Luis Suárez

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Suarez gaat weg voor 1 februari

Ja
13
100%
Nee
0
Geen stemmen

Totaal aantal stemmen: 13

LucaS

Bericht door LucaS » ma sep 01, 2008 9:36 am

Feit is dat als dit een doelpunt was geworden het wel degelijk het bepalende moment in de wedstrijd was geweest. Naar alle waarschijnlijkheid dan natuurlijk
I think I lost my fucking headache

joey
Erelid

Bericht door joey » ma sep 01, 2008 9:38 am

Ik zag PSV zaterdag in een vergelijkbare wedstrijd tot drie, vier keer toe een situatie niet goed uitspelen. Maar PSV won met 1-5, dus daar heeft niemand het meer over.

Voorin en op het middenveld bakten we er weinig van en achterin werden de doelpunten zoals bij Ajax de laatste jaren gebruikelijk weggegeven. Tja, dan verlies je.
Het stinkt aan alle kanten!

999

Bericht door 999 » ma sep 01, 2008 9:57 am

joey schreef:Ik zag PSV zaterdag in een vergelijkbare wedstrijd tot drie, vier keer toe een situatie niet goed uitspelen. Maar PSV won met 1-5, dus daar heeft niemand het meer over.

Voorin en op het middenveld bakten we er weinig van en achterin werden de doelpunten zoals bij Ajax de laatste jaren gebruikelijk weggegeven. Tja, dan verlies je.
Wat heeft Psv er nu mee te maken.Trouwens je vergeet er gemakshalve bij te zeggen dat degene ( Amrabat dus ), flink de huid werd volgescholden, en dat ie daarna wel deed wat ie eerder had moeten doen.M.a.w. er werd wel degelijk iets van gezegt.
Blij met de punten ...

Real Ajax

Bericht door Real Ajax » ma sep 01, 2008 10:08 am

Het enige wat bevreemd aan deze discussie is dat er nog mensen doen alsof Suarez voor het eerst misplaatst egoïstisch gedrag vertoont. :hypocrite.gif:

Tsja, en Suarez corrigeren...hij heeft een heel arsenaal met wegwerpgebaartjes. Maar goed, die duikelpartijen zijn ook minder geworden dus, helemaal hardleers zal hij ook niet zijn.

Aristides

Bericht door Aristides » ma sep 01, 2008 2:25 pm

Real Ajax schreef:Het enige wat bevreemd aan deze discussie is dat er nog mensen doen alsof Suarez voor het eerst misplaatst egoïstisch gedrag vertoont. :hypocrite.gif:

Tsja, en Suarez corrigeren...hij heeft een heel arsenaal met wegwerpgebaartjes. Maar goed, die duikelpartijen zijn ook minder geworden dus, helemaal hardleers zal hij ook niet zijn.
Het bevreemdt mij andere spelers er door supporters niet op worden aangesproken als er iets verkeerd gaat of als iemand nauwelijks deelneemt aan het spel.

De twee tegendoelpunten zijn individuele spelers aan te rekenen, zoals er ook kansen zijn gemist door anderen dan Suarez. De kwaliteiten van KJH gaan blijkbaar omhoog als hij een bal niet krijgt, alsof hij helemaal vrij kon intikken.

Suarez maakt fouten, iemand schreef het al (en voor hem anderen tientallen ook al vele malen) in deze topic. Zou Suarez alles goed doen, dan speelt hij niet voor Ajax als hij 21 is. Geldt denk ik ook vor de andere Ajacieden. :neutral.gif:
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » ma sep 01, 2008 2:29 pm

Demosthenes schreef:Het bevreemdt mij andere spelers er door supporters niet op worden aangesproken als er iets verkeerd gaat of als iemand nauwelijks deelneemt aan het spel.
Dan lees je niet goed, vrees ik. Ik kan me niet voorstellen dat je dit echt meent.

Vedette-10-

Bericht door Vedette-10- » ma sep 01, 2008 2:31 pm

niks
Laatst gewijzigd door Vedette-10- op wo dec 30, 2009 8:07 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Aristides

Bericht door Aristides » ma sep 01, 2008 2:38 pm

Jöhnk schreef:
Demosthenes schreef:Het bevreemdt mij andere spelers er door supporters niet op worden aangesproken als er iets verkeerd gaat of als iemand nauwelijks deelneemt aan het spel.
Dan lees je niet goed, vrees ik. Ik kan me niet voorstellen dat je dit echt meent.
Snel even gekeken naar de (laatste) berichten bij "Spelers", maar in de topics over Stekelenburg (eerste doelpunt vond ik een blunder van hem: doelgebied, uit je doel komen en de bal niet hebben), Silva, Oleguer (Wat deed hij bij het eerste doelpunt), Vertonghen, KJH, Lindgren, v.d. Wiel, Cvitanich, Sarpong en Aissati( :confused.gif: ) wordt er niets over geschreven, blijkbaar voldeden ze aan de verwachtingen?

Over Suarez raakt men (in zijn eigen topic) niet uitgeschreven; nogmaals de eisen die door sommigen aan hem gesteld worden zijn niet te vergelijken met die aan anderen gesteld worden, bij hem moet iedere bal uitmonden in een voorzet op maat voor "maakt niet uit". Gebeurt dat niet, dan faalt hij.

Hij zou nooit voor Groningen en daarna voor Ajax hebben getekend als hij dat op deze leeftijd allemaal al kon. Hij is nog steeds 21, kijk naar alle anderen en wat zij op hun 21ste presteerden.

Vedette-10-

Bericht door Vedette-10- » ma sep 01, 2008 2:39 pm

niks
Laatst gewijzigd door Vedette-10- op wo dec 30, 2009 8:08 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » ma sep 01, 2008 2:42 pm

Demosthenes schreef:Snel even gekeken naar de (laatste) berichten bij "Spelers", maar in de topics over Stekelenburg (eerste doelpunt vond ik een blunder van hem: doelgebied, uit je doel komen en de bal niet hebben), Silva, Oleguer (Wat deed hij bij het eerste doelpunt), Vertonghen, KJH, Lindgren, v.d. Wiel, Cvitanich, Sarpong en Aissati( :confused.gif: ) wordt er niets over geschreven, blijkbaar voldeden ze aan de verwachtingen?
Bijzondere conclusie. Lees anders even in het fluitsignaal.
Over Suarez raakt men (in zijn eigen topic) niet uitgeschreven; nogmaals de eisen die door sommigen aan hem gesteld worden zijn niet te vergelijken met die aan anderen gesteld worden, bij hem moet iedere bal uitmonden in een voorzet op maat voor "maakt niet uit". Gebeurt dat niet, dan faalt hij.
Men? Ik vind Suárez de beste speler uit de selectie. Was één van de weinigen die zich voor zijn transfer naar Ajax uitsprak. Mag ik ook één keer zeggen dat hij slecht speelde?

Rooie

Bericht door Rooie » ma sep 01, 2008 2:45 pm

Dat is opzich wel een punt: van Suarez wordt veel verwacht, omdat hij veel kan. Bij een hoog verwachtingspatroon komt vaak ook (onbehoorlijk) veel kritiek kijken.

Aristides

Bericht door Aristides » ma sep 01, 2008 2:45 pm

Bijzondere conclusie. Lees anders even in het fluitsignaal.
Bijzonder vind ik de conclusie niet.

Nog een keer: begaat Suarez een fout, dan blijft zijn topic vollopen, maar ik zie andere spelers ook fouten maken (soms zelfs beslissende, zoals Stekelenburg en Oleguer/Vermaelen) maar daar zie je niets van terug in de topic van de speler zelf.

Ik heb de topic over de wedstrijd ("Fluitsignaal!") gelezen na de wedstrijd en toen al geschreven dat één speler al zeven keer was genoemd als zondaar/hoofdschuldige van de nederlaag. Verliezen doe je door Suarez? Winnen door een ander?

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » ma sep 01, 2008 2:47 pm

Dat was de stelling niet. De stelling was dat de andere spelers blijkbaar functioneerden. In het fluitsignaal lees je het tegendeel.

999

Bericht door 999 » ma sep 01, 2008 2:47 pm

Punt is, als Chivanich er staat inplaats van KJH het probleem het zelfde blijft w.b. Suarez zijn bal af geven, of als je Sjulimani er neer zet .. o wacht even die stond er ook, of Lindgren inplaats van KJH ..
Blij met de punten ...

Vedette-10-

Bericht door Vedette-10- » ma sep 01, 2008 2:49 pm

niks
Laatst gewijzigd door Vedette-10- op wo dec 30, 2009 8:08 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Aristides

Bericht door Aristides » ma sep 01, 2008 2:52 pm

Jöhnk schreef:Dat was de stelling niet. De stelling was dat de andere spelers blijkbaar functioneerden. In het fluitsignaal lees je het tegendeel.
Dat is jouw stelling, mij gaat het om de kritiek op Suarez, niet die in die specifieke wedstrijd (daar is het fluitsignaal voor, maar oin de topics over de spelers), maar altijd wordt die naam genoemd (zonder hem had Ajax ruim 100 punten gehaald?), vreemd als je zo veel doelpunten maakt, zoveel assists hebt op een leeftijd dat een ander gewoon bij AGOVV voetbalt.

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » ma sep 01, 2008 2:53 pm

Nee hoor, is jouw stelling:
Vertonghen, KJH, Lindgren, v.d. Wiel, Cvitanich, Sarpong en Aissati( ) wordt er niets over geschreven, blijkbaar voldeden ze aan de verwachtingen?

Rooie

Bericht door Rooie » ma sep 01, 2008 2:54 pm

Vedette-10 schreef:
Benji schreef:Dat is opzich wel een punt: van Suarez wordt veel verwacht, omdat hij veel kan. Bij een hoog verwachtingspatroon komt vaak ook (onbehoorlijk) veel kritiek kijken.
Wat is daar erg aan, dan wordt hem meer tegenwind gegeven. Daar wordt hij een sterke speler van.
Er is niets ergs aan, het is (ik kijk er in ieder geval zo tegen aan) een logisch gevolg. Juist omdat we weten dat hij goed kan voetballen, is er veel kritiek als het eens iets minder loopt. Van een matige speler verwacht je al niet zoveel, dus dan valt een matige prestatie ook minder op.

Vedette-10-

Bericht door Vedette-10- » ma sep 01, 2008 2:56 pm

niks

Aristides

Bericht door Aristides » ma sep 01, 2008 2:58 pm

Jöhnk schreef:Nee hoor, is jouw stelling:
Vertonghen, KJH, Lindgren, v.d. Wiel, Cvitanich, Sarpong en Aissati( ) wordt er niets over geschreven, blijkbaar voldeden ze aan de verwachtingen?
Is niet zo netjes, citeer je, dan neem je de hele zin, want daar zijn alinea's voor, bij elkaar gezet wat bij elkaar hoort! Let op de komma's
Snel even gekeken naar de (laatste) berichten bij "Spelers[/color]", maar in de topics over Stekelenburg (eerste doelpunt vond ik een blunder van hem: doelgebied, uit je doel komen en de bal niet hebben), Silva, Oleguer (Wat deed hij bij het eerste doelpunt), Vertonghen, KJH, Lindgren, v.d. Wiel, Cvitanich, Sarpong en Aissati( ) wordt er niets over geschreven, blijkbaar voldeden ze aan de verwachtingen?

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » ma sep 01, 2008 2:59 pm

Mijn nederige excuses dan.

Doet niets af aan mijn punt. Jij stelt het.
Laatst gewijzigd door Jöhnk op ma sep 01, 2008 3:28 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Vedette-10-

Bericht door Vedette-10- » ma sep 01, 2008 3:06 pm

niks
Laatst gewijzigd door Vedette-10- op wo dec 30, 2009 8:09 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » ma sep 01, 2008 3:07 pm

Duke schreef:Het is maar net wat je wilt zien, Voetske. Ik zeg maar één ding: het was volgens mij geen 100% goal geweest als Suarez hem afgegeven had. Zelfs niet bij Huntelaar.
Zo vrij stond ie ook helemaal niet.. gisteren lieten ze het nog zien met Jan van Halst met die computerbeelden.

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » ma sep 01, 2008 3:11 pm

Nee BZ, het was een 100% doelpunt geweest als Suarez niet voor eigen glorie was gegaan. En daardoor hebben we verloren. Zo moeilijk is dat toch niet? :smallgrin.gif:
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » ma sep 01, 2008 3:12 pm

Oke houden we het daar bij. :ajaxsmiley.gif:

Plaats reactie