Kenneth Vermeer

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Giacomo Puccini

Bericht door Giacomo Puccini » zo aug 17, 2008 10:23 pm

Jöhnk schreef:Logisch. Volgens Baseman kun je enorm groeien van op de bank zitten.
Waarom niet. Sommige spelers komen toch ook sterker terug van een blessure. Maar goed, je moet niet continu geblesseerd zijn of continu op de bank zitten, dat lijkt me duidelijk.
Ajax!

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » ma aug 18, 2008 6:06 pm

Baseman schreef:Ik blijf er van overtuigd dat Vermeer nooit een topper wordt, maar ik vind het wel opvallend dat hij onder Foppe meestal uitstekend presteert. Bij Willem II liet hij zijn huidige niveau maar af en toe zien.
Ook toen liet hij in mijn ogen al zien een betere keeper dan Aerts te zijn. Dat toonde echter wel aan dat het voor Ajax en Vermeer moeilijk zal worden een geschikte club voor hem te vinden. Op een gegeven moment maakte Vermeer een fout, waarna de trainer overstapte op de 'betrouwbare' en ervaren Maikel Aerts, die vervolgens fout op fout stapelde en daar niet op aangekeken werd. De meeste clubs zien het opstellen van een jonge keeper als een groot risico. Hopelijk betekent dat geen stagnatie in de ontwikkeling van Vermeer, want die jongen heeft best mogelijkheden.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » ma aug 18, 2008 6:26 pm

Dat mensen twijfels hebben bij Vermeer, daar kan ik inkomen. Maar dat Aerts beter zou zijn is je reinste flauwekul. De man die zo apestoned in het doel stond dat hij zich moest laten wisselen. :nooo:

Toppie

Bericht door Toppie » wo sep 10, 2008 2:40 pm

Kenneth Vermeer ziet verhuur wel zitten

--------------------------------------------------------------------------------
Datum post: 10-09-08 15:14 - Gepost door: Jeroen - Bron: Sportweek -

Kenneth Vermeer is in de pikorde derde doelman bij Ajax. De doelman staat niet onwelwillend tegenover een verhuur in de winterstop. "Het is moeilijk om gemotiveerd te blijven. Spelen in Jong Ajax is niet goed voor mijn ontwikkeling. Ik heb vorig seizoen een goed jaar gedraaid op huurbasis bij Willem II, maar ik moet eigenlijk op het hoogste niveau en in volle stadions blijven spelen. Nu sta ik op bijveldjes te keepen en zit ik op de tribune naar het eerste elftal te kijken", aldus Vermeer in Sportweek.

"Ik doe een stap terug, terwijl ik voor mijn ontwikkeling in de Eredivisie moet spelen. Ajax gaf jammer genoeg aan het begin van de zomer aan dat ik niet verhuurd mocht worden. Ik heb me daar toen ook niet meer mee bezig gehouden. Misschien dat ik in de winterstop weer verhuurd kan worden."
Idd het enige lichtpuntje bij Jong oranje , dus verhuren deze gemotiveerde jongen.

Baseman

Bericht door Baseman » do sep 11, 2008 7:27 am

Verrassend...wat dacht Vermeer dan toen hij terug werd gehaald door Ajax ?
En natuurlijk heeft hij speeltijd nodig op die leeftijd.

Vertrekken bij Ajax en bij een middenmotor/subtopper gaan keepen in de Eredivisie lijkt mij voor hem de beste oplossing.

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » vr sep 12, 2008 3:47 pm

Vermeer krijgt handreiking van Van Basten
Geschreven op vrijdag, 12 september om 15:36

De klaagzang van Ajax-doelman Kenneth Vermeer is niet vruchteloos gebleken. De doelman van Jong Oranje uitte enkele dagen geleden zijn teleurstelling over de rol die hij bij Ajax vervult, maar hoofdtrainer Marco van Basten is de 22-jarige sluitpost inmiddels tegemoet gekomen. Vermeer is nu tweede doelman achter Maarten Stekelenburg. Hij zal deze functie samen invullen met Dennis Gentenaar, die al tweede keus was bij de Amsterdammers. Daardoor zal hij van tijd tot tijd plaatsnemen op de bank tijdens de duels van Ajax.

“Kenneth heeft zich de laatste maanden goed gemanifesteerd, daarom betrekken we hem meer bij het eerste elftal”, lichtte Van Basten toe. “Ook zal hij regelmatig wedstrijden spelen bij de beloften.” Vermeer beklaagde zich maandag in tijdschrift Sportweek over de rolverdeling binnen de Amsterdamse club. “Het is moeilijk gemotiveerd te blijven, spelen in Jong Ajax is niet goed voor mijn ontwikkeling”, sprak de doelwachter toen.

Na een voor hem persoonlijk succesvol verlopen Olympisch toernooi, waar hij alle wedstrijden in de basis startte, kreeg hij in Nederland een domper te verwerken. Bij Ajax, waar hij nog een contract tot 2010 heeft, kon hij weer plaatsnemen als derde keeper achter Stekelenburg (25) en Gentenaar (32).

www.voetbalzone.nl
Denk niet dat het veel uitmaakt, maar goed.

Siemen

Bericht door Siemen » vr sep 12, 2008 4:12 pm

Nee, inderdaad. Een beetje een zoethoudertje, heb ik het idee.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » vr sep 12, 2008 4:16 pm

Lijkt me niet meer dan logisch. Vermeer is niets minder dan Gentenaar.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » vr sep 12, 2008 4:17 pm

Vermeer wordt gewoon de vaste tweede keeper lijkt me. Om volgend seizoen Stekelenburg (die zich in de kijker speelt bij Oranje :hypocrite.gif: ) op te volgen.

Aristides

Bericht door Aristides » vr sep 12, 2008 11:22 pm

Jöhnk schreef:Vermeer wordt gewoon de vaste tweede keeper lijkt me. Om volgend seizoen Stekelenburg (die zich in de kijker speelt bij Oranje :hypocrite.gif: ) op te volgen.
Zou zo maar kunnen gebeuren, maar ik ben vooral blij met twee "tweede keepers", want mocht Stekelenburg geblesseerd raken, mogen we vast en zeker met twee keepers beginnen; nu maar hopen dat we ook tien veldspelers mogen opstellen.

Wat een gel.l twee tweede keepers!
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Vedette-10-

Bericht door Vedette-10- » za sep 13, 2008 7:58 am

niks
Laatst gewijzigd door Vedette-10- op wo dec 30, 2009 10:02 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » za sep 13, 2008 9:50 am

Die moet je echt uitleggen. :blush.gif:

joey
Erelid

Bericht door joey » za sep 13, 2008 11:24 am

Siemen schreef:Nee, inderdaad. Een beetje een zoethoudertje, heb ik het idee.
Zeer eigenaardig. Gaat Van Basten per keer kijken wie er wissel staat? Ingewikkeld, hoor. Maak gewoon een keuze, zou ik zeggen.

Lijkt erop dat Van Basten verrast is door de prestaties van Vermeer in Jong Oranje.
Het stinkt aan alle kanten!

Aristides

Bericht door Aristides » za sep 13, 2008 11:45 am

Van wissel staan word je niet beter, wel van spelen.

Weer uitlenen?

Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne » za sep 13, 2008 11:55 am

Mag toch niet meer tot aan de winterstop?
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » za sep 13, 2008 12:59 pm

joey schreef:Lijkt erop dat Van Basten verrast is door de prestaties van Vermeer in Jong Oranje.
Wie niet? Heb het altijd wel in hem zien zitten, maar hoe hij de laatste tijd gekeept heeft: buitengewoon.

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » za sep 13, 2008 12:59 pm

joey schreef:
Siemen schreef:Nee, inderdaad. Een beetje een zoethoudertje, heb ik het idee.
Zeer eigenaardig. Gaat Van Basten per keer kijken wie er wissel staat? Ingewikkeld, hoor. Maak gewoon een keuze, zou ik zeggen.

Lijkt erop dat Van Basten verrast is door de prestaties van Vermeer in Jong Oranje.
Ik denk dat we allemaal verrast zijn door Vermeer. Bij keepers is het (nog) niet gebruikelijk om per wedstrijd te kijken wie reserve is, bij andere spelers juist wel. Misschien zet Marco wel de nieuwe trend.

joey
Erelid

Bericht door joey » za sep 13, 2008 1:34 pm

Ik vind hem niets anders keepen dan voorheen. Hij is lenig en heeft goede reflexen, zijn spelhervatting is bovengemiddeld maar hij pakt bijna nooit een bal klemvast.

Iemand die vier jaar bondscoach is geweest zou natuurlijk precies moeten weten wat Vermeer kan.
Het stinkt aan alle kanten!

LucaS

Bericht door LucaS » za sep 13, 2008 1:43 pm

Hou nou toch op, Vermeer heeft even bij Willem II gespeeld. Ik kan me zo voorstellen dat van Basten Willem II niet op de voet heeft gevolgd. Bovendien kunnen jonge spelers groeien, ik mag toch hopen dt van Basten niet eeuwig aan een eens gevormde mening vasthoudt
I think I lost my fucking headache

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » za sep 13, 2008 2:37 pm

joey schreef:Ik vind hem niets anders keepen dan voorheen.
Apart hoor.

Bij Willem II werd hij bekritiseerd, bij jong oranje hooggeprezen.

Trab
AT Toto winner 04/05

Bericht door Trab » za sep 13, 2008 2:44 pm

joey schreef:Ik vind hem niets anders keepen dan voorheen. Hij is lenig en heeft goede reflexen, zijn spelhervatting is bovengemiddeld maar hij pakt bijna nooit een bal klemvast.
Vind ik ook. Het is meer een handbalkeeper dan een echte voetbalkeeper.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » za sep 13, 2008 2:48 pm

Hij doet het zeker niet slecht, toch heb ik het idee dat ik nooit rustig op mn stoeltje zal zitten als hij in het doel staat. Ik kies dan toch voor wat meer degelijkheid.

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » za sep 13, 2008 3:03 pm

Dat onrustige gevoel had ik idd ook altijd bij hem. Maar hij is veel zekerder geworden, hij wordt volwassen. Hij sleepte Jong Oranje in de meeste wedstrijden er doorheen.

Aristides

Bericht door Aristides » za sep 13, 2008 6:01 pm

Neefkens schreef:Dat onrustige gevoel had ik idd ook altijd bij hem. Maar hij is veel zekerder geworden, hij wordt volwassen. Hij sleepte Jong Oranje in de meeste wedstrijden er doorheen.
Wat ik op tv zag in Jong Oranje was bovengemiddeld. Wat ik van hem zag tot A1 ook, maar hij heeft een paar ongelooflijk slechte jaren gehad in A1/Jong Ajax.

Hij groeit helaas niet meer, hij is niet zo groot en niet balvast, maar wie weet. In december uitlenen.

Baseman

Bericht door Baseman » ma sep 15, 2008 7:15 am

Neefkens schreef:Hij sleepte Jong Oranje in de meeste wedstrijden er doorheen.
Dat deed hij voor de OS ook, maar daar was bij Willem II toen niet veel van terug te zien.

Maar hij moet vertrekken bij Ajax, nu verdoet hij zijn tijd op de bank en komt hij er nooit. Ik kan me ook niet voorstellen dat hij 1e keeper wordt bij Ajax, mocht Stekel na dit seizoen vertrekken.

Plaats reactie