FC Volendam - Ajax (2e ronde KNVB Beker) 12-11-2008

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010

Bericht door Thijs » wo nov 12, 2008 9:45 pm

Vitesse denkt: Wat Ajax kan kunnen wij beter. Zij staan met 1-0 achter bij het FC Lienden van Hans Kraay jr. met nog een kleine 5 minuten te spelen.

Toppie

Bericht door Toppie » wo nov 12, 2008 9:47 pm

Lange neus naar JD die ze vader ook al had weggepest...

Fenerbahce

Bericht door Fenerbahce » wo nov 12, 2008 9:47 pm

wimpey schreef:
Voetske schreef: Kritisch over van Basten, nu ik vind je helemaal niet kritisch over van Basten en het elftal.Bij eerdere trainers waste je bij zo'n wanprestaties, terecht, hun oren.Nu zit je slap te lullen op potjes die komen gaan.Bij eerdre trainers hekelde je ze dat ze het elftal niet scherp kregen, dat was de taak van de trainer, nu lul je slap over 2e garnituur .. valt me vies tegen en is niet de Wimpey die ik kende ...
Nog 1 keer: die beker interesseert me de vinketering. De HCE en UEFA Cup wel.

Daarom vat ik niet dat MVB de toch al weinige spelers die ie ter beschikking heeft op Volendam in een pot om die flutbeker losliet!

M.a.w.: ik ben dus kritisch over MVB's opstelling en handelswijze. Alright?
Misschien omdat MVB het geen flutbeker vindt ?? :confused.gif:

Jammer dat Marco en de spelers dachten dit op halve kracht wel even te kunnen winnen, pure onderschatting ... jammer ...
Before you judge someone, walk for three months in his shoes.

Toppie

Bericht door Toppie » wo nov 12, 2008 9:51 pm

Die Zeegelaar had er nooit gelijk in mogen staan , Leo leek mij een betere optie.Kennedy deed niet mee en Sno komt snelheid te kort. Lindgren speelt al met z'n hoofd in het Zweeds elftal en Suarez had pech met afronden. Beste man is al weken Jan Vertonghen.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » wo nov 12, 2008 9:55 pm

Fenerbahce schreef:Misschien omdat MVB het geen flutbeker vindt ?? :confused.gif:

Jammer dat Marco en de spelers dachten dit op halve kracht wel even te kunnen winnen, pure onderschatting ... jammer ...
Ja, en ergens kon je dat zien aankomen. Het ging de hele week overal over, behalve over Volendam.

Mag nooit gebeuren. Schande. :1evil.gif:

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » wo nov 12, 2008 10:01 pm

Van Basten moet te vaak zijn tactische plan corrigeren, en dat kost je wissels. Verder interesseert de beker op zich me niet veel, misschien dat ze nu scherp zijn voor zondag.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Toppie

Bericht door Toppie » wo nov 12, 2008 10:02 pm

Duke schreef:Van Basten moet te vaak zijn tactische plan corrigeren, en dat kost je wissels. Verder interesseert de beker op zich me niet veel, misschien dat ze nu scherp zijn voor zondag.
Je kunt beter zeggen wie :confused.gif:

MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
AT Toto winner 07/08

Bericht door MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) » wo nov 12, 2008 10:02 pm

Wat stond die Kennedy de hele wedstrijd te dromen zeg.... Je zou toch denken dat zo'n gast die maar af en toe speelt het kunsgras zou laten snirken....

Izmailov

Bericht door Izmailov » wo nov 12, 2008 10:05 pm

Tsja het regende...........

Fenerbahce

Bericht door Fenerbahce » wo nov 12, 2008 10:05 pm

Duke schreef:Van Basten moet te vaak zijn tactische plan corrigeren, en dat kost je wissels. Verder interesseert de beker op zich me niet veel, misschien dat ze nu scherp zijn voor zondag.
Dat waren ze sowieso wel (scherp voor zondag). Vandaag hadden ze kans zich extra op te laden door een goede prestatie neer te zetten , maar dat hebben ze nagelaten.
Ik hoop dat dat geen invloed heeft op de wedstrijd van zondag .. :blush.gif:
Before you judge someone, walk for three months in his shoes.

Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne » wo nov 12, 2008 10:06 pm

Ben ieder geval blij dat we het niet tot de strafschoppen hebben gered. Absolute wanvertoning, die ik toch liever slechts op TT had gevolgd.

Totaal geen zin en vertrouwen meer in zondag en de wedstrijden die daarna komen. Het is gewoon ieder jaar weer hetzelfde liedje. De zoveelste poging tot een eervol plekje in de Hall of Shame.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » wo nov 12, 2008 10:12 pm

Telesport schreef:Van Basten: 'We missen een spits'
woensdag 12 november, door NardP, Amsterdam, 21:53u, TelesportMarco van Basten nam woensdagavond met Ajax afscheid van het bekertoernooi. Volendam plaatste zich voor eigen publiek voor de vierde ronde omdat Jack Tuyp in de tweede helft van de verlenging raakschoot: 1-0.

Ajax kreeg vooral in de tweede helft veel kansen om het duel te beslissen. 'Maar op een gegeven moment wist ik ook niet meer wie die goal moest maken', zei Van Basten. 'We missen gewoon een koelbloedige spits. Dat is wel duidelijk', doelde hij op de geblesseerde Klaas-Jan Huntelaar en Dario Cvitanich.

Van Basten: 'Het is een teleurstelling dat we uit de beker zijn geknikkerd. Ook met deze spelers hadden we van Volendam moeten winnen. Het wordt wel moeilijk als je kansen blijft missen. Dan valt die goal aan de andere kant. Dat is heel jammer. We nemen dit mee naar de komende duels met PSV en AZ'.

Van Basten zag de ziekenboeg van zijn ploeg tegen Volendam verder groeien. Urby Emanuelson meldde zich voor het duel af met een liesblessure. Oleguer (spierblessure) moest zich ook laten vervangen. Thomas Vermaelen raakte geblesseerde aan de enkel. 'Ik kan nu een elftal en een reservebank met al die geblesseerde spelers formeren', zei Van Basten.

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » wo nov 12, 2008 10:15 pm

En dan heb je één spits, en dan zet je hem op het middenveld. :excited.gif:
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » wo nov 12, 2008 10:16 pm

Ze missen ook een coach met inzicht... maar daat praat hij niet over...
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » wo nov 12, 2008 10:16 pm

huh een spits? Wat dacht je van een linkervleugelverdediger, eentje links centraal, een linker-, rechter middenvelder en een rechterspits?

Toppie

Bericht door Toppie » wo nov 12, 2008 10:16 pm

Ja en je vraagt je af hoe dat komt al die lies en hamstring blessures.Belachelijk gewoon met zo'n medische staf, nog nooit eerder vertoond

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » wo nov 12, 2008 10:17 pm

Ik weet niet of Suarez een spits is, maar ik zou hem er wel neerzetten. Sno is gewoon een miskoop. Niet meer opstellen, nergens niet.

goodfella

Bericht door goodfella » wo nov 12, 2008 10:17 pm

Je ziet NEC ploeteren tegen Rijnsburgse Boys en Achilles ´29 winnen in Waalwijk en toch laat je, je foppen. Maar ja, ik denk dat ze vanaf minuut 46 thuis tegen Sparta al bezig zijn met de komende 2 competitiewedstrijden.

Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » wo nov 12, 2008 10:18 pm

Duke schreef:En dan heb je één spits, en dan zet je hem op het middenveld. :excited.gif:
dus daar was-ie :rocketwhore.gif:

999

Bericht door 999 » wo nov 12, 2008 10:20 pm

wimpey schreef:
Voetske schreef: Kritisch over van Basten, nu ik vind je helemaal niet kritisch over van Basten en het elftal.Bij eerdere trainers waste je bij zo'n wanprestaties, terecht, hun oren.Nu zit je slap te lullen op potjes die komen gaan.Bij eerdre trainers hekelde je ze dat ze het elftal niet scherp kregen, dat was de taak van de trainer, nu lul je slap over 2e garnituur .. valt me vies tegen en is niet de Wimpey die ik kende ...
Nog 1 keer: die beker interesseert me de vinketering. De HCE en UEFA Cup wel.

Daarom vat ik niet dat MVB de toch al weinige spelers die ie ter beschikking heeft op Volendam in een pot om die flutbeker losliet!

M.a.w.: ik ben dus kritisch over MVB's opstelling en handelswijze. Alright?
En dan, weet jij van te voren wie er geblesseerd gaat worden.Slap gelul Wimpey.Zet je Suarz er langs is het misschien Lingdgren die geblesseerd raakt.Zet je V.d. Wiel er langs zul je zien dat het een ander is.Zelfde voor Vermaelen.Zou een hele kunst zijn als een trainer precies weet wie ie niet met opstellen i.v.m. blessures die misschien komen gaan.

Nee, je insteek is gewoon verkeerd.Van Basten had gewoon dat boeltje op scherp moeten krijgen tegen dit 2e rangs heen en weer clubje.Van Basten had in der ust z'n bek eens wat verder open moeten trekken ...

En zodalijk gaan we roepen, als we uitgeschakeld zijn dat de UEFA cup ons niet interseert, of het kampioenschap als we maar tweede worden.

Slap gelul.Van Basten heeft met dit elfal de zoveelste wanvertoning op het veld laten zien.Paar verdwaalde Volendammers die een beetje druk zetten op onze achterhoede en zie, en dan dat met Vermaelen, gloeiende klote zonen, hoe kun je zoiets doen, een spelers die zo geblesseerd is te laten staan .. niet normaal ..
Laatst gewijzigd door 999 op wo nov 12, 2008 10:21 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...

goodfella

Bericht door goodfella » wo nov 12, 2008 10:20 pm

Toppie schreef:Gellukig spelen Pisvee en Geitenwollen sokken vanavond denk ik ook een verlenging.Geef Appelflaay ook maar een tikkie
Een Dani´tje tegen Afellay. :hypocrite.gif:

Harm

Bericht door Harm » wo nov 12, 2008 10:23 pm

Jöhnk schreef:Ik weet niet of Suarez een spits is, maar ik zou hem er wel neerzetten. Sno is gewoon een miskoop. Niet meer opstellen, nergens niet.

Ah, de dubbele ontkenning. Een graag geziene gast op fora :smallgrin.gif:

mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19

Bericht door mattie » wo nov 12, 2008 10:24 pm

vreemd maar dit ajax vergald mijn hele avond.... Wat een instelling van zowel de trainer + staf + datgene wat op het veld stond.

Ik pleit dan ook dat de supporters die vanaf in Volendam waren hun geld terug krijgen en dat het salaris van al diegene die vanavond in het veld stonden geen salaris krijgen maar dat dit wordt gestoord in een goed doel ofzo.. Werken met die hap en niet zo als vanavond...

Dank je wel... Of het nu een beker is of niet zo'n vertoning is een pure schande die in het rood/wit liep.

Marco misschien kan je wat cursussen metal coaching gebruiken. EIKEL
Weer op zoek naar een Interim coach..

Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » wo nov 12, 2008 10:26 pm

min en min is bij Sno nog altijd geen plus, nergens niet is dus prima nederlands Harm

goodfella

Bericht door goodfella » wo nov 12, 2008 10:27 pm

Zag die Vertonghen de 1ste helft over het veld sjokken! Terwijl Ajax notabene in balbezit was. Stuitend slecht.

Plaats reactie