FC Volendam - Ajax (2e ronde KNVB Beker) 12-11-2008
- Fenerbahce
Misschien omdat MVB het geen flutbeker vindt ??wimpey schreef:Nog 1 keer: die beker interesseert me de vinketering. De HCE en UEFA Cup wel.Voetske schreef: Kritisch over van Basten, nu ik vind je helemaal niet kritisch over van Basten en het elftal.Bij eerdere trainers waste je bij zo'n wanprestaties, terecht, hun oren.Nu zit je slap te lullen op potjes die komen gaan.Bij eerdre trainers hekelde je ze dat ze het elftal niet scherp kregen, dat was de taak van de trainer, nu lul je slap over 2e garnituur .. valt me vies tegen en is niet de Wimpey die ik kende ...
Daarom vat ik niet dat MVB de toch al weinige spelers die ie ter beschikking heeft op Volendam in een pot om die flutbeker losliet!
M.a.w.: ik ben dus kritisch over MVB's opstelling en handelswijze. Alright?

Jammer dat Marco en de spelers dachten dit op halve kracht wel even te kunnen winnen, pure onderschatting ... jammer ...
Before you judge someone, walk for three months in his shoes.
Ja, en ergens kon je dat zien aankomen. Het ging de hele week overal over, behalve over Volendam.Fenerbahce schreef:Misschien omdat MVB het geen flutbeker vindt ??
Jammer dat Marco en de spelers dachten dit op halve kracht wel even te kunnen winnen, pure onderschatting ... jammer ...
Mag nooit gebeuren. Schande.

- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
- Fenerbahce
Dat waren ze sowieso wel (scherp voor zondag). Vandaag hadden ze kans zich extra op te laden door een goede prestatie neer te zetten , maar dat hebben ze nagelaten.Duke schreef:Van Basten moet te vaak zijn tactische plan corrigeren, en dat kost je wissels. Verder interesseert de beker op zich me niet veel, misschien dat ze nu scherp zijn voor zondag.
Ik hoop dat dat geen invloed heeft op de wedstrijd van zondag ..

Before you judge someone, walk for three months in his shoes.
- Jinne
- Site Admin
Ben ieder geval blij dat we het niet tot de strafschoppen hebben gered. Absolute wanvertoning, die ik toch liever slechts op TT had gevolgd.
Totaal geen zin en vertrouwen meer in zondag en de wedstrijden die daarna komen. Het is gewoon ieder jaar weer hetzelfde liedje. De zoveelste poging tot een eervol plekje in de Hall of Shame.
Totaal geen zin en vertrouwen meer in zondag en de wedstrijden die daarna komen. Het is gewoon ieder jaar weer hetzelfde liedje. De zoveelste poging tot een eervol plekje in de Hall of Shame.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
- Ajaciedjuh
Telesport schreef:Van Basten: 'We missen een spits'
woensdag 12 november, door NardP, Amsterdam, 21:53u, TelesportMarco van Basten nam woensdagavond met Ajax afscheid van het bekertoernooi. Volendam plaatste zich voor eigen publiek voor de vierde ronde omdat Jack Tuyp in de tweede helft van de verlenging raakschoot: 1-0.
Ajax kreeg vooral in de tweede helft veel kansen om het duel te beslissen. 'Maar op een gegeven moment wist ik ook niet meer wie die goal moest maken', zei Van Basten. 'We missen gewoon een koelbloedige spits. Dat is wel duidelijk', doelde hij op de geblesseerde Klaas-Jan Huntelaar en Dario Cvitanich.
Van Basten: 'Het is een teleurstelling dat we uit de beker zijn geknikkerd. Ook met deze spelers hadden we van Volendam moeten winnen. Het wordt wel moeilijk als je kansen blijft missen. Dan valt die goal aan de andere kant. Dat is heel jammer. We nemen dit mee naar de komende duels met PSV en AZ'.
Van Basten zag de ziekenboeg van zijn ploeg tegen Volendam verder groeien. Urby Emanuelson meldde zich voor het duel af met een liesblessure. Oleguer (spierblessure) moest zich ook laten vervangen. Thomas Vermaelen raakte geblesseerde aan de enkel. 'Ik kan nu een elftal en een reservebank met al die geblesseerde spelers formeren', zei Van Basten.
En dan, weet jij van te voren wie er geblesseerd gaat worden.Slap gelul Wimpey.Zet je Suarz er langs is het misschien Lingdgren die geblesseerd raakt.Zet je V.d. Wiel er langs zul je zien dat het een ander is.Zelfde voor Vermaelen.Zou een hele kunst zijn als een trainer precies weet wie ie niet met opstellen i.v.m. blessures die misschien komen gaan.wimpey schreef:Nog 1 keer: die beker interesseert me de vinketering. De HCE en UEFA Cup wel.Voetske schreef: Kritisch over van Basten, nu ik vind je helemaal niet kritisch over van Basten en het elftal.Bij eerdere trainers waste je bij zo'n wanprestaties, terecht, hun oren.Nu zit je slap te lullen op potjes die komen gaan.Bij eerdre trainers hekelde je ze dat ze het elftal niet scherp kregen, dat was de taak van de trainer, nu lul je slap over 2e garnituur .. valt me vies tegen en is niet de Wimpey die ik kende ...
Daarom vat ik niet dat MVB de toch al weinige spelers die ie ter beschikking heeft op Volendam in een pot om die flutbeker losliet!
M.a.w.: ik ben dus kritisch over MVB's opstelling en handelswijze. Alright?
Nee, je insteek is gewoon verkeerd.Van Basten had gewoon dat boeltje op scherp moeten krijgen tegen dit 2e rangs heen en weer clubje.Van Basten had in der ust z'n bek eens wat verder open moeten trekken ...
En zodalijk gaan we roepen, als we uitgeschakeld zijn dat de UEFA cup ons niet interseert, of het kampioenschap als we maar tweede worden.
Slap gelul.Van Basten heeft met dit elfal de zoveelste wanvertoning op het veld laten zien.Paar verdwaalde Volendammers die een beetje druk zetten op onze achterhoede en zie, en dan dat met Vermaelen, gloeiende klote zonen, hoe kun je zoiets doen, een spelers die zo geblesseerd is te laten staan .. niet normaal ..
Laatst gewijzigd door 999 op wo nov 12, 2008 10:21 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
vreemd maar dit ajax vergald mijn hele avond.... Wat een instelling van zowel de trainer + staf + datgene wat op het veld stond.
Ik pleit dan ook dat de supporters die vanaf in Volendam waren hun geld terug krijgen en dat het salaris van al diegene die vanavond in het veld stonden geen salaris krijgen maar dat dit wordt gestoord in een goed doel ofzo.. Werken met die hap en niet zo als vanavond...
Dank je wel... Of het nu een beker is of niet zo'n vertoning is een pure schande die in het rood/wit liep.
Marco misschien kan je wat cursussen metal coaching gebruiken. EIKEL
Ik pleit dan ook dat de supporters die vanaf in Volendam waren hun geld terug krijgen en dat het salaris van al diegene die vanavond in het veld stonden geen salaris krijgen maar dat dit wordt gestoord in een goed doel ofzo.. Werken met die hap en niet zo als vanavond...
Dank je wel... Of het nu een beker is of niet zo'n vertoning is een pure schande die in het rood/wit liep.
Marco misschien kan je wat cursussen metal coaching gebruiken. EIKEL
Weer op zoek naar een Interim coach..