Klaas Jan Huntelaar (2)

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » ma nov 10, 2008 3:13 pm

Voetske schreef:
Thomas schreef:Zelfs de grootste Van Basten-bashers zouden nu toe kunnen geven dat we dit seizoen echt onvoorstelbaar veel pech hebben met blessures. Aissati, Sulejmani, Huntelaar, Cvitanich er 6 weken uit, Enoh er vier weken uit, Stekelenburg er drie maanden uit.
Kijk, dat vind ik dan altijd jammer dat " Van Basten-bashers " .. hoezo Van Basten-bashers ?.Degene die iets te vertellen hebben over van Basten doen dat dus op wat ze op het veld zien, en dat dan niet alleen na al die blessures.Zoals Joey, die hier gewoon zijn mening geeft ( net als ik ) op wat ie ziet op het veld, wordt behandeld slaat natuurlijk nergens.

Ik val er niemand persoonlijk op aan, maar als je begint met " Zelfs de grootste Van Basten-bashers .. " dan bekruipt mij altijd het gevoel dat daar impliciet mee wordt bedoeld dat men ongelijk heeft ..
Zo bedoelde ik het niet hoor. Er zijn gewoon mensen die sommige dingen rond bepaalde trainers negatief uitleggen, waar anderen dat niet zouden doen. Tot nu toe waren de blessures volgens Joey bijvoorbeeld geen excuus, maar dit slaat echt alles. Ik was dus inderdaad Sarpong (een maand) en Gabri (6 weken) nog vergeten.

En ik waardeer ook de kritiek op Van Basten hoor. Ik vind de discussie die het oplevert juist mooi. Zolang het maar niet onredelijk wordt.

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » ma nov 10, 2008 3:13 pm

Jöhnk schreef:Die hebben we niet zo gemist. In het land der blinden is Enoh koning.
Je lijkt Toppie wel! :biggrin.gif:
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Giacomo Puccini

Bericht door Giacomo Puccini » ma nov 10, 2008 3:14 pm

Mooi klote dit, kon er nog wel bij. Hopen dat Sno zijn draai gaat vinden als 9 en dat Sulejmani gauw gaat aanhaken. Suarez kan ook nog in het centrum met Kennedy op rechts en Sulejmani op links.
Ajax!

LucaS

Bericht door LucaS » ma nov 10, 2008 3:27 pm

Jöhnk schreef:Die hebben we niet zo gemist. In het land der blinden is Enoh koning.

:worshippy.gif:
I think I lost my fucking headache

mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19

Bericht door mattie » ma nov 10, 2008 3:28 pm

Thijs schreef:Echt gvd, het is werkelijk ongelofelijk he. Het is dan nog een 'geluk bij een ongeluk' dat we buiten AZ-uit en PSV-thuis een relatief makkelijk programma hebben.

Zes weken, die is dus niet voor 2009 terug. NEC-uit op 18 januari is een mooi streven dan.
Tot die tijd moeten we het zonder hem stellen tegen PSV (thuis), AZ (uit), HSV (uit), FC Utrecht (thuis), FC Volendam (uit), NAC (thuis), Slavia Praag (thuis), De Graafschap (uit) en ADO (thuis).

Dit wordt wéér overleven tot de winterstop. Wat baal ik hiervan, we gaan 'm echt missen.
noem het maar makkelijk... HSV is misschien nog wel belangrijker dan psv en Az bij elkaar... Toch maar Suljemani brengen en hopen dat zijn spieren het houden... Daarnaast NAC thuis is ook niet makkelijk hoor.
Weer op zoek naar een Interim coach..

joey
Erelid

Bericht door joey » ma nov 10, 2008 3:31 pm

Thomas schreef:Tot nu toe waren de blessures volgens Joey bijvoorbeeld geen excuus, maar dit slaat echt alles. Ik was dus inderdaad Sarpong (een maand) en Gabri (6 weken) nog vergeten.
Nu wordt het inderdaad extreem.

In het verleden hebben we wel eens bijna zonder verdediging gespeeld. Nu ligt het probleem voorin. Is iets minder vervelend, want we hebben Suarez nog en spelers als Kennedy, Leonardo en Siem de Jong redden het nog wel in de Nederlandse competitie.
Het stinkt aan alle kanten!

Michael_B

Bericht door Michael_B » ma nov 10, 2008 3:34 pm

Héél, héél klote dit. Als het tegenzit verlies je hiermee je kampioensschap, waar je hem met een fitte selectie had gewonnen in deze weken.
Face your fears and live your dreams, No Fear

joey
Erelid

Bericht door joey » ma nov 10, 2008 3:36 pm

Het gekke is, dat weet je nooit. Ajax verloor met een fitte selectie bij Willem ll, misschien was er met een fitte selectie ook wel bij Twente verloren.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » ma nov 10, 2008 3:37 pm

Je weet het inderdaad nooit, maar normaal gezien win je met goede spelers meer wedstrijden dan met slechte.

LouisXIV & co

Bericht door LouisXIV & co » ma nov 10, 2008 3:53 pm

Plagiaat!
Zé of zeehond, rookies huren voor een jaar is ongezond!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » ma nov 10, 2008 3:57 pm

:blush.gif: Ik dacht iets leuks verzonnen te hebben.

999

Bericht door 999 » ma nov 10, 2008 3:59 pm

Jöhnk schreef:Je weet het inderdaad nooit, maar normaal gezien win je met goede spelers meer wedstrijden dan met slechte.
Maar zijn al de blessures ook echt toeval ?.Ik weet het niet.Arena Veld ?.Misschien toch te veel nadruk op het fysieke in trainingen ?.Verkeerde schoenen ?.Heel veel spierblessures ..
Blij met de punten ...

joey
Erelid

Bericht door joey » ma nov 10, 2008 4:00 pm

Dat vraag ik me ook af, Voetske.

LouisXIV & co

Bericht door LouisXIV & co » ma nov 10, 2008 4:00 pm

Jöhnk schreef::blush.gif: Ik dacht iets leuks verzonnen te hebben.
Had je ook, alleen twee maanden te laat :smallgrin.gif: :aai.gif:
Zé of zeehond, rookies huren voor een jaar is ongezond!

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » ma nov 10, 2008 4:03 pm

LouisXIV & co schreef:
Jöhnk schreef::blush.gif: Ik dacht iets leuks verzonnen te hebben.
Had je ook, alleen twee maanden te laat :smallgrin.gif: :aai.gif:
Credits voor jou dan, Louis, al vind ik die van Jöhnk wat passender. :smallgrin.gif:
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » ma nov 10, 2008 4:04 pm

Ik opperde een tijdje terug het veld al als mogelijke oorzaak. Gek genoeg hebben we sindsdien Cvitanich en Huntelaar geblesseerd zien raken in de Arena. En dan op verdachte wijze, in mijn ogen. Sulejmani en Enoh raakten natuurlijk in uitwedstrijden geblesseerd, maar het zijn wel allemaal spelers die regelmatig spelen op dat knollenveld van ons.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » ma nov 10, 2008 4:16 pm

Thomas schreef:Zelfs de grootste Van Basten-bashers zouden nu toe kunnen geven dat we dit seizoen echt onvoorstelbaar veel pech hebben met blessures. Aissati, Sulejmani, Huntelaar, Cvitanich er 6 weken uit, Enoh er vier weken uit, Stekelenburg er drie maanden uit.
Ik weet niet of dat pech is Thomas, ik weet het niet.

999

Bericht door 999 » ma nov 10, 2008 4:16 pm

joey schreef:Dat vraag ik me ook af, Voetske.
Het veld, daarvan heb ik jaren geleden al aangegeven dat dat punten en blessures kost.Je loopt, beetje overdreven maar toch, constant op eieren.En volgens mij hebben ze ook elk schoeisel ( noppen lengte ) geprobeerd, en toch glijd men regelmatig uit.

Maar dan, zeker wat het veld betreft vind ik die toestand, elke zoveel weken weer een nieuwe grasmat, sowiso onwenselijk en niet bij een profclub horen.

Het is jammer dat er geen statistieken zijn te vinden van voordat we verkasten naar de Arena wat blessures betreft.Maar het lijkt wel of dat het er elk jaar ( nog ) meer worden ..

Daarbij, het zou ook te veel kunnen worden wat arbeid betreft voor de jonge (re ) spelers.Te veel wedstrijden, niet mee groeien kwa kracht van seizoen naar seizoen, nee hoppa meteen wat dat betreft in het diepe.

Wat schoeisel betreft, vroeger was het gewicht van een speler verdeelt over TWAALF of TIEN noppen, tegenwoordig ZES !!

Ik weet het niet, maar ik vind dit wel frappant zoveel ernstige spierblessures ..
Blij met de punten ...

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » ma nov 10, 2008 4:22 pm

Ik heb van meerdere voetbalers gehoord dat het veld van de ArenA elke wedstrijd weer anders aanvoelt. Heel zacht (totaal geen grip), knetterhard (net alsof je op beton loopt), glad, of het veld ligt er gewoon los op. Voor een voetballer is het daarom heel lastig om een goede keuze qua schoenen te maken. rubben noppen waren onmogelijk!

joey
Erelid

Bericht door joey » ma nov 10, 2008 4:29 pm

Zolang we in de Arena spelen hebben we al veel blessures. Elke trainer heeft ermee te maken gehad. Ik kan me geen seizoen herinneren waarin we niet op een gegeven moment een volle ziekenboeg hadden. Het lijkt er dus op dat we ermee moeten leven.

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » ma nov 10, 2008 4:29 pm

Tijd voor een echt stadion!

999

Bericht door 999 » ma nov 10, 2008 4:34 pm

joey schreef:Zolang we in de Arena spelen hebben we al veel blessures. Elke trainer heeft ermee te maken gehad. Ik kan me geen seizoen herinneren waarin we niet op een gegeven moment een volle ziekenboeg hadden. Het lijkt er dus op dat we ermee moeten leven.
Dat zou ik als speler en trainer en AJAX dus nooit accepteren ..
Blij met de punten ...

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » ma nov 10, 2008 9:13 pm

Tis kut met peren.

elliquido

Bericht door elliquido » ma nov 10, 2008 9:43 pm

tot de jaarwisseling uitgeschakeld !!!

GVD
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » ma nov 10, 2008 10:02 pm

Nu maar hopen dat Sulejmani snel weer fit is. Maar tegelijkertijd is het ook een extra reden om voorzichtig te zijn. Als we die jongen nu weer te vroeg brengen hebben we straks echt een probleem.

Mogen we ook leden van onze technische staf opstellen? Met V.Basten en Bergkamp komen we in de eredivisie nog wel weg.... :smallgrin.gif:
Nil volentibus arduum

Gesloten