Dit was de reden waarom Aguirre Agüero wisselde.Hoe kun je nou zeggen dat er met vlagen goed gespeeld werd? Atletico domineerde vanaf de eerste minuut, wisselde na de 0-2 al z'n eerste spits en na de 0-3 (na 60 minuten) al z'n sterspeler.
Bron: VZUitblinker Agüero was lichtgeblesseerd
Met twee uitstekende doelpunten en diverse acties maakte Sergio Agüero dinsdagavond tegen PSV het verschil ten faveure van Atlético Madrid. De Argentijn was echter niet in zijn beste doen, zo verzekerde hij na afloop van het duel. "Ik ben lichtgeblesseerd. In het competitieduel tegen Real Valladolid van zaterdag is iemand op mijn voet gaan staan en daar had ik vanavond nog steeds last van." De schoonzoon van Diego Armando Maradona liep rood aan toen hij de lovende woorden van de Spaanse media te horen kreeg. "Ik speelde een goede wedstrijd, maar het gaat om de teamprestatie. We hadden veel vertrouwen in onszelf en om die reden hebben we gewonnen. Ik hoop dat we deze lijn kunnen doorzetten in de volgende wedstrijden. Het is ons doel om in alle competities zo ver mogelijk te komen."
Aguëro gaf aan niet te weten waar Atlético in Europees verband tot toe in staat is. "We willen in ieder geval de groepsfase overleven. Het doel is om dit seizoen een prijs te pakken, het maakt niet uit in welke competitie. De Champions League is een moeilijke competitie, maar niet onmogelijk. We gaan er alles aan doen. De tegenstanders zullen vanaf nu veel meer op ons gaan letten, en zeker op mij."