Luis Suárez
Moderator: mods
Ik zag PSV zaterdag in een vergelijkbare wedstrijd tot drie, vier keer toe een situatie niet goed uitspelen. Maar PSV won met 1-5, dus daar heeft niemand het meer over.
Voorin en op het middenveld bakten we er weinig van en achterin werden de doelpunten zoals bij Ajax de laatste jaren gebruikelijk weggegeven. Tja, dan verlies je.
Voorin en op het middenveld bakten we er weinig van en achterin werden de doelpunten zoals bij Ajax de laatste jaren gebruikelijk weggegeven. Tja, dan verlies je.
Het stinkt aan alle kanten!
Wat heeft Psv er nu mee te maken.Trouwens je vergeet er gemakshalve bij te zeggen dat degene ( Amrabat dus ), flink de huid werd volgescholden, en dat ie daarna wel deed wat ie eerder had moeten doen.M.a.w. er werd wel degelijk iets van gezegt.joey schreef:Ik zag PSV zaterdag in een vergelijkbare wedstrijd tot drie, vier keer toe een situatie niet goed uitspelen. Maar PSV won met 1-5, dus daar heeft niemand het meer over.
Blij met de punten ...
Het enige wat bevreemd aan deze discussie is dat er nog mensen doen alsof Suarez voor het eerst misplaatst egoïstisch gedrag vertoont.
Tsja, en Suarez corrigeren...hij heeft een heel arsenaal met wegwerpgebaartjes. Maar goed, die duikelpartijen zijn ook minder geworden dus, helemaal hardleers zal hij ook niet zijn.

Tsja, en Suarez corrigeren...hij heeft een heel arsenaal met wegwerpgebaartjes. Maar goed, die duikelpartijen zijn ook minder geworden dus, helemaal hardleers zal hij ook niet zijn.
Het bevreemdt mij andere spelers er door supporters niet op worden aangesproken als er iets verkeerd gaat of als iemand nauwelijks deelneemt aan het spel.Real Ajax schreef:Het enige wat bevreemd aan deze discussie is dat er nog mensen doen alsof Suarez voor het eerst misplaatst egoïstisch gedrag vertoont.![]()
De twee tegendoelpunten zijn individuele spelers aan te rekenen, zoals er ook kansen zijn gemist door anderen dan Suarez. De kwaliteiten van KJH gaan blijkbaar omhoog als hij een bal niet krijgt, alsof hij helemaal vrij kon intikken.
Suarez maakt fouten, iemand schreef het al (en voor hem anderen tientallen ook al vele malen) in deze topic. Zou Suarez alles goed doen, dan speelt hij niet voor Ajax als hij 21 is. Geldt denk ik ook vor de andere Ajacieden.

Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
-
Snel even gekeken naar de (laatste) berichten bij "Spelers", maar in de topics over Stekelenburg (eerste doelpunt vond ik een blunder van hem: doelgebied, uit je doel komen en de bal niet hebben), Silva, Oleguer (Wat deed hij bij het eerste doelpunt), Vertonghen, KJH, Lindgren, v.d. Wiel, Cvitanich, Sarpong en Aissati(Jöhnk schreef:Dan lees je niet goed, vrees ik. Ik kan me niet voorstellen dat je dit echt meent.Demosthenes schreef:Het bevreemdt mij andere spelers er door supporters niet op worden aangesproken als er iets verkeerd gaat of als iemand nauwelijks deelneemt aan het spel.

Over Suarez raakt men (in zijn eigen topic) niet uitgeschreven; nogmaals de eisen die door sommigen aan hem gesteld worden zijn niet te vergelijken met die aan anderen gesteld worden, bij hem moet iedere bal uitmonden in een voorzet op maat voor "maakt niet uit". Gebeurt dat niet, dan faalt hij.
Hij zou nooit voor Groningen en daarna voor Ajax hebben getekend als hij dat op deze leeftijd allemaal al kon. Hij is nog steeds 21, kijk naar alle anderen en wat zij op hun 21ste presteerden.
-
Bijzondere conclusie. Lees anders even in het fluitsignaal.Demosthenes schreef:Snel even gekeken naar de (laatste) berichten bij "Spelers", maar in de topics over Stekelenburg (eerste doelpunt vond ik een blunder van hem: doelgebied, uit je doel komen en de bal niet hebben), Silva, Oleguer (Wat deed hij bij het eerste doelpunt), Vertonghen, KJH, Lindgren, v.d. Wiel, Cvitanich, Sarpong en Aissati() wordt er niets over geschreven, blijkbaar voldeden ze aan de verwachtingen?
Men? Ik vind Suárez de beste speler uit de selectie. Was één van de weinigen die zich voor zijn transfer naar Ajax uitsprak. Mag ik ook één keer zeggen dat hij slecht speelde?Over Suarez raakt men (in zijn eigen topic) niet uitgeschreven; nogmaals de eisen die door sommigen aan hem gesteld worden zijn niet te vergelijken met die aan anderen gesteld worden, bij hem moet iedere bal uitmonden in een voorzet op maat voor "maakt niet uit". Gebeurt dat niet, dan faalt hij.
Bijzonder vind ik de conclusie niet.Bijzondere conclusie. Lees anders even in het fluitsignaal.
Nog een keer: begaat Suarez een fout, dan blijft zijn topic vollopen, maar ik zie andere spelers ook fouten maken (soms zelfs beslissende, zoals Stekelenburg en Oleguer/Vermaelen) maar daar zie je niets van terug in de topic van de speler zelf.
Ik heb de topic over de wedstrijd ("Fluitsignaal!") gelezen na de wedstrijd en toen al geschreven dat één speler al zeven keer was genoemd als zondaar/hoofdschuldige van de nederlaag. Verliezen doe je door Suarez? Winnen door een ander?
-
Dat is jouw stelling, mij gaat het om de kritiek op Suarez, niet die in die specifieke wedstrijd (daar is het fluitsignaal voor, maar oin de topics over de spelers), maar altijd wordt die naam genoemd (zonder hem had Ajax ruim 100 punten gehaald?), vreemd als je zo veel doelpunten maakt, zoveel assists hebt op een leeftijd dat een ander gewoon bij AGOVV voetbalt.Jöhnk schreef:Dat was de stelling niet. De stelling was dat de andere spelers blijkbaar functioneerden. In het fluitsignaal lees je het tegendeel.
Er is niets ergs aan, het is (ik kijk er in ieder geval zo tegen aan) een logisch gevolg. Juist omdat we weten dat hij goed kan voetballen, is er veel kritiek als het eens iets minder loopt. Van een matige speler verwacht je al niet zoveel, dus dan valt een matige prestatie ook minder op.Vedette-10 schreef:Wat is daar erg aan, dan wordt hem meer tegenwind gegeven. Daar wordt hij een sterke speler van.Benji schreef:Dat is opzich wel een punt: van Suarez wordt veel verwacht, omdat hij veel kan. Bij een hoog verwachtingspatroon komt vaak ook (onbehoorlijk) veel kritiek kijken.
-
Is niet zo netjes, citeer je, dan neem je de hele zin, want daar zijn alinea's voor, bij elkaar gezet wat bij elkaar hoort! Let op de komma'sJöhnk schreef:Nee hoor, is jouw stelling:
Vertonghen, KJH, Lindgren, v.d. Wiel, Cvitanich, Sarpong en Aissati( ) wordt er niets over geschreven, blijkbaar voldeden ze aan de verwachtingen?
Snel even gekeken naar de (laatste) berichten bij "Spelers[/color]", maar in de topics over Stekelenburg (eerste doelpunt vond ik een blunder van hem: doelgebied, uit je doel komen en de bal niet hebben), Silva, Oleguer (Wat deed hij bij het eerste doelpunt), Vertonghen, KJH, Lindgren, v.d. Wiel, Cvitanich, Sarpong en Aissati( ) wordt er niets over geschreven, blijkbaar voldeden ze aan de verwachtingen?
-
-
- AT Toto winner 15/16
-
- AT Toto winner 15/16