Ajax - FC Utrecht (1e ronde KNVB-beker) 25 september 2008

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
Daily Blind

Bericht door Daily Blind » wo sep 24, 2008 5:26 pm

Ja daar zeg ik niks mee dat ik hem geweldig vind. Eerder zoals ik zei gewoon een goede pot van hem tegen Twente.

Daarnaast zou ik voor hem kiezen aangezien we weinig anders hebben in de selectie en Sno het nog niet helemaal in zich heeft, maar ik denk wel dat SNo beter gaat worden.

Even iets anders:

Urby wat een ongelovelijk eikel is het. Waarom kan die jongen nooit normaal een interview geven?

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » do sep 25, 2008 8:30 am

Van AN geplukt, het gaat snel met Enoh:

Enoh vervangt waarschijnlijk Sno in de basis

De Telegraaf meldt dat Eyong Enoh tegen FC Utrecht waarschijnlijk een basisplaats krijgt. Afgelopen zondag maakte hij tegen Feyenoord zijn debuut als invaller. "Hij geeft van nature rugdekking. Iets wat Evander Sno bij de 1-1 verzuimde", aldus Van Basten.
Nil volentibus arduum

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » do sep 25, 2008 8:53 am

Weer geen Siem. Snif.

999

Bericht door 999 » do sep 25, 2008 9:20 am

Marillion schreef:Van AN geplukt, het gaat snel met Enoh:

Enoh vervangt waarschijnlijk Sno in de basis

De Telegraaf meldt dat Eyong Enoh tegen FC Utrecht waarschijnlijk een basisplaats krijgt. Afgelopen zondag maakte hij tegen Feyenoord zijn debuut als invaller. "Hij geeft van nature rugdekking. Iets wat Evander Sno bij de 1-1 verzuimde", aldus Van Basten.
Dus de aankoop Sno wordt nu (al) weer gepasseerd door aankoop Enoh ...
Blij met de punten ...

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » do sep 25, 2008 9:33 am

Peter schreef:Weer geen Siem. Snif.
Het een sluit het ander nog niet uit. Sarpong op linksbuiten en Siem achter de spitsen kan prima. Maar ik verwacht ook dat Marco met het volgende middenveld en aanval speelt:

Enoh -------------- Vertonghen
---------Sarpong

Suarez - KJH -------Leonardo

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » do sep 25, 2008 9:34 am

Er stond afgelopen maandag een aardige quote van Van Basten in het AD: "Enoh is één van de weinige spelers die zich in het veld aan de gegeven opdrachten houdt" (of woorden van soortgelijke strekking).
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

999

Bericht door 999 » do sep 25, 2008 9:37 am

Duke schreef:Er stond afgelopen maandag een aardige quote van Van Basten in het AD: "Enoh is één van de weinige spelers die zich in het veld aan de gegeven opdrachten houdt" (of woorden van soortgelijke strekking).
Goh, als andere dat niet doen moet je dan niet met je vuist op tafel slaan ?.
Blij met de punten ...

jabu

Bericht door jabu » do sep 25, 2008 9:39 am

Dat lijkt een probleem te zijn dat al heel lang bij Ajax speelt. Misschien slaat van Basten wel met zijn vuist op tafel (er wordt hem per slot van rekening ook verweten te hard te zijn), maar is een groot deel van de selectie dit al jarenlang niet gewend te doen.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » do sep 25, 2008 9:45 am

Het is natuurlijk nog véél te vroeg om te oordelen maar ik zou het wel erg grappig vinden als uitgerekend de goedkoopste speler die op het laatste moment aan de selectie is toegevoegd straks de beste aankoop blijkt te zijn.
Nil volentibus arduum

999

Bericht door 999 » do sep 25, 2008 9:48 am

Jabu schreef:Dat lijkt een probleem te zijn dat al heel lang bij Ajax speelt. Misschien slaat van Basten wel met zijn vuist op tafel (er wordt hem per slot van rekening ook verweten te hard te zijn), maar is een groot deel van de selectie dit al jarenlang niet gewend te doen.
Jabu, men haalt Sno ( en ik mag toch aannemen dat de man ( MVB ) daar ook weer verantwoordelijk voor is, hij heeft immers ( wat dat betreft ) alles naar zich toegetrokken bij AJAX ) en dan constateren dat die dus verkeerde dingen doet of nalaat ( en als je alleen al op Youtube kijkt is dat niet de eerste keer ) en dan nu wordt deze alweer gepasseerd door Enoh .. ik weet het niet hoor ...
Blij met de punten ...

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » do sep 25, 2008 9:48 am

Marillion schreef:Het is natuurlijk nog véél te vroeg om te oordelen maar ik zou het wel erg grappig vinden als uitgerekend de goedkoopste speler die op het laatste moment aan de selectie is toegevoegd straks de beste aankoop blijkt te zijn.
Grappig, maar wel goed als Van Basten daarvoor kiest.

Vind het trouwens nu wel tijd worden voor Cvitanic. Leonardo met z'n oogkleppen op, heb ik nu vaak genoeg gezien.

jabu

Bericht door jabu » do sep 25, 2008 9:57 am

Inderdaad. Ik kan mij niet voorstellen dat iemand het slechter doet dan Leonardo op de vleugel. Kom dan maar weer met Kennedy en Suarez dan vanaf links.

Voetske schreef:
Jabu schreef:Dat lijkt een probleem te zijn dat al heel lang bij Ajax speelt. Misschien slaat van Basten wel met zijn vuist op tafel (er wordt hem per slot van rekening ook verweten te hard te zijn), maar is een groot deel van de selectie dit al jarenlang niet gewend te doen.
Jabu, men haalt Sno ( en ik mag toch aannemen dat de man ( MVB ) daar ook weer verantwoordelijk voor is, hij heeft immers ( wat dat betreft ) alles naar zich toegetrokken bij AJAX ) en dan constateren dat die dus verkeerde dingen doet of nalaat ( en als je alleen al op Youtube kijkt is dat niet de eerste keer ) en dan nu wordt deze alweer gepasseerd door Enoh .. ik weet het niet hoor ...
In het geval van Sno heb je natuurlijk wel gelijk. Je mag verwachten dat een door Van Basten zelf aangetrokken speler beseft dat deze ook naar de gegeven instructies luistert. Zou natuurlijk voor alle spelers moeten gelden.

999

Bericht door 999 » do sep 25, 2008 10:03 am

Jabu schreef:Inderdaad. Ik kan mij niet voorstellen dat iemand het slechter doet dan Leonardo op de vleugel. Kom dan maar weer met Kennedy en Suarez dan vanaf links.

Voetske schreef:
In het geval van Sno heb je natuurlijk wel gelijk. Je mag verwachten dat een door Van Basten zelf aangetrokken speler beseft dat deze ook naar de gegeven instructies luistert. Zou natuurlijk voor alle spelers moeten gelden.
Naja, ik vind dat ie dat er dus vanaf minuut een in de voorbereiding had moeten doen, hameren op, aanleren van enz. enz. je kent het wel.Nu lijkt het meer op spelertje vervangen .. niet goed , hup de volgende in de rij die het dan maar moet gaan doen ..
Blij met de punten ...

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » do sep 25, 2008 10:03 am

Sno luistert kennelijk niet. Vraag maar aan Foppe de Haan. Zo is die jongen nu eenmaal....

Los van de opdrachten die spelers hebben gehad, daar hebben wij immers geen idee van. Kwam Enoh veel aggresiever over. Hij ging duels in met de intentie om de bal te veroveren.
Nil volentibus arduum

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » do sep 25, 2008 10:04 am

Leuk in ieder geval dat we hem vanavond eens goed kunnen bekijken.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

peter

Bericht door peter » do sep 25, 2008 10:05 am

In een gratis krant (Spits dacht ik) stond in ieder geval een interview met Vito Wormgoor. Hij keek ook uit naar de ontmoeting en hoopt nog altijd dat hij ooit een keer terug (mag) keren bij Ajax.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » do sep 25, 2008 10:07 am

Als wij nou Manucharyan opstellen kan het misschien nog een leuke avond worden.... :smallgrin.gif:
Nil volentibus arduum

peter

Bericht door peter » do sep 25, 2008 10:08 am

Leeft die jongen nog?

jabu

Bericht door jabu » do sep 25, 2008 10:09 am

Voetske schreef:Naja, ik vind dat ie dat er dus vanaf minuut een in de voorbereiding had moeten doen, hameren op, aanleren van enz. enz. je kent het wel.Nu lijkt het meer op spelertje vervangen .. niet goed , hup de volgende in de rij die het dan maar moet gaan doen ..
Dat vind ik ook, maar Ajax heeft natuurlijk al jarenlang te kampen met dromers als Emanuelson en Vermaelen. Ik hoop dat zij het nu ook snel gaan oppakken, maar ik heb mijn twijfels.

Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » do sep 25, 2008 11:09 am

Iedereen sterkte en succes vanavond...
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

Kaboem

Bericht door Kaboem » do sep 25, 2008 11:15 am

Alsof iedereen een slecht-nieuws-gesprek gaat voeren met hun aanstaande ex!
Bertje for President!

El Clavo
AT Toto winner 08/09

Bericht door El Clavo » do sep 25, 2008 11:27 am

Nou, nog een paar van die baggerpotten en ik stop ermee :smallgrin.gif:

Kaboem

Bericht door Kaboem » do sep 25, 2008 11:28 am

Lekker lullig voor haar!
Bertje for President!

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » do sep 25, 2008 12:02 pm

Ik hoop gewoon op een middenveld met Vertonghen, De Jong, en Sno/Enoh. Als Van Basten Enoh beetr vindt moet hij de kans krijgen. Ik ben benieuwed.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » do sep 25, 2008 12:45 pm

Ik heb er erg veel zin in. Er is nogal wat veranderd en ik ben weer benieuwd naar de prestaties van Van der Wiel, Vertonghen, Enoh en Sarpong. Hopelijk krijgen we ook Anita, De Jong en Cvitanich weer eens te zien.

Plaats reactie