Ik zit aan de coke schat, dat zie je toch?joey schreef:Nu al? Ik dacht dat jullie in Marco waren?SylvievdVaart schreef:Ik wil die bloempot gewoon terug
Willem II - Ajax 30-08-2008
- SylvievdVaart
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Okay, sorry voor de scheldwoorden, maar vlak na zo'n wedstrijd ben ik gewoon een beetje gefrustreerd.Demosthenes schreef: De gevoelens hieronder deel ik, de woordkeus niet.
Ik ben eindelijk thuis. Het erge is ook dat we nu dus gewoon twee weken met dat katerige gevoel zitten, dat we het gewoon niet kunnen 'goedmaken'.
Ik blijf hier wel effe ziek van hoor, normaal kan ik na een uurtje weer vrolijk door het leven maar oef...dit komt aan.
Ik kan het maar niet begrijpen. Willem II, de laatste 9 jaar wonnen we er met twee vingers in de neus. (Behalve vorig jaar dan)
Wat een valse start maak je zo...Ik voel me gewoon een beetje genaaid, dat gevoel heb ik. De hele zomer worden we warm gemaakt met dure aankopen en hetzelfde riedeltje 'Nu gaat het gebeuren! Nu worden we kampioen! Nu is elke wedstrijd een finale!'
Elke keer trappen we er weer in. Ik keek al weken naar vandaag uit. Eindelijk een nieuwe frisse start, nieuwe coach, droomaanval, Willem II opvreten en vanaf dag 1 naar de titel!
En in de rust dacht ik nog 'Hmm, beetje slappe eerste helft'..Van Basten zal wel tegen ze zeggen dat ze een tandje bij moeten zetten, dan loop je er zo met 0-4 overheen. Maar wéér hetzelfde liedje, weer die kutcorner waar ik al zoveel nachtmerries van heb gehad. Weer staat iedereen na de rust te tukken, wat stoppen ze in die thee? Het ergste is nog wel die ene seconde voordat de tegenstander weer de bal binnenkopt. Dat je weet dat Frank fucking Demouge gewoon vrij weer de bal in het doel hengst. WEER. WEER! Vorig jaar kregen we precies op dezelfde manier een goal tegen in Tilburg!
Waarom is er niet geleerd van vorig seizoen? Ik sta de eerste vijf minuten van de tweede helft ook nog altijd een beetje om me heen te kijken, maar de spelers moeten dat niet doen! Vanaf de eerste seconde er vol op!
Ik miste vandaag de echte begeisterung, de passie van Johnny Heitinga.
Zijn Ajaxliefde, zijn onvoorwaardelijke wil om te winnen, die miste ik vandaag. In die zin missen we de Heit veel meer dan om zijn voetballende kwaliteiten, maargoed.
Manmanman, wat ben ik hier ziek van.
Ik lees dat sommige mensen hier de 2e tegentreffer als een ongelukkige zien. Ik zie vooral gepruts van de bovenste plank, hetwelk bij de gemiddelde zaterdagamateur niet zou misstaan.
Overigens vrees ik dat het nog wel eens snel kan gaan met het krediet van Van Basten. Nog drie of vier van zulke hemeltergende partijen en het gemor op de tribunes barst (terecht!) los.
Overigens vrees ik dat het nog wel eens snel kan gaan met het krediet van Van Basten. Nog drie of vier van zulke hemeltergende partijen en het gemor op de tribunes barst (terecht!) los.
- SylvievdVaart
- SylvievdVaart
- Monkey Tonk
Zie het wel zitten. Een jaartje tegen degradatie vechten en lekker wachten tot de nieuwe Cruijff opstaat. Kan toch nooit lang meer duren? Van Basten weet dat toch ook. Die weet zelfs allang wie het is. Je denkt toch niet dat hij voor niks naar Ajax terugkomt?
Komt allemaal goed. Over een paar jaar is de wereld weer van ons. Dan zullen wij met z'n allen nog wel eens meewoedig terugdenken aan dit gedenkwaardige begin in Tilburg.
Komt allemaal goed. Over een paar jaar is de wereld weer van ons. Dan zullen wij met z'n allen nog wel eens meewoedig terugdenken aan dit gedenkwaardige begin in Tilburg.
- SylvievdVaart
-
- SylvievdVaart
- Monkey Tonk
Voorlopig staan we drie verliespunten achter! Over het lichaam van een poster kan en wil niet ik niet oordelen.Monkey Tonk schreef:Weet je nog, zo'n jaar of tien, vijftien geleden (voordat je tieten had, Syl), hoe wij toen smadelijk op dat eeuwige rotzooitje in Rotterdam neerkeken?
Dat zijn wij nu.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
- SylvievdVaart
- Monkey Tonk
Oh... ?

Amsterdam is niet platgebombardeerd. Maar daar heeft Nederland wel voor gecaputileerd. ;)

Amsterdam is niet platgebombardeerd. Maar daar heeft Nederland wel voor gecaputileerd. ;)
Laatst gewijzigd door Monkey Tonk op za aug 30, 2008 10:47 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- SylvievdVaart
-
Precies, zo erg is het niet. Als wij met 0-5 van het tweede van Feyenoord verliezen omdat het eerste zich voorbereidt op de UEFA of Championsleague finale, pas dán zijn we net zo diep gezonken.
En als dat gebeurt ga ik voor een jaar of tien onder een hunebed liggen met een deken over m'n hoofd.
Nee, het komt allemaal wel goed, alleen was vanavond weer zo onnodig.
En als dat gebeurt ga ik voor een jaar of tien onder een hunebed liggen met een deken over m'n hoofd.
Nee, het komt allemaal wel goed, alleen was vanavond weer zo onnodig.
- SylvievdVaart
Voetbal hier, ik woon samen met de mooiste vrouwelijke vijftiger ter wereld en (meestal) met twee volwassen prachtige (dat is het probleem) dochters. Borsten genoeg in "Huize Demosthenes", daar is geen pm voor nodig.SylvievdVaart schreef:Over mijn tieten graag per PM
Ik wil dat Ajax van Willem II wint (is toch geen absurde wens???), ook al is het met slecht voetbal.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
- SylvievdVaart
-
Haha, nu gaat het wel weer ja. Zit hier met een biertje, ga zo lekker slapen, er is meer in het leven dan voetbal. Ook al heb je dat niet door als je door een heel stadion wordt uitgelachen en nog anderhalf uur terug moet reizen naar huis.SylvievdVaart schreef:Ik zie een stijgende lijn in je humeur, Thijs!
We worden gewoon kampioen, ik voel het! PSV verloor een tijdje terug ook uit van Heracles in de eerste ronde en dat was meteen hun enige verliespartij.