Luis Suárez

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Suarez gaat weg voor 1 februari

Ja
13
100%
Nee
0
Geen stemmen

Totaal aantal stemmen: 13

joey
Erelid

Bericht door joey » za aug 09, 2008 12:17 pm

Sulejmani dwong juist helemaal niets af. Die is duidelijk nog niet fit genoeg.

Suarez zocht zijn tegenstander op, gaf een paar keer een goede voorzet (buitenspel), joeg op verdedigers van Arsenal en hij maakte nog een geweldige goal ook. Een verademing naast de passieve KJH en de zinloos dravende Cvitanich.
Het stinkt aan alle kanten!

LucaS

Bericht door LucaS » za aug 09, 2008 12:19 pm

joey schreef:Sulejmani dwong juist helemaal niets af. Die is duidelijk nog niet fit genoeg.

Suarez zocht zijn tegenstander op, gaf een paar keer een goede voorzet (buitenspel), joeg op verdedigers van Arsenal en hij maakte nog een geweldige goal ook. Een verademing naast de passieve KJH en de zinloos dravende Cvitanich.
:smallgrin.gif:

En toch had Sulejmani al één gevaarlijke voorzet meer dan Suarez. De inbreng van Huntelaar geisteren was exact even groot als die van Suarez. Niet voor niets had Wenger het over de voorhoede van Ajax en niet over de rechtsbuiten
I think I lost my fucking headache

joey
Erelid

Bericht door joey » za aug 09, 2008 12:22 pm

Ben ik het dus totaal niet mee eens. Al viel Suarez in de tweede helft wel ver terug. Maar hij speelde een goede eerste helft en dat is meer dan KJH kan zeggen.

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » za aug 09, 2008 12:24 pm

LucaS schreef:Waarschijnlijk wel GF, want ik denk dat ie minder goed is dan Ibrahimovic.
Het valt me gewoon op dat er gejubeld wordt over de goal van Suarez, terwijl die van huntelaar net zo mooi was. Of dat iemand Huntelaar afmaakt omdat ie de 2e helft onzichtbaar was, terwijl ook dat ook voor Suarez gold. Dat ergert mij dan, ja
Kwestie van smaak, maar ik vond die van Suarez toch wel mooier, zo via de onderkant lat.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

LucaS

Bericht door LucaS » za aug 09, 2008 12:25 pm

Het ziet er wat spectaculairder uit ja, maar dat is natuurlijk niet zo bedoeld. Die van Huntelaar was loepzuiver, die van Suarez was zo hard mogelijk op goal

Giacomo Puccini

Bericht door Giacomo Puccini » za aug 09, 2008 12:30 pm

:ajaxscarf.gif: Wat een goal zeg! :ajaxscarf.gif:

meer van deze!
Ajax!

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » za aug 09, 2008 12:40 pm

LucaS schreef: :smallgrin.gif:

En toch had Sulejmani al één gevaarlijke voorzet meer dan Suarez. De inbreng van Huntelaar geisteren was exact even groot als die van Suarez. Niet voor niets had Wenger het over de voorhoede van Ajax en niet over de rechtsbuiten
Suárez had de eerste helft volgens mij ook een mooie voorzet op Cvitanich. Ben het verder eens met Jöhnk. Wie nu niet ziet dat die jongen wereldtop wordt, zal het waarschijnlijk nooit zien.

Sulejmani heeft gisteravond volgens mij drie ballen gehad en er twee keer iets goeds mee gedaan. Het was zeker niet zijn schuld dat hij weinig kon brengen. Die jongen kwam terecht in een elftal zonder benzine.

joey
Erelid

Bericht door joey » za aug 09, 2008 12:42 pm

Van Sulejmani verwacht ik een hoop, vooropgesteld dat hij eens gaat sonjabakkeren.

Die goal van Suarez was technisch héél knap.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » za aug 09, 2008 12:43 pm

Zonder aanvoer en dus zonder bal kan zelfs Cristiano Ronaldo niets beginnen, Joey.

Volgens mij is Sulejmani van nature gedrongen. Hij was iets te zwaar, maar zo is z'n postuur wel.

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » za aug 09, 2008 12:50 pm

LucaS schreef:Het ziet er wat spectaculairder uit ja, maar dat is natuurlijk niet zo bedoeld. Die van Huntelaar was loepzuiver, die van Suarez was zo hard mogelijk op goal
Wat maakt het nou uit. Hij schiet gedurfd op goal en de bal gaat er op fantastische wijze in. Topper! :headbang.gif:
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » za aug 09, 2008 12:51 pm

LucaS schreef:Het ziet er wat spectaculairder uit ja, maar dat is natuurlijk niet zo bedoeld. Die van Huntelaar was loepzuiver, die van Suarez was zo hard mogelijk op goal
Je hebt geiljk. Henny Meyer zou hem gemaakt kunnen hebben.

Giacomo Puccini

Bericht door Giacomo Puccini » za aug 09, 2008 12:53 pm

Thomas schreef:Zonder aanvoer en dus zonder bal kan zelfs Cristiano Ronaldo niets beginnen, Joey.

Volgens mij is Sulejmani van nature gedrongen. Hij was iets te zwaar, maar zo is z'n postuur wel.
Klopt, beiden zijn waar. Sulejmani is breed/gedrongen van bouw, denk dat hij deels zijn snelheid en kracht daaraan te danken heeft. Het postuur van een 100 meter sprinter. Je ziet het trouwens ook een beetje bij Suarez. Maar je ziet goed dat Sulejmani een paar maanden niet heeft kunnen voetballen. Heeft nog wel een lange weg te gaan om op niveau te komen.
Ajax!

joey
Erelid

Bericht door joey » za aug 09, 2008 1:02 pm

Jöhnk schreef:Je hebt geiljk. Henny Meyer zou hem gemaakt kunnen hebben.
Dacht het niet. Zo'n goal maak je niet met je achterwerk. :ajaxsmiley.gif:

goodfella

Bericht door goodfella » za aug 09, 2008 6:17 pm

Suarez is ook veel sterker geworden in vergelijking met een jaar terug. Moeilijk van de bal te krijgen hoor!

Arwin

Bericht door Arwin » zo aug 31, 2008 12:06 pm

Gisteren hetzelfde verhaal: goede speler, kan uit het niets helemaal zijn eigen kansen creeeren. Maar op het moment dat Ajax vlak voor rust de wedstrijd op slot kan gooien met een 0-2 (zoals PSV gisteren vlak voor rust goed samenspeelde bij de doelpunten), gaat hij voor eigen succes en faalt hij.

Als hij had afgegeven had Huntelaar 100% zeker gescoord en hadden we gisteren gewonnen. Natuurlijk, Ajax moet veel beter spelen en tegen fucking Willem II niet afhankelijk zijn van die momenten, maar in zulke slechte wedstrijden van Ajax bepaalt dit net het verschil tussen winnen of punten verliezen. Op jaarbasis schelen dergelijke acties (niet alleen van Suarez, maar ook van anderen) Ajax zo 15 punten.

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » zo aug 31, 2008 12:32 pm

Er stond in ieder geval nog één verdediger tussen Huntelaar en de goal, en de kans bestond dat die de bal zou blokken. Een 100%-goal was het dan ook zeker niet, als Huntelaar de bal had gekregen.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » zo aug 31, 2008 12:47 pm

Idd vooral niet als Huntelaar zo slecht speelde als gisteren. Het seizoen verstoppertje spelen is weer begonnen.

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » zo aug 31, 2008 12:51 pm

Huntelaar liep idd niet vrij. Die kans in de tweede helft had natuurlijk wel moeten zitten.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » zo aug 31, 2008 1:02 pm

Idd ze lieten het net nog zien, KJH liep helemaal niet zo vrij, dus hij had niet zo verongelijkt met zn armen in de lucht hoeven te zwaaien.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » zo aug 31, 2008 1:50 pm

Jöhnk schreef:Huntelaar liep idd niet vrij. Die kans in de tweede helft had natuurlijk wel moeten zitten.
M'n broertje dacht al van niet. Had ie goed gezien. In de tweede helft nam hij de bal met z'n hand mee en had hij de bal er gewoon in moeten knallen. Jammer genoeg volgde er een rotbal op Sulejmani.

LucaS

Bericht door LucaS » zo aug 31, 2008 2:06 pm

Jammer genoeg? Sno zet hem vrij voor de keeper, die bal moet erin. Net als de situatie met Huntelaar die wel degelijk vrij stond. Kijk, ik vind het prima om Suarez credits te geven als hij ons eens redt, maar als hij twee honderd procent kansen verprutst, mag dat evengoed gezegd worden

999

Bericht door 999 » zo aug 31, 2008 2:09 pm

brigade zuid schreef:Idd ze lieten het net nog zien, KJH liep helemaal niet zo vrij, dus hij had niet zo verongelijkt met zn armen in de lucht hoeven te zwaaien.
Onzin, Sjulimani stond ook nog eens vrij, en Sno kwam achter ( toen KJH wat naar rechts liep ) KJH ook nog eens vrij te staan.
Blij met de punten ...

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » zo aug 31, 2008 2:12 pm

LucaS schreef:Jammer genoeg? Sno zet hem vrij voor de keeper, die bal moet erin. Net als de situatie met Huntelaar die wel degelijk vrij stond. Kijk, ik vind het prima om Suarez credits te geven als hij ons eens redt, maar als hij twee honderd procent kansen verprutst, mag dat evengoed gezegd worden
Dat moet ik dan terugzien. Mijn eerste (en enige- ik heb de samenvatting aan me voorbij laten gaan) indruk was dat Huntelaar niet vrijstond. Ik vond Suarez in de eerste helft sowieso niet slecht.

Die tweede kans kun je missen, maar de manier waarop.... Het is dat aanvallers geen blunders kunnen maken, maar anders was dit er een.
Laatst gewijzigd door Jöhnk op zo aug 31, 2008 2:14 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Aristides

Bericht door Aristides » zo aug 31, 2008 2:13 pm

Gaan we weer?

Verliest Ajax komt het door Suarez, wint Ajax, dan is dat ondanks Suarez. :aai.gif:

Aanwijzing voor Suarez: wil je geliefd worden? Doe niets, vraag niet om de bal (kun je altijd zeggen dat je geen bal hebt gekregen dus niets kon doen), geen individuele actie, de bal direct weer inleveren.

Stel dat Suarez vanavond elders tekent (Nergens gelezen dat hij moet blijven), wie moet dan voor "iets creatiefs" zorgen? Wie moet dan een tegenstander passeren? :confused.gif:
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » zo aug 31, 2008 2:15 pm

Suarez moet blijven. :headbang.gif: :headbang.gif:

Maar ook hij doet soms iets fout. Heus.

Plaats reactie