Zo bedoelde ik het niet hoor. Er zijn gewoon mensen die sommige dingen rond bepaalde trainers negatief uitleggen, waar anderen dat niet zouden doen. Tot nu toe waren de blessures volgens Joey bijvoorbeeld geen excuus, maar dit slaat echt alles. Ik was dus inderdaad Sarpong (een maand) en Gabri (6 weken) nog vergeten.Voetske schreef:Kijk, dat vind ik dan altijd jammer dat " Van Basten-bashers " .. hoezo Van Basten-bashers ?.Degene die iets te vertellen hebben over van Basten doen dat dus op wat ze op het veld zien, en dat dan niet alleen na al die blessures.Zoals Joey, die hier gewoon zijn mening geeft ( net als ik ) op wat ie ziet op het veld, wordt behandeld slaat natuurlijk nergens.Thomas schreef:Zelfs de grootste Van Basten-bashers zouden nu toe kunnen geven dat we dit seizoen echt onvoorstelbaar veel pech hebben met blessures. Aissati, Sulejmani, Huntelaar, Cvitanich er 6 weken uit, Enoh er vier weken uit, Stekelenburg er drie maanden uit.
Ik val er niemand persoonlijk op aan, maar als je begint met " Zelfs de grootste Van Basten-bashers .. " dan bekruipt mij altijd het gevoel dat daar impliciet mee wordt bedoeld dat men ongelijk heeft ..
En ik waardeer ook de kritiek op Van Basten hoor. Ik vind de discussie die het oplevert juist mooi. Zolang het maar niet onredelijk wordt.