Vertel !!!Rishi schreef:Ben ik de enige die het allemaal niet zo somber inziet?

Kijk maar eens naar mijn posting hiervoor.. Bijna de helft of meer gaat weg.. dan Groningen thuis. Die gasten blaken van het zelf vertrouwen. Daarnaast gaat er bijna of in zijn geheel bijna niemand weg voor een interlandToppie schreef:Zo en zijn er nog veel fans van Basten op deze site 5 wedstrijden 7 punten en 7 voor en 9 tegen.
Ik denk bij een verlies thuis Groningen EXIT Basta arrivederci
Ik heb alleen de laatste pagina van deze topic even gelezen, maar goed.M schreef:Ach.. ik heb Toppie vandaag iemand een kanker gek, een calimero loser en een sukkel zien noemen... misschien is het een keer tijd om daar naar te kijken?Peter schreef:Laten we vooral even een beetje normaal doen hier.
Ik maak zelf wat uit wat ik schrijf en als iemand mij aanvalt dan krijgt die het gewoon terug. Dus doe zelf normaal en lees eerst de toedrachtBertje schreef:M schreef:Ach.. ik heb Toppie vandaag iemand een kanker gek, een calimero loser en een sukkel zien noemen... misschien is het een keer tijd om daar naar te kijken?![]()
Knal Toppie er nu s.v.p. eens razendsnel vanaf!
Idd, ik erger me er ook kapot aan. Iedereen is gefrustreerd, maar kunnen we gewoon normaal tegen elkaar bljven doen en elkaars mening respecteren. Niet continue op de man spelen.M schreef:Ach.. ik heb Toppie vandaag iemand een kanker gek, een calimero loser en een sukkel zien noemen... misschien is het een keer tijd om daar naar te kijken?Peter schreef:Laten we vooral even een beetje normaal doen hier.
Maar goed? Dit laten we dus gewoon toe?Peter schreef:Ik heb alleen de laatste pagina van deze topic even gelezen, maar goed.
Nee, ik zie het ook wel zitten, uiteraard niet voor een kampioenschap of voor plaats twee, maar als we in de winterstop weer € 30.000.000 uitgeven, het liefst aan een spits, kunnen we nog, met een beetje mazzel vijfde worden.Rishi schreef:Ben ik de enige die het allemaal niet zo somber inziet?
Ik lees het zometeen even na en kom er over 10 minuten op terug. Ik moet nog eea van me af posten ook.Bertje schreef:Maar goed? Dit laten we dus gewoon toe?Peter schreef:Ik heb alleen de laatste pagina van deze topic even gelezen, maar goed.
Ik wil dit gesprek ook wel in een andere zone voortzetten, als dat de reden is waarom dit nu weer in de doofpot wordt gestopt.
Begin er maar alvast mee dan...Rishi schreef:Ik vind de selectie niet zo prut en bovendien kan je weleens een collectieve offday hebben...Fenerbahce schreef:Vertel !!!Rishi schreef:Ben ik de enige die het allemaal niet zo somber inziet?
Komt allemaal wel goed. Als we straks van Groningen verliezen ga ik me zorgen maken...
InnerHarbour schreef:En jij zit gewoon bij elke tegengoal te geilen zodat je tegen je vriendje kan zeggen, "ik had gelijk". Wel, fuck you asshole![/quote]Toppie schreef:De wijsneuzen gaan wat krom is weer recht lullen , nou neef nog en het is weer compleet
MGezellig feestje bij jou thuis zeker? Ajax verloren.. jouw weekend kan niet meer stuk
Ik bedoel maar
Jij zal wel ziek zijn dat Ajax nog 2 keer gescoord hebt he? 5-0 had jij een mooiere uitslag gevonden... balen natuurlijk dat feye verloren heeft? Anders was jouw weekend he-le-maal top geweest
Tsjah Rishi, als je over het hele veld elk duel verliest, de bal niet van A naar B krijgt en geen enkele 2de bal weet te veroveren dan ligt dat enkel en alleen aan Emanuelson. Alsof Heerenveen op elke positie een betere voetballer heeft dan Ajax.Rishi schreef:Ik vind de selectie niet zo prut en bovendien kan je weleens een collectieve offday hebben...Fenerbahce schreef:Vertel !!!Rishi schreef:Ben ik de enige die het allemaal niet zo somber inziet?
Komt allemaal wel goed. Als we straks van Groningen verliezen ga ik me zorgen maken...
Laten we naar onszelf kijken. Met zo'n verdediging win je nooit wat.Zlatan Son of God schreef:Hoe hard moeten wij schreeuwen om een kwaliteitsinjectie te krijgen met betrekking tot de achterhoede?