Jan Vertonghen

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

goodfella

Bericht door goodfella » vr sep 26, 2008 9:38 am

Op het eind gaf ie nog een prachtige pass met zijn rechter.

Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne » vr sep 26, 2008 10:25 am

Jöhnk schreef:Waarom neemt Jan trouwens niet gewoon de vrije trappen? Het geploeter met Huntelaar en Bruno Silva (?????) schoot niet echt op.
De ballen lagen beter voor een rechtsbener. Al had hij die indirecte wel kunnen nemen.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

999

Bericht door 999 » vr sep 26, 2008 10:29 am

Jöhnk schreef:Waarom neemt Jan trouwens niet gewoon de vrije trappen? Het geploeter met Huntelaar en Bruno Silva (?????) schoot niet echt op.
Je bedoelt ogen dicht en zo hard mogelijk als maar kan schieten, tis natuurlijk ook een manier ..
Blij met de punten ...

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » vr sep 26, 2008 10:34 am

De eerste speler die Bruno Silva wegmept wanneer hij een vrije trap wil nemen krijgt van mij een standbeeld.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » zo sep 28, 2008 5:35 pm

Real Ajax? :yes.gif:

Michael_B

Bericht door Michael_B » zo sep 28, 2008 5:51 pm

Ik vond hem vandaag niet bijzonder sterk. Eerste helft zelfs matig. Tweede helft was voldoende, maar niet verheffend.

Wel twee doelpunten, dat is natuurlijk wel prima. Maar ik vond hem afgelopen donderdag sterker!
Face your fears and live your dreams, No Fear

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » zo sep 28, 2008 5:56 pm

Ik vond het de eerste helft ook al voldoende, maar de tweede helft klopte het bij Ajax ook gewoon beter. Dan speelt iedereen sterker.

Die twee goals verraden gewoon klasse. Erg knap.

Michael_B

Bericht door Michael_B » zo sep 28, 2008 5:59 pm

Dat hij klasse heeft staat inderdaad wel vast.
Face your fears and live your dreams, No Fear

Real Ajax

Bericht door Real Ajax » zo sep 28, 2008 7:06 pm

Thomas schreef:Real Ajax? :yes.gif:
Leuke doelpunten. Verder net zo matig als de rest van Ajax hoor.
Ik houd bovendien niet zo van éénbenige spelers (jaja, die goal maakt hij met rechts, maar zo kwam hij nou eenmaal uit met zijn stappen) en van die gasten die overdreven ruzie gaan lopen zoeken (ook als is Hofs een vervelende Smurf.)

goodfella

Bericht door goodfella » zo sep 28, 2008 7:07 pm

Real Ajax schreef:
Thomas schreef:Real Ajax? :yes.gif:
Leuke doelpunten. Verder net zo matig als de rest van Ajax hoor.
Ik houd bovendien niet zo van éénbenige spelers (jaja, die goal maakt hij met rechts, maar zo kwam hij nou eenmaal uit met zijn stappen) en van die gasten die overdreven ruzie gaan lopen zoeken (ook als is Hofs een vervelende Smurf.)
Moeilijk he om je ongelijk toe te geven. :aai.gif: :excited.gif:

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » zo sep 28, 2008 7:07 pm

Moet je de wedstrijd van donderdag even terugkijken: meerdere mooie crosspasses met rechts.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » zo sep 28, 2008 7:09 pm

Hij moet af en toe een beetje dimmen, maar je hebt dit soort jongens wel nodig in de ploeg. Enoh kreeg een flinke trap van Hofs, dan mag je best wel laten weten dat dat niet gewaardeerd wordt.

Maar goed, die goals waren gewoon weer even een wat tastbaarder teken van z'n klasse. Geef het nog een paar weken/maanden. Dan ben je ook om. Until we meet again! :hdg.gif:

Real Ajax

Bericht door Real Ajax » zo sep 28, 2008 7:14 pm

goodfella schreef:Moeilijk he om je ongelijk toe te geven. :aai.gif: :excited.gif:
Kom je nog met argumenten waarom ik mis zit? :tranen.gif:

goodfella

Bericht door goodfella » zo sep 28, 2008 7:17 pm

Real Ajax schreef:
goodfella schreef:Moeilijk he om je ongelijk toe te geven. :aai.gif: :excited.gif:
Kom je nog met argumenten waarom ik mis zit? :tranen.gif:
Je blijft toch bij je mening. Al laten wij passes van Vertonghen met rechts zien dan nog lieg je dat je barst door te stellen dat ie niets met zijn rechtervoet kan.

Real Ajax

Bericht door Real Ajax » zo sep 28, 2008 7:20 pm

goodfella schreef:Je blijft toch bij je mening. Al laten wij passes van Vertonghen met rechts zien dan nog lieg je dat je barst door te stellen dat ie niets met zijn rechtervoet kan.
Mooi gesproken. :eusa_naughty.gif:
Thomas schreef: Geef het nog een paar weken/maanden. Dan ben je ook om. Until we meet again! :hdg.gif:
We zullen zien. :smallgrin.gif:
Laatst gewijzigd door Real Ajax op zo sep 28, 2008 7:23 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » zo sep 28, 2008 7:22 pm

Hij heeft toch ook wel een beetje gelijk? Wat gaat er in jouw ogen zoal allemaal mis bij het spel van Vertonghen als middenvelder? Ik vind hem namelijk de meest complete middenvelder van de selectie. En het zal niet voor niets zijn dat jij z'n soms wat opgefokte gedrag in het veld erbij sleept.

goodfella

Bericht door goodfella » zo sep 28, 2008 7:27 pm

Ik riep vorig seizoen al dat hij samen met Suarez een beetje m'n held is. Lastige mannetjes allebei. :blush.gif:

Real Ajax

Bericht door Real Ajax » zo sep 28, 2008 7:28 pm

Thomas schreef:Hij heeft toch ook wel een beetje gelijk? Wat gaat er in jouw ogen zoal allemaal mis bij het spel van Vertonghen als middenvelder? Ik vind hem namelijk de meest complete middenvelder van de selectie. En het zal niet voor niets zijn dat jij z'n soms wat opgefokte gedrag in het veld erbij sleept.
Eigenlijk viel dat laatste me vandaag pas op omdat jij daar laatst over begon (en heel ergerlijk is dat ook niet.) Ik heb mijn argumenten braaf gegeven. Compleet kan je niet zijn als je bijna alles met een been doet. En je zegt het wel slim als middenvelder. Dan is hij wel veel beter te pruimen dan als verdediger, maar dat had ik al gezegd. Gewoon chillen anders begin je nog op een Jehova's Getuige te lijken. :biggrin.gif:

goodfella

Bericht door goodfella » zo sep 28, 2008 7:31 pm

Maar dan lopen er weinig goede voetballers rond op deze wereldbol RealAjax. :smallgrin.gif:

Real Ajax

Bericht door Real Ajax » zo sep 28, 2008 7:36 pm

goodfella schreef:Maar dan lopen er weinig goede voetballers rond op deze wereldbol RealAjax. :smallgrin.gif:
Best wel, ja. :smartass.gif: :biggrin.gif:

Wat mij betreft sluit ik de discussie af met: Vertonghen is er op vooruit gegaan. Hij heeft potentieel maar ik zou even wachten met de hype.

goodfella

Bericht door goodfella » zo sep 28, 2008 7:37 pm

Real Ajax schreef:
goodfella schreef:Maar dan lopen er weinig goede voetballers rond op deze wereldbol RealAjax. :smallgrin.gif:
Best wel, ja. :smartass.gif: :biggrin.gif:

Wat mij betreft sluit ik de discussie af met: Vertonghen is er op vooruit gegaan. Hij heeft potentieel maar ik zou even wachten met de hype.
Hype? Als iemand goed speelt mag dat gewoon gezegd worden lijkt me.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » zo sep 28, 2008 7:50 pm

Real Ajax schreef:
Thomas schreef:Hij heeft toch ook wel een beetje gelijk? Wat gaat er in jouw ogen zoal allemaal mis bij het spel van Vertonghen als middenvelder? Ik vind hem namelijk de meest complete middenvelder van de selectie. En het zal niet voor niets zijn dat jij z'n soms wat opgefokte gedrag in het veld erbij sleept.
Eigenlijk viel dat laatste me vandaag pas op omdat jij daar laatst over begon (en heel ergerlijk is dat ook niet.) Ik heb mijn argumenten braaf gegeven. Compleet kan je niet zijn als je bijna alles met een been doet. En je zegt het wel slim als middenvelder. Dan is hij wel veel beter te pruimen dan als verdediger, maar dat had ik al gezegd. Gewoon chillen anders begin je nog op een Jehova's Getuige te lijken. :biggrin.gif:
Volgens mij heeft hij gewerkt aan z'n rechter. Tegen Utrecht gaf hij een aantal goede crossballen met rechts. En chillen? Ik? Neuh, ik ga je net zolang lastigvallen tot je toegeeft dat Vertonghen een goede speler is. BZ en Doc trouwens ook. :666.gif:

En een hype wordt hij vast na vandaag pas. Hij heeft immers doelpunten gemaakt. :hypocrite.gif:

Real Ajax

Bericht door Real Ajax » zo sep 28, 2008 8:03 pm

Thomas schreef:En chillen? Ik? Neuh, ik ga je net zolang lastigvallen tot je toegeeft dat Vertonghen een goede speler is. BZ en Doc trouwens ook. :666.gif:
:biggrin.gif: :biggrin.gif:

(graag als tegenprestatie toegeven dat hij als back vrij slecht is.

:hypocrite.gif: )

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » zo sep 28, 2008 8:05 pm

Daar had hij wat meer minpunten waar hij nog aan moest werken. Om mezelf even te quoten:
Het verdedigend opstellen, z'n rechter, het koppen en een beetje startsnelheid, met name.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » zo sep 28, 2008 11:10 pm

Ik vond hem ook al een prima back, maar als middenvelder is ie beter.

Vandaag de wedstrijd niet gezien, inmiddels alleen de doelpunten. Die mochten er in elk geval wezen.

Plaats reactie