Luis Suárez
Moderator: mods
Sulejmani dwong juist helemaal niets af. Die is duidelijk nog niet fit genoeg.
Suarez zocht zijn tegenstander op, gaf een paar keer een goede voorzet (buitenspel), joeg op verdedigers van Arsenal en hij maakte nog een geweldige goal ook. Een verademing naast de passieve KJH en de zinloos dravende Cvitanich.
Suarez zocht zijn tegenstander op, gaf een paar keer een goede voorzet (buitenspel), joeg op verdedigers van Arsenal en hij maakte nog een geweldige goal ook. Een verademing naast de passieve KJH en de zinloos dravende Cvitanich.
Het stinkt aan alle kanten!
joey schreef:Sulejmani dwong juist helemaal niets af. Die is duidelijk nog niet fit genoeg.

En toch had Sulejmani al één gevaarlijke voorzet meer dan Suarez. De inbreng van Huntelaar geisteren was exact even groot als die van Suarez. Niet voor niets had Wenger het over de voorhoede van Ajax en niet over de rechtsbuiten
I think I lost my fucking headache
Kwestie van smaak, maar ik vond die van Suarez toch wel mooier, zo via de onderkant lat.LucaS schreef:Waarschijnlijk wel GF, want ik denk dat ie minder goed is dan Ibrahimovic.
Het valt me gewoon op dat er gejubeld wordt over de goal van Suarez, terwijl die van huntelaar net zo mooi was. Of dat iemand Huntelaar afmaakt omdat ie de 2e helft onzichtbaar was, terwijl ook dat ook voor Suarez gold. Dat ergert mij dan, ja
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
- Giacomo Puccini
Suárez had de eerste helft volgens mij ook een mooie voorzet op Cvitanich. Ben het verder eens met Jöhnk. Wie nu niet ziet dat die jongen wereldtop wordt, zal het waarschijnlijk nooit zien.LucaS schreef:![]()
En toch had Sulejmani al één gevaarlijke voorzet meer dan Suarez. De inbreng van Huntelaar geisteren was exact even groot als die van Suarez. Niet voor niets had Wenger het over de voorhoede van Ajax en niet over de rechtsbuiten
Sulejmani heeft gisteravond volgens mij drie ballen gehad en er twee keer iets goeds mee gedaan. Het was zeker niet zijn schuld dat hij weinig kon brengen. Die jongen kwam terecht in een elftal zonder benzine.
Wat maakt het nou uit. Hij schiet gedurfd op goal en de bal gaat er op fantastische wijze in. Topper!LucaS schreef:Het ziet er wat spectaculairder uit ja, maar dat is natuurlijk niet zo bedoeld. Die van Huntelaar was loepzuiver, die van Suarez was zo hard mogelijk op goal

- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
- Giacomo Puccini
Klopt, beiden zijn waar. Sulejmani is breed/gedrongen van bouw, denk dat hij deels zijn snelheid en kracht daaraan te danken heeft. Het postuur van een 100 meter sprinter. Je ziet het trouwens ook een beetje bij Suarez. Maar je ziet goed dat Sulejmani een paar maanden niet heeft kunnen voetballen. Heeft nog wel een lange weg te gaan om op niveau te komen.Thomas schreef:Zonder aanvoer en dus zonder bal kan zelfs Cristiano Ronaldo niets beginnen, Joey.
Volgens mij is Sulejmani van nature gedrongen. Hij was iets te zwaar, maar zo is z'n postuur wel.
Ajax!
Gisteren hetzelfde verhaal: goede speler, kan uit het niets helemaal zijn eigen kansen creeeren. Maar op het moment dat Ajax vlak voor rust de wedstrijd op slot kan gooien met een 0-2 (zoals PSV gisteren vlak voor rust goed samenspeelde bij de doelpunten), gaat hij voor eigen succes en faalt hij.
Als hij had afgegeven had Huntelaar 100% zeker gescoord en hadden we gisteren gewonnen. Natuurlijk, Ajax moet veel beter spelen en tegen fucking Willem II niet afhankelijk zijn van die momenten, maar in zulke slechte wedstrijden van Ajax bepaalt dit net het verschil tussen winnen of punten verliezen. Op jaarbasis schelen dergelijke acties (niet alleen van Suarez, maar ook van anderen) Ajax zo 15 punten.
Als hij had afgegeven had Huntelaar 100% zeker gescoord en hadden we gisteren gewonnen. Natuurlijk, Ajax moet veel beter spelen en tegen fucking Willem II niet afhankelijk zijn van die momenten, maar in zulke slechte wedstrijden van Ajax bepaalt dit net het verschil tussen winnen of punten verliezen. Op jaarbasis schelen dergelijke acties (niet alleen van Suarez, maar ook van anderen) Ajax zo 15 punten.
- Daily Blind
-
- AT Toto winner 15/16
M'n broertje dacht al van niet. Had ie goed gezien. In de tweede helft nam hij de bal met z'n hand mee en had hij de bal er gewoon in moeten knallen. Jammer genoeg volgde er een rotbal op Sulejmani.Jöhnk schreef:Huntelaar liep idd niet vrij. Die kans in de tweede helft had natuurlijk wel moeten zitten.
Jammer genoeg? Sno zet hem vrij voor de keeper, die bal moet erin. Net als de situatie met Huntelaar die wel degelijk vrij stond. Kijk, ik vind het prima om Suarez credits te geven als hij ons eens redt, maar als hij twee honderd procent kansen verprutst, mag dat evengoed gezegd worden
I think I lost my fucking headache
Onzin, Sjulimani stond ook nog eens vrij, en Sno kwam achter ( toen KJH wat naar rechts liep ) KJH ook nog eens vrij te staan.brigade zuid schreef:Idd ze lieten het net nog zien, KJH liep helemaal niet zo vrij, dus hij had niet zo verongelijkt met zn armen in de lucht hoeven te zwaaien.
Blij met de punten ...
Dat moet ik dan terugzien. Mijn eerste (en enige- ik heb de samenvatting aan me voorbij laten gaan) indruk was dat Huntelaar niet vrijstond. Ik vond Suarez in de eerste helft sowieso niet slecht.LucaS schreef:Jammer genoeg? Sno zet hem vrij voor de keeper, die bal moet erin. Net als de situatie met Huntelaar die wel degelijk vrij stond. Kijk, ik vind het prima om Suarez credits te geven als hij ons eens redt, maar als hij twee honderd procent kansen verprutst, mag dat evengoed gezegd worden
Die tweede kans kun je missen, maar de manier waarop.... Het is dat aanvallers geen blunders kunnen maken, maar anders was dit er een.
Laatst gewijzigd door Jöhnk op zo aug 31, 2008 2:14 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Gaan we weer?
Verliest Ajax komt het door Suarez, wint Ajax, dan is dat ondanks Suarez.
Aanwijzing voor Suarez: wil je geliefd worden? Doe niets, vraag niet om de bal (kun je altijd zeggen dat je geen bal hebt gekregen dus niets kon doen), geen individuele actie, de bal direct weer inleveren.
Stel dat Suarez vanavond elders tekent (Nergens gelezen dat hij moet blijven), wie moet dan voor "iets creatiefs" zorgen? Wie moet dan een tegenstander passeren?
Verliest Ajax komt het door Suarez, wint Ajax, dan is dat ondanks Suarez.

Aanwijzing voor Suarez: wil je geliefd worden? Doe niets, vraag niet om de bal (kun je altijd zeggen dat je geen bal hebt gekregen dus niets kon doen), geen individuele actie, de bal direct weer inleveren.
Stel dat Suarez vanavond elders tekent (Nergens gelezen dat hij moet blijven), wie moet dan voor "iets creatiefs" zorgen? Wie moet dan een tegenstander passeren?

Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!