Ajax - FC Utrecht (1e ronde KNVB-beker) 25 september 2008
- Daily Blind
Ja daar zeg ik niks mee dat ik hem geweldig vind. Eerder zoals ik zei gewoon een goede pot van hem tegen Twente.
Daarnaast zou ik voor hem kiezen aangezien we weinig anders hebben in de selectie en Sno het nog niet helemaal in zich heeft, maar ik denk wel dat SNo beter gaat worden.
Even iets anders:
Urby wat een ongelovelijk eikel is het. Waarom kan die jongen nooit normaal een interview geven?
Daarnaast zou ik voor hem kiezen aangezien we weinig anders hebben in de selectie en Sno het nog niet helemaal in zich heeft, maar ik denk wel dat SNo beter gaat worden.
Even iets anders:
Urby wat een ongelovelijk eikel is het. Waarom kan die jongen nooit normaal een interview geven?
Van AN geplukt, het gaat snel met Enoh:
Enoh vervangt waarschijnlijk Sno in de basis
De Telegraaf meldt dat Eyong Enoh tegen FC Utrecht waarschijnlijk een basisplaats krijgt. Afgelopen zondag maakte hij tegen Feyenoord zijn debuut als invaller. "Hij geeft van nature rugdekking. Iets wat Evander Sno bij de 1-1 verzuimde", aldus Van Basten.
De Telegraaf meldt dat Eyong Enoh tegen FC Utrecht waarschijnlijk een basisplaats krijgt. Afgelopen zondag maakte hij tegen Feyenoord zijn debuut als invaller. "Hij geeft van nature rugdekking. Iets wat Evander Sno bij de 1-1 verzuimde", aldus Van Basten.
Nil volentibus arduum
Dus de aankoop Sno wordt nu (al) weer gepasseerd door aankoop Enoh ...Marillion schreef:Van AN geplukt, het gaat snel met Enoh:
Blij met de punten ...
- Ajaciedjuh
Goh, als andere dat niet doen moet je dan niet met je vuist op tafel slaan ?.Duke schreef:Er stond afgelopen maandag een aardige quote van Van Basten in het AD: "Enoh is één van de weinige spelers die zich in het veld aan de gegeven opdrachten houdt" (of woorden van soortgelijke strekking).
Blij met de punten ...
Jabu, men haalt Sno ( en ik mag toch aannemen dat de man ( MVB ) daar ook weer verantwoordelijk voor is, hij heeft immers ( wat dat betreft ) alles naar zich toegetrokken bij AJAX ) en dan constateren dat die dus verkeerde dingen doet of nalaat ( en als je alleen al op Youtube kijkt is dat niet de eerste keer ) en dan nu wordt deze alweer gepasseerd door Enoh .. ik weet het niet hoor ...Jabu schreef:Dat lijkt een probleem te zijn dat al heel lang bij Ajax speelt. Misschien slaat van Basten wel met zijn vuist op tafel (er wordt hem per slot van rekening ook verweten te hard te zijn), maar is een groot deel van de selectie dit al jarenlang niet gewend te doen.
Blij met de punten ...
-
Grappig, maar wel goed als Van Basten daarvoor kiest.Marillion schreef:Het is natuurlijk nog véél te vroeg om te oordelen maar ik zou het wel erg grappig vinden als uitgerekend de goedkoopste speler die op het laatste moment aan de selectie is toegevoegd straks de beste aankoop blijkt te zijn.
Vind het trouwens nu wel tijd worden voor Cvitanic. Leonardo met z'n oogkleppen op, heb ik nu vaak genoeg gezien.
Inderdaad. Ik kan mij niet voorstellen dat iemand het slechter doet dan Leonardo op de vleugel. Kom dan maar weer met Kennedy en Suarez dan vanaf links.
In het geval van Sno heb je natuurlijk wel gelijk. Je mag verwachten dat een door Van Basten zelf aangetrokken speler beseft dat deze ook naar de gegeven instructies luistert. Zou natuurlijk voor alle spelers moeten gelden.Voetske schreef:Jabu, men haalt Sno ( en ik mag toch aannemen dat de man ( MVB ) daar ook weer verantwoordelijk voor is, hij heeft immers ( wat dat betreft ) alles naar zich toegetrokken bij AJAX ) en dan constateren dat die dus verkeerde dingen doet of nalaat ( en als je alleen al op Youtube kijkt is dat niet de eerste keer ) en dan nu wordt deze alweer gepasseerd door Enoh .. ik weet het niet hoor ...Jabu schreef:Dat lijkt een probleem te zijn dat al heel lang bij Ajax speelt. Misschien slaat van Basten wel met zijn vuist op tafel (er wordt hem per slot van rekening ook verweten te hard te zijn), maar is een groot deel van de selectie dit al jarenlang niet gewend te doen.
Naja, ik vind dat ie dat er dus vanaf minuut een in de voorbereiding had moeten doen, hameren op, aanleren van enz. enz. je kent het wel.Nu lijkt het meer op spelertje vervangen .. niet goed , hup de volgende in de rij die het dan maar moet gaan doen ..Jabu schreef:Inderdaad. Ik kan mij niet voorstellen dat iemand het slechter doet dan Leonardo op de vleugel. Kom dan maar weer met Kennedy en Suarez dan vanaf links.
In het geval van Sno heb je natuurlijk wel gelijk. Je mag verwachten dat een door Van Basten zelf aangetrokken speler beseft dat deze ook naar de gegeven instructies luistert. Zou natuurlijk voor alle spelers moeten gelden.Voetske schreef:Jabu, men haalt Sno ( en ik mag toch aannemen dat de man ( MVB ) daar ook weer verantwoordelijk voor is, hij heeft immers ( wat dat betreft ) alles naar zich toegetrokken bij AJAX ) en dan constateren dat die dus verkeerde dingen doet of nalaat ( en als je alleen al op Youtube kijkt is dat niet de eerste keer ) en dan nu wordt deze alweer gepasseerd door Enoh .. ik weet het niet hoor ...Jabu schreef:Dat lijkt een probleem te zijn dat al heel lang bij Ajax speelt. Misschien slaat van Basten wel met zijn vuist op tafel (er wordt hem per slot van rekening ook verweten te hard te zijn), maar is een groot deel van de selectie dit al jarenlang niet gewend te doen.
Blij met de punten ...
Dat vind ik ook, maar Ajax heeft natuurlijk al jarenlang te kampen met dromers als Emanuelson en Vermaelen. Ik hoop dat zij het nu ook snel gaan oppakken, maar ik heb mijn twijfels.Voetske schreef:Naja, ik vind dat ie dat er dus vanaf minuut een in de voorbereiding had moeten doen, hameren op, aanleren van enz. enz. je kent het wel.Nu lijkt het meer op spelertje vervangen .. niet goed , hup de volgende in de rij die het dan maar moet gaan doen ..
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10