SC Heerenveen - Ajax 05-10-2008

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
Fenerbahce

Bericht door Fenerbahce » zo okt 05, 2008 5:52 pm

Rishi schreef:Ben ik de enige die het allemaal niet zo somber inziet?
Vertel !!! :onfire.gif:
Before you judge someone, walk for three months in his shoes.

Toppie

Bericht door Toppie » zo okt 05, 2008 5:52 pm

foutje
Laatst gewijzigd door Toppie op ma okt 06, 2008 12:38 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19

Bericht door mattie » zo okt 05, 2008 5:52 pm

Toppie schreef:Zo en zijn er nog veel fans van Basten op deze site 5 wedstrijden 7 punten en 7 voor en 9 tegen.

Ik denk bij een verlies thuis Groningen EXIT Basta arrivederci
Kijk maar eens naar mijn posting hiervoor.. Bijna de helft of meer gaat weg.. dan Groningen thuis. Die gasten blaken van het zelf vertrouwen. Daarnaast gaat er bijna of in zijn geheel bijna niemand weg voor een interland

Dus het zou zo maar kunnen.
Weer op zoek naar een Interim coach..

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » zo okt 05, 2008 5:53 pm

M schreef:Ach.. ik heb Toppie vandaag iemand een kanker gek, een calimero loser en een sukkel zien noemen... misschien is het een keer tijd om daar naar te kijken?
:worshippy.gif:

Knal Toppie er nu s.v.p. eens razendsnel vanaf!
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » zo okt 05, 2008 5:54 pm

M schreef:
Peter schreef:Laten we vooral even een beetje normaal doen hier.
Ach.. ik heb Toppie vandaag iemand een kanker gek, een calimero loser en een sukkel zien noemen... misschien is het een keer tijd om daar naar te kijken?
Ik heb alleen de laatste pagina van deze topic even gelezen, maar goed.

Iedereen zit wel goed stuk na dit verlies denk ik zo. Ik zie het iig niet zitten om dit zooitje weer maand in maand uit te zien aanploeteren.

We staan nu natuurlijk ook alweer dik achter op onze Eindhovense vrinden.

Toppie

Bericht door Toppie » zo okt 05, 2008 5:54 pm

Bertje schreef:
M schreef:Ach.. ik heb Toppie vandaag iemand een kanker gek, een calimero loser en een sukkel zien noemen... misschien is het een keer tijd om daar naar te kijken?
:worshippy.gif:

Knal Toppie er nu s.v.p. eens razendsnel vanaf!
Ik maak zelf wat uit wat ik schrijf en als iemand mij aanvalt dan krijgt die het gewoon terug. Dus doe zelf normaal en lees eerst de toedracht :1evil.gif:

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » zo okt 05, 2008 5:55 pm

M schreef:
Peter schreef:Laten we vooral even een beetje normaal doen hier.
Ach.. ik heb Toppie vandaag iemand een kanker gek, een calimero loser en een sukkel zien noemen... misschien is het een keer tijd om daar naar te kijken?
Idd, ik erger me er ook kapot aan. Iedereen is gefrustreerd, maar kunnen we gewoon normaal tegen elkaar bljven doen en elkaars mening respecteren. Niet continue op de man spelen.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » zo okt 05, 2008 5:57 pm

Peter schreef:Ik heb alleen de laatste pagina van deze topic even gelezen, maar goed.
Maar goed? Dit laten we dus gewoon toe?

Ik wil dit gesprek ook wel in een andere zone voortzetten, als dat de reden is waarom dit nu weer in de doofpot wordt gestopt.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Aristides

Bericht door Aristides » zo okt 05, 2008 5:59 pm

Nee, ik zie het ook wel zitten, uiteraard niet voor een kampioenschap of voor plaats twee, maar als we in de winterstop weer € 30.000.000 uitgeven, het liefst aan een spits, kunnen we nog, met een beetje mazzel vijfde worden.

Ajax heeft geen verdedigers nodig, is de visie van onze leiding, er was geld genoeg om verdedigers te halen.

Ajax geblesseerden? We halen voor tientallen miljoenen geblesseerde spelers, moet daar niet over beginnen.

We halen Sno voor een miljoen en nu kan hij niet voetballen? Klopt, maar daarvoor wel?

We halen voor ruim zes miljoen een reservespits, blijkbaar is dat belangrijker. Ik vind dat KJH zelf bepaalt waar hij voetbalt, maar dat Ajax € 40.000.000 laat lopen als de opvolger al voor veel geld is gekocht, snap ik niet. Wanbeleid van de ergste soort.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

goodfella

Bericht door goodfella » zo okt 05, 2008 6:00 pm

Alsof iemand nog naar dat gebrabbel van jou luistert demo.

Lionel

Bericht door Lionel » zo okt 05, 2008 6:01 pm

Fenerbahce schreef:
Ik vind de selectie niet zo prut en bovendien kan je weleens een collectieve offday hebben...

Komt allemaal wel goed. Als we straks van Groningen verliezen ga ik me zorgen maken...
IK GELOOF!!!!!!

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » zo okt 05, 2008 6:01 pm

Bertje schreef:
Peter schreef:Ik heb alleen de laatste pagina van deze topic even gelezen, maar goed.
Maar goed? Dit laten we dus gewoon toe?

Ik wil dit gesprek ook wel in een andere zone voortzetten, als dat de reden is waarom dit nu weer in de doofpot wordt gestopt.
Ik lees het zometeen even na en kom er over 10 minuten op terug. Ik moet nog eea van me af posten ook. :blush.gif:

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » zo okt 05, 2008 6:02 pm

Rishi schreef:
Fenerbahce schreef:
Ik vind de selectie niet zo prut en bovendien kan je weleens een collectieve offday hebben...

Komt allemaal wel goed. Als we straks van Groningen verliezen ga ik me zorgen maken...
Begin er maar alvast mee dan... :blush.gif:
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Toppie

Bericht door Toppie » zo okt 05, 2008 6:02 pm

InnerHarbour schreef:
Toppie schreef:De wijsneuzen gaan wat krom is weer recht lullen , nou neef nog en het is weer compleet :excited.gif:
En jij zit gewoon bij elke tegengoal te geilen zodat je tegen je vriendje kan zeggen, "ik had gelijk". Wel, fuck you asshole![/quote]

M
Gezellig feestje bij jou thuis zeker? Ajax verloren.. jouw weekend kan niet meer stuk

Ik bedoel maar

Jij zal wel ziek zijn dat Ajax nog 2 keer gescoord hebt he? 5-0 had jij een mooiere uitslag gevonden... balen natuurlijk dat feye verloren heeft? Anders was jouw weekend he-le-maal top geweest
Laatst gewijzigd door Toppie op zo okt 05, 2008 6:07 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » zo okt 05, 2008 6:04 pm

pfff...
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

joey
Erelid

Bericht door joey » zo okt 05, 2008 6:05 pm

Marillion schreef:
goodfella schreef:Grappig hoe jullie kakkerlakken hier voldoening uit halen!
Bij voldoening stel ik me persoonlijk iets heel anders voor hoor....
Zo is dat. Vind er geen zak aan. :1evil.gif: :blush.gif:

:ajaxscarf.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

goodfella

Bericht door goodfella » zo okt 05, 2008 6:05 pm

Rishi schreef:
Fenerbahce schreef:

Tsjah Rishi, als je over het hele veld elk duel verliest, de bal niet van A naar B krijgt en geen enkele 2de bal weet te veroveren dan ligt dat enkel en alleen aan Emanuelson. Alsof Heerenveen op elke positie een betere voetballer heeft dan Ajax. :smallgrin.gif:

Gek dat Ajax zich na de 4-1 even kwaad maakt en wel de duels weet te winnen en de bal kan overspelen.
Laatst gewijzigd door goodfella op zo okt 05, 2008 6:06 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Trab
AT Toto winner 04/05

Bericht door Trab » zo okt 05, 2008 6:06 pm

Het probleem bij Ajax is dat we met Urby en Silva 2 voetballende backs hebben. Dat hoeft op zich geen probleem te zijn, maar dan moet je wel met de punt naar achteren spelen op het middenveld. Dan kunnen de backs aanvallend hun gang gaan en kan de centrale middenvelder blijven hangen zodat je centraal altijd een blok van 3 hebt.
Als Urby of Silva nu mee naar voren gaat en er wordt balverlies geleden, moet 1 van de centrale verdedigers uitwijken naar de buitenkant en staan we in het centrum vaak heel kwestbaar. Zie de goal van Beerens vandaag.

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » zo okt 05, 2008 6:06 pm

Ik voel me dubbel bestolen..

Ten eerste, omdat Ajax wordt door de arbitrage vandaag punten afhandig gemaakt;
* 2 onterechte penalties
* 1 handsbal in de 16 waar niet voor gefloten wordt
* onterecht afgekeurd doelpunt
* Het gezwaai met kaarten aan Ajax kant terwijl Heerenveen acties vaak onbestraft werden

Ten tweede omdat Ajax gewoon opnieuw de supporters niet serieus neemt en waarvoor we nu de rekening weer gepresenteerd krijgen. Hoe hard moeten wij schreeuwen om een kwaliteitsinjectie te krijgen met betrekking tot de achterhoede? Silva, Urby horen nog niet eens in het 2de van Ajax thuis, maar maken wel wekelijks hun minuten in het eerste om constant opzichtig te falen.
Van der Wiel, een jonge die het kan worden in de toekomst is de enige centrale verdediger die er is, naast Vermaelen die al jaren de zelfde fouten maakt en kwetsbaar blijkt. Maar wij moesten het doen met Oleguer die nog niet eens heeft kunnen overtuigen in de partijtjes die hij speelde.

Daarnaast is het voorin nog steeds standbeelden voetbal. Huntelaar toont maar weer eens aan waarom hij nooit gaat slagen als topspits, aangezien hij niks kan creeren en niet eens de ploeg op sleeptouw kan nemen. In plaats daarvan speelt hij gewoon het bekende spelletje verstoppertje.

We zijn 5 speelronden onderweg, maar weet nu al dat we weer mee gaan doen voor de plaatsen rondom het UEFA cup. Van Basten waar ik alle vertrouwen in had. Waarvan ik hoopte dat hij eindelijk voetbal in Ajax zou krijgen laat zien dat hij dit zinkende schip ook niet dicht kan timmeren.

Het wordt weer helemaal niks, maar het wordt tijd dat er definitief afscheid genomen gaat worden van Silva en Emanuelson. Daarnaast heeft Lindgren ook weer eens aangetoont dat hij niks toevoegd!

Ik kijk weer uit naar de zomer, waar we weer vol goede moet kunnen wachten op goede spelers en het naderende 30ste kampioenschap in 201?

mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19

Bericht door mattie » zo okt 05, 2008 6:10 pm

vertrouwen in deze coach had ik al nooit. Vreemd maar ik hoopte zelfs dat hij op zijn bek ging met oranje. Daar vond ik het al een trainer van 3x000

Wie hem moet opvolgen weet ik echt niet. Maar het liefst iemand die dan maar geen ajax verleden heeft maar gewoon keihard is en gewoon een goed resultaat neerzet.
Weer op zoek naar een Interim coach..

goodfella

Bericht door goodfella » zo okt 05, 2008 6:11 pm

Gek dat zo'n Emanuelson het voetballen ineens is verleerd.

:smallgrin.gif:

Ik denk dat die jongen teveel hier op AT bivakkeert.

joey
Erelid

Bericht door joey » zo okt 05, 2008 6:12 pm

Zlatan Son of God schreef:Hoe hard moeten wij schreeuwen om een kwaliteitsinjectie te krijgen met betrekking tot de achterhoede?
Laten we naar onszelf kijken. Met zo'n verdediging win je nooit wat.

Vink kreeg in de rust een telefoontje van zijn vrouw. Die zei dat Ajax blij mocht zijn et cetera, et cetera. Floot Vink in de tweede helft tegen Ajax. Ik stel me haast voor dat het zo gegaan is.

Maar... je moet zelf goed voetballen. Wat we vandaag zagen: inspiratieloos, hersenloos, systeemloos. Mijn vriendin zei: die jongens hebben geen idee wat ze moeten doen. En ik voeg eraan toe: wat ze moeten doen kunnen ze niet.

Cvitanich valt vooralsnog lelijk tegen. Hopelijk bakt hij er in het centrum meer van. Ik begrijp niet dat hij de hele wedstrijd mocht blijven staan. Maar hij was geloof ik boos geworden, hè? :excited.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

goodfella

Bericht door goodfella » zo okt 05, 2008 6:13 pm

mattie schreef: Wie hem moet opvolgen weet ik echt niet. Maar het liefst iemand die dan maar geen ajax verleden heeft maar gewoon keihard is en gewoon een goed resultaat neerzet.
Keihard is? Huh?

:smallgrin.gif:

goodfella

Bericht door goodfella » zo okt 05, 2008 6:13 pm

joey schreef:
Zlatan Son of God schreef:Hoe hard moeten wij schreeuwen om een kwaliteitsinjectie te krijgen met betrekking tot de achterhoede?

Maar hij was geloof ik boos geworden, hè? :excited.gif:
Jij kent Cvitanich?

LucaS

Bericht door LucaS » zo okt 05, 2008 6:14 pm

Die Sibon begrijpt er ook geen reet van. Die beweerde dat Ajax vandaag geen antwoord had op de doorkomende middenvelders. Terwijl iedere blinde natuurlijk ziet dat het probleem is dat de verdedigers niet kunnen voetballen
I think I lost my fucking headache

Plaats reactie