over van Banfield. ,,Hij scoort niet zo makkelijk als Huntelaar'', verwacht Van Basten. ,,Maar hij is wel heel gevaarlijk en brengt andere aanvallers ook in stelling. Luis Suárez en Miralem Sulejmani hebben ook veel scorend vermogen.''

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » ma dec 08, 2008 2:21 pm

Gisteren geschrokken van het spel van onze Argentijnse topscorer.

Toppie

Bericht door Toppie » ma dec 08, 2008 2:49 pm

Zlatan Son of God schreef:Gisteren geschrokken van het spel van onze Argentijnse topscorer.
Tsja, heeft is geen Batistuta :blush.gif:

En heeft Ajax niet teveel op elkaar lijkende spitsen Mickey , Fiets en Suarez. Je moet een Bal vasthouder hebben en 1 die kan koppen nu hebben we 3 kabouter spitsen

El Clavo
AT Toto winner 08/09

Bericht door El Clavo » ma dec 08, 2008 2:59 pm

*Zucht* Hij is er 2 maanden uit geweest, speelde daarvoor ook nog niet zoveel en nu moet hij opeens de topscorer van Nederland van de afgelopen twee jaar gaan vervangen? Hij stond er een paar keer trouwens prima voor, maar werd niet aangespeeld, door Enoh onder andere die het nodig vond die bal de tribunes in te knallen. Geef hem een kans.

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » ma dec 08, 2008 2:59 pm

Vandaar de interesse in Vennegoor, waarschijnlijk. :hypocrite.gif:

Maar ik ben het met El Clavo eens, geef die jongen een kans.
Laatst gewijzigd door Duke op ma dec 08, 2008 3:09 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » ma dec 08, 2008 3:00 pm

El Clavo schreef:*Zucht* Hij is er 2 maanden uit geweest, speelde daarvoor ook nog niet zoveel en nu moet hij opeens de topscorer van Nederland van de afgelopen twee jaar gaan vervangen? Hij stond er een paar keer trouwens prima voor, maar werd niet aangespeeld, door Enoh onder andere die het nodig vond die bal de tribunes in te knallen. Geef hem een kans.
Ook al mis je bijna 2 maand, simpele dingen verleer je niet. Hij is in iedergeval niet het type spits wat wij heel ahrd nodig zijn.

joey
Erelid

Bericht door joey » ma dec 08, 2008 3:08 pm

Ik maak me er ook zorgen over, maar ik geef hem voorlopig het voordeel van de twijfel. Ik vraag me wel af of Van Basten dat ook doet, of dat hij, na nog een matige wedstrijd van Dario, een dure vervanger voor KJH gaat halen.
Het stinkt aan alle kanten!

Plaats reactie