Klopt niet. Loopt af in 2010.Jöhnk schreef:Transfervrij? Weet je dat zeker?
AZ 2008 - 2009
Die commentator bij de samenvatting van deze wedstrijd was dramatisch trouwens, volgens mij werd hij nogal opgewonden van AZ
Verder maakte hij een enorme blunder betreffende Schaars, die gaf langs de lijn overduidelijk aan dat hij niet verder kon en last had van zijn lies. De commentator dacht echter dat Schaars aangaf door te kunnen spelen
Goede wedstrijd trouwens van AZ, al hielp het dat zo ongeveer alle kansen een goal opleverden. Willem II speelde waardeloos en Dembele en El Ham maakten beiden een fantastische goal.

Verder maakte hij een enorme blunder betreffende Schaars, die gaf langs de lijn overduidelijk aan dat hij niet verder kon en last had van zijn lies. De commentator dacht echter dat Schaars aangaf door te kunnen spelen

Goede wedstrijd trouwens van AZ, al hielp het dat zo ongeveer alle kansen een goal opleverden. Willem II speelde waardeloos en Dembele en El Ham maakten beiden een fantastische goal.
Blijkbaar, ja. Ook grappig. Uitgerekend iemand van AZ zei laatst nog dat z'n contract over een jaar afliep.Bertje schreef:Klopt niet. Loopt af in 2010.Jöhnk schreef:Transfervrij? Weet je dat zeker?
Laatst gewijzigd door FlaFlu op zo sep 28, 2008 11:22 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Hij was de hele wedstrijd al lyrisch, het 8e wereldwonder werd er geroepen na de goal van Dembele, tita tovenaar kwam voorbij, hij kan toveren kon natuurljik niet uitblijven en daarbij is het altijd fijn om 7 keer (!) te moeten horen dat El Ham uitgefloten werd en dat het publiek dat beter niet moest doen want hij ging er alleen maar beter van spelen, bla bla bla.
Verder meldde hij nog even dat Schaars aangaf door te kunnen spelen, terwijl hij juist overduidelijk aangaf te veel last te hebben van zijn lies en dus niet verder te kunnen spelen (waarna ook meteen in beeld kwam dat hij gewisseld was)
Verder meldde hij nog even dat Schaars aangaf door te kunnen spelen, terwijl hij juist overduidelijk aangaf te veel last te hebben van zijn lies en dus niet verder te kunnen spelen (waarna ook meteen in beeld kwam dat hij gewisseld was)

-
Ik was gisteren in het DSB aanwezig op business seats van een kennis. Vond het spel van AZ an sich niet eens echt denderend, alhoewel ik weer meer lijn zie dan bij Ajax. Meer idee.
Dat zie ik echter bij Ajax de laatste weken ook ontstaan. Tel daarbij op dat de selectie van Ajax op veel plekken beter is en ik heb weinig vrees.
Overigens heb ik mij kapot geergerd aan het publiek bij AZ. Wat een klapvee met die achterlijke klappers. Allemaal zo gemaakt gezellig doen. Gemeenschappelijke vijand (Amsterdam) verbroedert blijkbaar.
De BEN-side stelt ook geen ruk voor en zingt de helft van de wedstrijd niet tot nauwelijks. Sowieso maar paar honderd man, veelal puistenkoppies.
Dat zie ik echter bij Ajax de laatste weken ook ontstaan. Tel daarbij op dat de selectie van Ajax op veel plekken beter is en ik heb weinig vrees.
Overigens heb ik mij kapot geergerd aan het publiek bij AZ. Wat een klapvee met die achterlijke klappers. Allemaal zo gemaakt gezellig doen. Gemeenschappelijke vijand (Amsterdam) verbroedert blijkbaar.
De BEN-side stelt ook geen ruk voor en zingt de helft van de wedstrijd niet tot nauwelijks. Sowieso maar paar honderd man, veelal puistenkoppies.
Face your fears and live your dreams, No Fear
Lul niet zo slap man, AJAX heeft haar laatste paar competitie wedstrijden gewoon redelijk tot goed gespeeld. Wat ben je vermoeien met jouw constante doemdenkenjoey schreef:Ach, tegen veel clubs in de Eredivisie hoef je niet eens goed te voetballen om te winnen. Dat hebben de laatste wedstrijden van Ajax wel aangetoond.
AZ is in elk geval in de winning mood.

- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
-
- AT Toto winner 15/16
voetbalprimeur.nlVan Gaal: "Boete Platini betaal ik graag"
AZ-trainer Louis van Gaal heeft vrijdagavond na afloop van het gewonnen thuisduel met Sparta Rotterdam (6-0) wederom gepleit voor moderne hulpmiddelen. Deze zouden de scheidsrechter helpen bij het nemen van lastige beslissingen.
Scheidrechter Van Egmond gaf Sparta in het DSB-Stadion een onterechte strafschop. Verder kreeg AZ-middenvelder Demy de Zeeuw geel omdat hij vroeg waarom er niet gefloten werd bij een overtreding op zijn ploeggenoot Maarten Martens.
Volgens Van Gaal is het hoog tijd voor verandering. "Dat Stade Rennes door een onterecht afgekeurde goal uitgeschakeld werd door FC Twente in de UEFA Cup, is schandalig", stipt de coach een voorbeeld aan tegenover De Telegraaf. "Dat is toch geen fair play meer?"
"Maar ja, meneer Platini vindt het zo de charme van de sport. Dan houdt het op, hé? Hij kan het veranderen en heeft zelf gevoetbald. Misschien krijg ik wel een boete van meneer Platini. Nou, ik betaal hem graag."
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
www.sportwereld.nlDemy de Zeeuw was bijna HSV'er
NOORDWIJK - Demy de Zeeuw was op de laatste dag van de zomerse transferperiode dicht bij een transfer naar HSV, waar hij met Nigel de Jong, Joris Mathijsen en Romeo Castelen drie landgenoten zou zijn tegenkomen.
,,AZ had mijn prijs genoemd en HSV wilde er werk van maken, maar de tijd bleek uiteindelijk te kort om me nog op tijd aan te melden bij de Duitse voetbalbond,'' zegt De Zeeuw. ,,Jammer, want het was een prachtige kans geweest.''
Die teleurstelling vormde, zo denkt de 25-jarige Oranje-international, de kiem voor zijn moeilijke seizoenstart. AZ-trainer Louis van Gaal passeerde hem en verwees daarbij naar 'privé-problemen' van de speler.
De Zeeuw: ,,Er was niets meer aan de hand dan dit. Ik heb me teruggeknokt en voor de wedstrijd tegen PSV zei Louis van Gaal: 'Ik kan het niet maken om je niet op te stellen'. Sindsdien speel ik weer en gaat het ook met AZ goed.
,,Wat het grote verschil is met vorig jaar? We spelen compacter. En ik vond het typerend wat Moussa Dembélé me vorige week zei. Hij zei: 'Vorig seizoen ging ik het veld op om goed te voetballen. Nu ga ik het veld op om te scoren.''
Ik blijf het een interessante speler voor Ajax vinden.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
-
We hebben em niet nodig? Ik ken geen Ajacied die het niveau van De Zeeuw haalt.Duke schreef:We hebben hem nu inderdaad niet nodig, dat klopt, maar in het algemeen vind ik het een erg nuttige speler.
Gabri heeft het loopvermogen, maar mist het inzicht.
Verthongen heeft de poeier, maar mist de techniek.
Ik vind De Zeeuw een hele complete voetballer en ik hoopte eigenlijk dat VAn Basten hem mee zou nemen naar Ajax, temeer omdat hij De Zeeuw bij Oranje altijd opstelde.