Slecht nieuws voor AJAX en van Basten, er is minder te kiezen.
Moderator: mods
Gewoon in de winterstop verhuren.Mooi een tijdje laten rijpen bij een andere club als MVB om wat voor reden ( nog ) geen beroep op hem wil doen.LucaS schreef:Natuurlijk slecht nieuws. En het lijkt me complete flauwekel om nu al te concluderen dat Aisatti het bij Ajax niet gaat redden. Hij is niet zo goed als AT hem maakte een paar maanden terug, maar hij is ook niet zo slecht als sommigen nu opeens schijnen te gaan denken
Dan had hij dus net zo goed (of beter) naar Utrecht kunnen gaan.Voetske schreef:Gewoon in de winterstop verhuren.Mooi een tijdje laten rijpen bij een andere club als MVB om wat voor reden ( nog ) geen beroep op hem wil doen.LucaS schreef:Natuurlijk slecht nieuws. En het lijkt me complete flauwekel om nu al te concluderen dat Aisatti het bij Ajax niet gaat redden. Hij is niet zo goed als AT hem maakte een paar maanden terug, maar hij is ook niet zo slecht als sommigen nu opeens schijnen te gaan denken
Dat lijkt me wel ja. Natuurlijk ziet Van Basten het in Aissati zitten. Anders had hij hem niet gekocht.joey schreef:Aissati zou toch onze problemen in de opbouw gaan oplossen? Hoe zit dat nou? Want dankzij hem kon de verdediging ontlast worden, heb ik gelezen.
Maar dan moet je niet bij Aissatie zijn lijkt me, van Basten ( technische staf, scouting enz. ) is degene die je moet aanspreken.Als Aissati niet klaar, niet goed genoeg is MVB degene die daar verantwoordlijk voor is ..joey schreef:Dan had hij dus net zo goed (of beter) naar Utrecht kunnen gaan.Voetske schreef:Gewoon in de winterstop verhuren.Mooi een tijdje laten rijpen bij een andere club als MVB om wat voor reden ( nog ) geen beroep op hem wil doen.LucaS schreef:Natuurlijk slecht nieuws. En het lijkt me complete flauwekel om nu al te concluderen dat Aisatti het bij Ajax niet gaat redden. Hij is niet zo goed als AT hem maakte een paar maanden terug, maar hij is ook niet zo slecht als sommigen nu opeens schijnen te gaan denken
Aissati zou toch onze problemen in de opbouw gaan oplossen? Hoe zit dat nou? Want dankzij hem kon de verdediging ontlast worden, heb ik gelezen.
Aangezien ik hier ook in de quote sta, toch even persoonlijk reageren. Volgens mij heb ik vanaf het begin geroepen dat Aisatti never zo goed was als half AT hem afschildert. Ik ben ook niet verbaasd dat hij vooralsnog geen basisplaats lijkt te krijgenjoey schreef:Dan had hij dus net zo goed (of beter) naar Utrecht kunnen gaan.Voetske schreef:Gewoon in de winterstop verhuren.Mooi een tijdje laten rijpen bij een andere club als MVB om wat voor reden ( nog ) geen beroep op hem wil doen.LucaS schreef:Natuurlijk slecht nieuws. En het lijkt me complete flauwekel om nu al te concluderen dat Aisatti het bij Ajax niet gaat redden. Hij is niet zo goed als AT hem maakte een paar maanden terug, maar hij is ook niet zo slecht als sommigen nu opeens schijnen te gaan denken
Aissati zou toch onze problemen in de opbouw gaan oplossen? Hoe zit dat nou? Want dankzij hem kon de verdediging ontlast worden, heb ik gelezen.
Pardon ?.Je gaat een speler halen voor de basis maar dan blijkt dat ie niet goed genoeg is voor de basis ?.LucaS schreef:Aangezien ik hier ook in de quote sta, toch even persoonlijk reageren. Volgens mij heb ik vanaf het begin geroepen dat Aisatti never zo goed was als half AT hem afschildert. Ik ben ook niet verbaasd dat hij vooralsnog geen basisplaats lijkt te krijgenjoey schreef:Dan had hij dus net zo goed (of beter) naar Utrecht kunnen gaan.Voetske schreef: Gewoon in de winterstop verhuren.Mooi een tijdje laten rijpen bij een andere club als MVB om wat voor reden ( nog ) geen beroep op hem wil doen.
Pot verwijt de ketel. Jij concludeert namelijk evenzeer op basis van 1 wedstrijd dat Aissati de oplossing van veel problemen is:Jöhnk schreef: Ach, Ten Cate bleek ook al een toptrainer na 1 wedstrijd, dus ik kijk er niet van op.
Overigens een onjuiste conclusie wat mij betreft.Jöhnk schreef: De enige acceptabele wedstrijd in de voorbereiding was Ajax-Arsenal. Totdat Aissati gewisseld werd. Toen kon Ajax de bal niet meer vasthouden en werd de druk van Arsenal te groot.
Maar Lucas, Chivanich en Aissati, dan heb je dus al twee spelers die langere tijd moeten krijgen, zouden moeten krijgen om binnen dit efltal een rol te kunnen gaan spelen.Sno, waarvan nu ook niet de klasse van afdruipt.Een voorbereiding die, naar het nu naar uit uiziet, alleen maar in het teken heeft gestaan om te bekijken of en wie er weg mag.Iets wat van Basten allang eerder had kunnen doen.Een van Basten die nog nooit heeft bewezen van een selectie een geheel te kunnen maken ( het NLD elftal borduurde vnl. op individuele kwaliteiten voort ).Een van Basten die op z'n zachts gezegt moeite heeft om te " communiceren " met mondige spelers enz. enz.LucaS schreef:Ik weet niet wat de gedachte van van Basten was, ik zeg alleen dat ik Aisatti niet goed genoeg vond om direct een bepalende rol op Ajax middenveld te spelen, en dat ik dat vanaf het begin heb beweerd
Nee hoor, dat concludeer ik op basis van alle wedstrijden die ik van hem gezien heb en de wedstrijden die ik van dit Ajax gezien heb. Aissati is een balvaste speler, een type dat Ajax verder niet heeft.Jim schreef:Pot verwijt de ketel. Jij concludeert namelijk evenzeer op basis van 1 wedstrijd dat Aissati de oplossing van veel problemen is:Jöhnk schreef: Ach, Ten Cate bleek ook al een toptrainer na 1 wedstrijd, dus ik kijk er niet van op.