Waarom niet. Sommige spelers komen toch ook sterker terug van een blessure. Maar goed, je moet niet continu geblesseerd zijn of continu op de bank zitten, dat lijkt me duidelijk.Jöhnk schreef:Logisch. Volgens Baseman kun je enorm groeien van op de bank zitten.
Kenneth Vermeer
Moderator: mods
- Giacomo Puccini
Ook toen liet hij in mijn ogen al zien een betere keeper dan Aerts te zijn. Dat toonde echter wel aan dat het voor Ajax en Vermeer moeilijk zal worden een geschikte club voor hem te vinden. Op een gegeven moment maakte Vermeer een fout, waarna de trainer overstapte op de 'betrouwbare' en ervaren Maikel Aerts, die vervolgens fout op fout stapelde en daar niet op aangekeken werd. De meeste clubs zien het opstellen van een jonge keeper als een groot risico. Hopelijk betekent dat geen stagnatie in de ontwikkeling van Vermeer, want die jongen heeft best mogelijkheden.Baseman schreef:Ik blijf er van overtuigd dat Vermeer nooit een topper wordt, maar ik vind het wel opvallend dat hij onder Foppe meestal uitstekend presteert. Bij Willem II liet hij zijn huidige niveau maar af en toe zien.
Idd het enige lichtpuntje bij Jong oranje , dus verhuren deze gemotiveerde jongen.Kenneth Vermeer ziet verhuur wel zitten
--------------------------------------------------------------------------------
Datum post: 10-09-08 15:14 - Gepost door: Jeroen - Bron: Sportweek -
Kenneth Vermeer is in de pikorde derde doelman bij Ajax. De doelman staat niet onwelwillend tegenover een verhuur in de winterstop. "Het is moeilijk om gemotiveerd te blijven. Spelen in Jong Ajax is niet goed voor mijn ontwikkeling. Ik heb vorig seizoen een goed jaar gedraaid op huurbasis bij Willem II, maar ik moet eigenlijk op het hoogste niveau en in volle stadions blijven spelen. Nu sta ik op bijveldjes te keepen en zit ik op de tribune naar het eerste elftal te kijken", aldus Vermeer in Sportweek.
"Ik doe een stap terug, terwijl ik voor mijn ontwikkeling in de Eredivisie moet spelen. Ajax gaf jammer genoeg aan het begin van de zomer aan dat ik niet verhuurd mocht worden. Ik heb me daar toen ook niet meer mee bezig gehouden. Misschien dat ik in de winterstop weer verhuurd kan worden."
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Denk niet dat het veel uitmaakt, maar goed.Vermeer krijgt handreiking van Van Basten
Geschreven op vrijdag, 12 september om 15:36
De klaagzang van Ajax-doelman Kenneth Vermeer is niet vruchteloos gebleken. De doelman van Jong Oranje uitte enkele dagen geleden zijn teleurstelling over de rol die hij bij Ajax vervult, maar hoofdtrainer Marco van Basten is de 22-jarige sluitpost inmiddels tegemoet gekomen. Vermeer is nu tweede doelman achter Maarten Stekelenburg. Hij zal deze functie samen invullen met Dennis Gentenaar, die al tweede keus was bij de Amsterdammers. Daardoor zal hij van tijd tot tijd plaatsnemen op de bank tijdens de duels van Ajax.
“Kenneth heeft zich de laatste maanden goed gemanifesteerd, daarom betrekken we hem meer bij het eerste elftal”, lichtte Van Basten toe. “Ook zal hij regelmatig wedstrijden spelen bij de beloften.” Vermeer beklaagde zich maandag in tijdschrift Sportweek over de rolverdeling binnen de Amsterdamse club. “Het is moeilijk gemotiveerd te blijven, spelen in Jong Ajax is niet goed voor mijn ontwikkeling”, sprak de doelwachter toen.
Na een voor hem persoonlijk succesvol verlopen Olympisch toernooi, waar hij alle wedstrijden in de basis startte, kreeg hij in Nederland een domper te verwerken. Bij Ajax, waar hij nog een contract tot 2010 heeft, kon hij weer plaatsnemen als derde keeper achter Stekelenburg (25) en Gentenaar (32).
www.voetbalzone.nl
Zou zo maar kunnen gebeuren, maar ik ben vooral blij met twee "tweede keepers", want mocht Stekelenburg geblesseerd raken, mogen we vast en zeker met twee keepers beginnen; nu maar hopen dat we ook tien veldspelers mogen opstellen.Jöhnk schreef:Vermeer wordt gewoon de vaste tweede keeper lijkt me. Om volgend seizoen Stekelenburg (die zich in de kijker speelt bij Oranje) op te volgen.
Wat een gel.l twee tweede keepers!
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
-
Zeer eigenaardig. Gaat Van Basten per keer kijken wie er wissel staat? Ingewikkeld, hoor. Maak gewoon een keuze, zou ik zeggen.Siemen schreef:Nee, inderdaad. Een beetje een zoethoudertje, heb ik het idee.
Lijkt erop dat Van Basten verrast is door de prestaties van Vermeer in Jong Oranje.
Het stinkt aan alle kanten!
Ik denk dat we allemaal verrast zijn door Vermeer. Bij keepers is het (nog) niet gebruikelijk om per wedstrijd te kijken wie reserve is, bij andere spelers juist wel. Misschien zet Marco wel de nieuwe trend.joey schreef:Zeer eigenaardig. Gaat Van Basten per keer kijken wie er wissel staat? Ingewikkeld, hoor. Maak gewoon een keuze, zou ik zeggen.Siemen schreef:Nee, inderdaad. Een beetje een zoethoudertje, heb ik het idee.
Lijkt erop dat Van Basten verrast is door de prestaties van Vermeer in Jong Oranje.
-
- AT Toto winner 15/16
Wat ik op tv zag in Jong Oranje was bovengemiddeld. Wat ik van hem zag tot A1 ook, maar hij heeft een paar ongelooflijk slechte jaren gehad in A1/Jong Ajax.Neefkens schreef:Dat onrustige gevoel had ik idd ook altijd bij hem. Maar hij is veel zekerder geworden, hij wordt volwassen. Hij sleepte Jong Oranje in de meeste wedstrijden er doorheen.
Hij groeit helaas niet meer, hij is niet zo groot en niet balvast, maar wie weet. In december uitlenen.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
Dat deed hij voor de OS ook, maar daar was bij Willem II toen niet veel van terug te zien.Neefkens schreef:Hij sleepte Jong Oranje in de meeste wedstrijden er doorheen.
Maar hij moet vertrekken bij Ajax, nu verdoet hij zijn tijd op de bank en komt hij er nooit. Ik kan me ook niet voorstellen dat hij 1e keeper wordt bij Ajax, mocht Stekel na dit seizoen vertrekken.