AZ 2008 - 2009

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » za sep 27, 2008 9:32 pm

Jöhnk schreef:Transfervrij? Weet je dat zeker?
Klopt niet. Loopt af in 2010.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

WP_Legend

Bericht door WP_Legend » za sep 27, 2008 10:09 pm

wat een goal van Dembele geweldig!!

generaal

Bericht door generaal » za sep 27, 2008 11:05 pm

Bertje schreef:
Webster-arrest.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » za sep 27, 2008 11:23 pm

Het Webster-arrest is geen pinautomaat. Spelers moeten er ten eerste gebruik van willen maken. Moet ik voorlopig nog zien gebeuren.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Baseman

Bericht door Baseman » zo sep 28, 2008 9:26 am

Die commentator bij de samenvatting van deze wedstrijd was dramatisch trouwens, volgens mij werd hij nogal opgewonden van AZ :drecul.gif:
Verder maakte hij een enorme blunder betreffende Schaars, die gaf langs de lijn overduidelijk aan dat hij niet verder kon en last had van zijn lies. De commentator dacht echter dat Schaars aangaf door te kunnen spelen :smallgrin.gif:

Goede wedstrijd trouwens van AZ, al hielp het dat zo ongeveer alle kansen een goal opleverden. Willem II speelde waardeloos en Dembele en El Ham maakten beiden een fantastische goal.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » zo sep 28, 2008 10:37 am

Bertje schreef:
Blijkbaar, ja. Ook grappig. Uitgerekend iemand van AZ zei laatst nog dat z'n contract over een jaar afliep.
Laatst gewijzigd door FlaFlu op zo sep 28, 2008 11:22 am, 1 keer totaal gewijzigd.

Hoeladans

Bericht door Hoeladans » zo sep 28, 2008 11:17 am

Wie? De zus van de wasvrouw :smallgrin.gif: ?

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » zo sep 28, 2008 11:21 am

Nee, d'r neefje. :hypocrite.gif:

T82

Bericht door T82 » zo sep 28, 2008 7:30 pm

Baseman schreef:Die commentator bij de samenvatting van deze wedstrijd was dramatisch trouwens, volgens mij werd hij nogal opgewonden van AZ :drecul.gif:
Smaken verschillen, ik en de rest waar ik mee keek vonden Snoeks fantastisch!

goodfella

Bericht door goodfella » zo sep 28, 2008 7:33 pm

T82 schreef:
Baseman schreef:Die commentator bij de samenvatting van deze wedstrijd was dramatisch trouwens, volgens mij werd hij nogal opgewonden van AZ :drecul.gif:
Smaken verschillen, ik en de rest waar ik mee keek vonden Snoeks fantastisch!
Bij zo'n goal hoort ook zo'n commentaar lijkt me!

Baseman

Bericht door Baseman » ma sep 29, 2008 7:23 am

Hij was de hele wedstrijd al lyrisch, het 8e wereldwonder werd er geroepen na de goal van Dembele, tita tovenaar kwam voorbij, hij kan toveren kon natuurljik niet uitblijven en daarbij is het altijd fijn om 7 keer (!) te moeten horen dat El Ham uitgefloten werd en dat het publiek dat beter niet moest doen want hij ging er alleen maar beter van spelen, bla bla bla.
Verder meldde hij nog even dat Schaars aangaf door te kunnen spelen, terwijl hij juist overduidelijk aangaf te veel last te hebben van zijn lies en dus niet verder te kunnen spelen (waarna ook meteen in beeld kwam dat hij gewisseld was) :smallgrin.gif:

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » vr okt 03, 2008 8:29 pm

AZ staat vandaag thuis tegen Sparta na een half uur alweer op 4-0. Doelpunten van El hamdaoui, 2 x Dembele en Swerts.

Het begint toch serieus te lopen daar.
Nil volentibus arduum

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » vr okt 03, 2008 9:17 pm

Goed hoor... 6-0 al... hattsakee
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Vedette-10-

Bericht door Vedette-10- » vr okt 03, 2008 9:49 pm

Mijn opmerking was van goud. Met 1 puntspeler spelen en dan wordt het hele team productief.

Michael_B

Bericht door Michael_B » za okt 04, 2008 10:13 am

Ik was gisteren in het DSB aanwezig op business seats van een kennis. Vond het spel van AZ an sich niet eens echt denderend, alhoewel ik weer meer lijn zie dan bij Ajax. Meer idee.

Dat zie ik echter bij Ajax de laatste weken ook ontstaan. Tel daarbij op dat de selectie van Ajax op veel plekken beter is en ik heb weinig vrees.

Overigens heb ik mij kapot geergerd aan het publiek bij AZ. Wat een klapvee met die achterlijke klappers. Allemaal zo gemaakt gezellig doen. Gemeenschappelijke vijand (Amsterdam) verbroedert blijkbaar.

De BEN-side stelt ook geen ruk voor en zingt de helft van de wedstrijd niet tot nauwelijks. Sowieso maar paar honderd man, veelal puistenkoppies.
Face your fears and live your dreams, No Fear

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » za okt 04, 2008 11:59 am

De Dominee schreef:Ik was gisteren in het DSB aanwezig op business seats van een kennis. Vond het spel van AZ an sich niet eens echt denderend, alhoewel ik weer meer lijn zie dan bij Ajax. Meer idee..
Viel mij ook op. Het spel was alweer een stuk minder indrukwekkend dan tegen Willem ii.

joey
Erelid

Bericht door joey » za okt 04, 2008 1:14 pm

Ach, tegen veel clubs in de Eredivisie hoef je niet eens goed te voetballen om te winnen. Dat hebben de laatste wedstrijden van Ajax wel aangetoond.

AZ is in elk geval in de winning mood.
Het stinkt aan alle kanten!

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » za okt 04, 2008 1:55 pm

joey schreef:Ach, tegen veel clubs in de Eredivisie hoef je niet eens goed te voetballen om te winnen. Dat hebben de laatste wedstrijden van Ajax wel aangetoond.

AZ is in elk geval in de winning mood.
Lul niet zo slap man, AJAX heeft haar laatste paar competitie wedstrijden gewoon redelijk tot goed gespeeld. Wat ben je vermoeien met jouw constante doemdenken :excited.gif:
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » za okt 04, 2008 2:20 pm

Alleen tegen Roda was het redelijk tot aardig. Tegen Willem2, Fnoord en Vitesse was het slecht.

goodfella

Bericht door goodfella » za okt 04, 2008 5:53 pm

Slechter spelen dan az en toch minder verliespunten! Volgens mij doe je het dan juist goed.

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » zo okt 05, 2008 10:20 am

Van Gaal: "Boete Platini betaal ik graag"
AZ-trainer Louis van Gaal heeft vrijdagavond na afloop van het gewonnen thuisduel met Sparta Rotterdam (6-0) wederom gepleit voor moderne hulpmiddelen. Deze zouden de scheidsrechter helpen bij het nemen van lastige beslissingen.

Scheidrechter Van Egmond gaf Sparta in het DSB-Stadion een onterechte strafschop. Verder kreeg AZ-middenvelder Demy de Zeeuw geel omdat hij vroeg waarom er niet gefloten werd bij een overtreding op zijn ploeggenoot Maarten Martens.

Volgens Van Gaal is het hoog tijd voor verandering. "Dat Stade Rennes door een onterecht afgekeurde goal uitgeschakeld werd door FC Twente in de UEFA Cup, is schandalig", stipt de coach een voorbeeld aan tegenover De Telegraaf. "Dat is toch geen fair play meer?"

"Maar ja, meneer Platini vindt het zo de charme van de sport. Dan houdt het op, hé? Hij kan het veranderen en heeft zelf gevoetbald. Misschien krijg ik wel een boete van meneer Platini. Nou, ik betaal hem graag."
voetbalprimeur.nl
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » vr okt 10, 2008 8:22 am

Demy de Zeeuw was bijna HSV'er

NOORDWIJK - Demy de Zeeuw was op de laatste dag van de zomerse transferperiode dicht bij een transfer naar HSV, waar hij met Nigel de Jong, Joris Mathijsen en Romeo Castelen drie landgenoten zou zijn tegenkomen.

,,AZ had mijn prijs genoemd en HSV wilde er werk van maken, maar de tijd bleek uiteindelijk te kort om me nog op tijd aan te melden bij de Duitse voetbalbond,'' zegt De Zeeuw. ,,Jammer, want het was een prachtige kans geweest.''

Die teleurstelling vormde, zo denkt de 25-jarige Oranje-international, de kiem voor zijn moeilijke seizoenstart. AZ-trainer Louis van Gaal passeerde hem en verwees daarbij naar 'privé-problemen' van de speler.

De Zeeuw: ,,Er was niets meer aan de hand dan dit. Ik heb me teruggeknokt en voor de wedstrijd tegen PSV zei Louis van Gaal: 'Ik kan het niet maken om je niet op te stellen'. Sindsdien speel ik weer en gaat het ook met AZ goed.

,,Wat het grote verschil is met vorig jaar? We spelen compacter. En ik vond het typerend wat Moussa Dembélé me vorige week zei. Hij zei: 'Vorig seizoen ging ik het veld op om goed te voetballen. Nu ga ik het veld op om te scoren.''
www.sportwereld.nl

Ik blijf het een interessante speler voor Ajax vinden.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » vr okt 10, 2008 8:30 am

Absoluut, maar we hebben nu in principe genoeg middenvelders. Alle posities zijn daar wel dubbel bezet.

Lijkt geen toeval dat de revival van AZ en een de Zeeuw die weer goed aan het voetballen is geslagen hand in hand gaan.

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » vr okt 10, 2008 8:37 am

We hebben hem nu inderdaad niet nodig, dat klopt, maar in het algemeen vind ik het een erg nuttige speler.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » vr okt 10, 2008 9:12 am

Duke schreef:We hebben hem nu inderdaad niet nodig, dat klopt, maar in het algemeen vind ik het een erg nuttige speler.
We hebben em niet nodig? Ik ken geen Ajacied die het niveau van De Zeeuw haalt.

Gabri heeft het loopvermogen, maar mist het inzicht.
Verthongen heeft de poeier, maar mist de techniek.

Ik vind De Zeeuw een hele complete voetballer en ik hoopte eigenlijk dat VAn Basten hem mee zou nemen naar Ajax, temeer omdat hij De Zeeuw bij Oranje altijd opstelde.

Gesloten