Jan Vertonghen
Moderator: mods
Leuke doelpunten. Verder net zo matig als de rest van Ajax hoor.Thomas schreef:Real Ajax?
Ik houd bovendien niet zo van éénbenige spelers (jaja, die goal maakt hij met rechts, maar zo kwam hij nou eenmaal uit met zijn stappen) en van die gasten die overdreven ruzie gaan lopen zoeken (ook als is Hofs een vervelende Smurf.)
Moeilijk he om je ongelijk toe te geven.Real Ajax schreef:Leuke doelpunten. Verder net zo matig als de rest van Ajax hoor.Thomas schreef:Real Ajax?
Ik houd bovendien niet zo van éénbenige spelers (jaja, die goal maakt hij met rechts, maar zo kwam hij nou eenmaal uit met zijn stappen) en van die gasten die overdreven ruzie gaan lopen zoeken (ook als is Hofs een vervelende Smurf.)

Hij moet af en toe een beetje dimmen, maar je hebt dit soort jongens wel nodig in de ploeg. Enoh kreeg een flinke trap van Hofs, dan mag je best wel laten weten dat dat niet gewaardeerd wordt.
Maar goed, die goals waren gewoon weer even een wat tastbaarder teken van z'n klasse. Geef het nog een paar weken/maanden. Dan ben je ook om. Until we meet again!
Maar goed, die goals waren gewoon weer even een wat tastbaarder teken van z'n klasse. Geef het nog een paar weken/maanden. Dan ben je ook om. Until we meet again!

Mooi gesproken.goodfella schreef:Je blijft toch bij je mening. Al laten wij passes van Vertonghen met rechts zien dan nog lieg je dat je barst door te stellen dat ie niets met zijn rechtervoet kan.

We zullen zien.Thomas schreef: Geef het nog een paar weken/maanden. Dan ben je ook om. Until we meet again!

Laatst gewijzigd door Real Ajax op zo sep 28, 2008 7:23 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Eigenlijk viel dat laatste me vandaag pas op omdat jij daar laatst over begon (en heel ergerlijk is dat ook niet.) Ik heb mijn argumenten braaf gegeven. Compleet kan je niet zijn als je bijna alles met een been doet. En je zegt het wel slim als middenvelder. Dan is hij wel veel beter te pruimen dan als verdediger, maar dat had ik al gezegd. Gewoon chillen anders begin je nog op een Jehova's Getuige te lijken.Thomas schreef:Hij heeft toch ook wel een beetje gelijk? Wat gaat er in jouw ogen zoal allemaal mis bij het spel van Vertonghen als middenvelder? Ik vind hem namelijk de meest complete middenvelder van de selectie. En het zal niet voor niets zijn dat jij z'n soms wat opgefokte gedrag in het veld erbij sleept.

Hype? Als iemand goed speelt mag dat gewoon gezegd worden lijkt me.Real Ajax schreef:Best wel, ja.goodfella schreef:Maar dan lopen er weinig goede voetballers rond op deze wereldbol RealAjax.![]()
![]()
Wat mij betreft sluit ik de discussie af met: Vertonghen is er op vooruit gegaan. Hij heeft potentieel maar ik zou even wachten met de hype.
Volgens mij heeft hij gewerkt aan z'n rechter. Tegen Utrecht gaf hij een aantal goede crossballen met rechts. En chillen? Ik? Neuh, ik ga je net zolang lastigvallen tot je toegeeft dat Vertonghen een goede speler is. BZ en Doc trouwens ook.Real Ajax schreef:Eigenlijk viel dat laatste me vandaag pas op omdat jij daar laatst over begon (en heel ergerlijk is dat ook niet.) Ik heb mijn argumenten braaf gegeven. Compleet kan je niet zijn als je bijna alles met een been doet. En je zegt het wel slim als middenvelder. Dan is hij wel veel beter te pruimen dan als verdediger, maar dat had ik al gezegd. Gewoon chillen anders begin je nog op een Jehova's Getuige te lijken.Thomas schreef:Hij heeft toch ook wel een beetje gelijk? Wat gaat er in jouw ogen zoal allemaal mis bij het spel van Vertonghen als middenvelder? Ik vind hem namelijk de meest complete middenvelder van de selectie. En het zal niet voor niets zijn dat jij z'n soms wat opgefokte gedrag in het veld erbij sleept.

En een hype wordt hij vast na vandaag pas. Hij heeft immers doelpunten gemaakt.